Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 924
Halla!
Til nå så har jeg holdt på med pc, og bare det. Så har absolutt ingen peiling på skjerm ETC.
1. Det har seg slik at jeg skal kjøpe meg en 144hz Monitor, gjerne 3D, og lurer på om jeg kan kjøre 144hz på den om jeg har andre 60hz skjermer koblet til? Har hørt litt rundt omkring at skjermene skrus ned til det dårligeste leddet...
2. Hvilke kabler skal jeg bruke? HDMI 1.4, DVI? (DP inngangen på GPU'en mener jeg er ødelagt :/ ) Støtter DVI både 3D og 144hz? gjør HDMI 1.4 også det?
3. Hvilken skjerm? Budsjettet ligger fra 2000,- til 2500,- Kr.

Takker for alle innslag!
Hvis jeg har TVen min koblet til samtidig som 144hz skjermen min så får jeg 60hz på begge i hvertfall. DVI på pcen, HDMI på tven
Blixus's Avatar
Trådstarter
Sitat av EitZey Vis innlegg
Hvis jeg har TVen min koblet til samtidig som 144hz skjermen min så får jeg 60hz på begge i hvertfall. DVI på pcen, HDMI på tven
Vis hele sitatet...
Det er der jeg sliter mest :S Noen så vet om det er slikt med to monitorer?
Mener jeg har hørt at så lenge du ikke bruker hdmi så skal det gå fint. men er veldig usikker
Blixus's Avatar
Trådstarter
Sitat av EitZey Vis innlegg
Mener jeg har hørt at så lenge du ikke bruker hdmi så skal det gå fint. men er veldig usikker
Vis hele sitatet...
Har hørt at skjermene må ha samme oppløsning... Bestiller ikke 144hz før har fått skikkelig svar Depending on you freak! :P