Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2356
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har tilgang på disse i 5mg hvor mange burde jeg ta for en fin rus?
"første" gang med opiot, siden det er en stund siden jeg har tatt siden
sist.

Hilsen mann
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok oxycodone nasalt for et par uker siden. Hadde 20mg så delte det i to. 10mg var egentlig ganske greit. Fylte på med 10mg en stund senere og det resulterte bare i kvalme og sinnsykt kløe for min del. Så 10mg kanskje?

Personlig synes jeg ikke det var stort å hoppe tak i for den rusen, men kan jo hende du får en bedre opplevelse.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
tenker å droppe for å forlenge det, men blir det mye svakere da? kanskje ta 15mg da?
Anonym bruker
"Troende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2x10mg er mer en nok for en greit "rus". Den varer ikke så lenge da dessverre. Klokt å være forsiktig med dette gitt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tenker å droppe for å forlenge det, men blir det mye svakere da? kanskje ta 15mg da?
Vis hele sitatet...
Er ikke sikkert 10mg er nok til å tilfredsstille deg, det er en variasjon der når det kommer til førstegangsbrukere, men prøv å spis 10mg også vist det er en fin dose for deg så venter du til du føler du kan fylle på med 5mg til og 5mg osv til du føler deg ferdig for kvelden.

Opiater er ikke som molly eller noe annet man tar en dose eller to av også var det kult også er man ferdig etter 5-6 timer. Opiater er en noe man chiller å fyller på med hele dagen imo. En all nighter, bare pass på så det ikke blir en all lifer
Sist endret av Alge; 21. juli 2020 kl. 22:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Alge;3611716]Er ikke sikkert 10mg er nok til å tilfredsstille deg, det er en variasjon der når det kommer til førstegangsbrukere, men prøv å spis 10mg også vist det er en fin dose for deg så venter du til du føler du kan fylle på med 5mg til og 5mg osv til du føler deg ferdig for kvelden.

Opiater er ikke som molly eller noe annet man tar en dose eller to av også var det kult også er man ferdig etter 5-6 timer. Opiater er en noe man chiller å fyller på med hele dagen imo. En all nighter, bare pass på så det ikke blir en all lifer [/QUOTE


men blir det sterkere om jeg tar under tunga å lar det "smelte" der, husker jeg gjorde det før med xanor osv eller hva det var.
Jeg tror ikke oxy har så høy biotilgjengelighet under tungen, men de har såpass høyt opptak oralt at du vil få vel så bra effekt av å spise de med ikke så alt for mye mat i magen som noe annet (opptil over 90% oralt om jeg ikke husker feil) Hadde du hatt noen sterkere som f.eks 20mg eller 40mg osv så kunne du tatt det i nesen feks for kjappere opptak, men 5mgs har såpass mye bindemiddel og lite virkestoff at jeg ville definitivt spist dem

Faktisk minst waste å spise dem uansett nesten

Fordelen med nasalt eller rektalt da er at effekten treffer mye kjappere så det er litt lettere å treffe sweetspotten uten å overjustere så man blir kvalm å kaster opp, men bare ta det litt med ro så går nok det fint. Kan hende du kaster opp litt uansett, er ikke uvanlig for opiatnaive, fort gjort å bli kvalm på det greiene der.
Sist endret av Alge; 21. juli 2020 kl. 22:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg tror ikke oxy har så høy biotilgjengelighet under tungen, men de har såpass høyt opptak oralt at du vil få vel så bra effekt av å spise de med ikke så alt for mye mat i magen som noe annet (opptil over 90% oralt om jeg ikke husker feil) Hadde du hatt noen sterkere som f.eks 20mg eller 40mg osv så kunne du tatt det i nesen feks for kjappere opptak, men 5mgs har såpass mye bindemiddel og lite virkestoff at jeg ville definitivt spist dem

Faktisk minst waste å spise dem uansett nesten

Fordelen med nasalt eller rektalt da er at effekten treffer mye kjappere så det er litt lettere å treffe sweetspotten uten å overjustere så man blir kvalm å kaster opp, men bare ta det litt med ro så går nok det fint. Kan hende du kaster opp litt uansett, er ikke uvanlig for opiatnaive, fort gjort å bli kvalm på det greiene der.
Vis hele sitatet...
men om jeg kaster opp, vil da noe av virkestoffet gå bort eller tror du alt har kommet inn i systemet før det?
Er nok tatt opp før du kaster opp, kvalmen er som regel ett resultat av å ha tatt litt mer enn man trenger så trolig vil du kaste opp når ting fungerer for fult.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
stemmer det at virkingen kommer etter 20 til 60min cirka?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg brukte litt en periode (den ene eska jeg fikk tak i). Første gangen tok jeg 10 mg, ble rolig, men også småkvalm. Neste gang (to uker senere) tok jeg 15, da kastet jeg opp.. så gjorde jeg dette som kos en gang i måneden til det ble fritt med 15 mg.. synes det var helt ok, men ble småkvalm hver gang.
Uten toleranse så holder 20mg. Har tatt opp til 50mg ila en dag holder meg til 20-25 maks. Har fått kvalme på 25mg men ikke så ille at jeg spyr eller brekker meg. Start med 20 du, og fyll på etter hvert om du mener formen ikke er helt der du vil.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av suwoop Vis innlegg
Uten toleranse så holder 20mg. Har tatt opp til 50mg ila en dag holder meg til 20-25 maks. Har fått kvalme på 25mg men ikke så ille at jeg spyr eller brekker meg. Start med 20 du, og fyll på etter hvert om du mener formen ikke er helt der du vil.
Vis hele sitatet...
tok 10mg, etter 1,45min cirka tok jeg 5mg til... rundt en halvtime tok jeg et par trekk av grønt... men veldig svak følelse... føler meg nesten edru nå...
Har hørt at oxy ikke blir like bra når du sniffer det?
Men jeg delte en 30mg i to å det funka bra på meg!
Men ikke bland det med xanax eller alkohol!
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Har hørt at oxy ikke blir like bra når du sniffer det?
Men jeg delte en 30mg i to å det funka bra på meg!
Men ikke bland det med xanax eller alkohol!
Vis hele sitatet...
sniffa ikke... tok den helt vanlig med vann. kanskje oxy ikke er for meg bare eller så burde jeg tatt mer...