Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5852
jeg skal ta valium snart har aldri brukt det for rus før. jeg lurer på hvor mye valium man kan ta før det blir farlig. og hvor mye som er perfekt dose.
R.i.p 23.04.2021
Start med 1 10mg tablet og se an formen.
de er 5mg tabbeleter det er det jeg har planlagt. men hvor mye må man ta før det blir farlig.
planlegger å ta nokken tramadoler sånn 200-400mg så tar 30mg valium og 200mg tramadol då går det nokk fint
Ta to-tre stykker så blir formen chill om du ikke har toleranse.
Anbefaler deg å ta det rolig når det kommer til Benzo. Om man overdriver er det fort gjort å ende opp i varetekt, siktet for besittelse, ran og grov mishandling. Man mister alle hemninger på store doser, og husker ikke en forbanna dritt av hva man har gjort.

Edit: Eller så kan du bare gønne på som du tydeligvis har tenkt til å gjøre.
Sist endret av krystallkongen; 2. juni 2020 kl. 18:19.
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
planlegger å ta nokken tramadoler sånn 200-400mg så tar 30mg valium og 200mg tramadol då går det nokk fint
Vis hele sitatet...
Hvorfor spør du om råd som du uansett ikke har tenkt å ta til deg?
Har du ikke angst så funker ikke valium som de skal hos meg, da må det isåfall 3-5 til og man blir litt surrete men skjerpet. Men selvtilitt får man å uten man vet det , som kan bli farlig...
plutselig står man å stjeler eller gjør noe idiotisk på byn. Muligens du våkner på glattcelle hvis man går på byn med sprit og 5 valium i trynet :-)
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30 mg er grei dose, første gangen min hadde jeg 50 mg.
Sitat av druefjes Vis innlegg
Har du ikke angst så funker ikke valium som de skal hos meg, da må det isåfall 3-5 til og man blir litt surrete men skjerpet. Men selvtilitt får man å uten man vet det , som kan bli farlig...
plutselig står man å stjeler eller gjør noe idiotisk på byn. Muligens du våkner på glattcelle hvis man går på byn med sprit og 5 valium i trynet :-)
Vis hele sitatet...
hva er det med benzo å stjeling egenetlig.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar jeg 30 mg valium så kan jeg ligge i gresset og smile og kose meg i en lykkelig form. Blander jeg det med alkohol sover jeg en god søvn. Kan ikke forstå folk som oppfører seg rart på benzo, jeg blir bare en snillere og hyggeligere versjon av meg selv. Kan det ha noe å si at jeg er jente? Stjele, sloss og dårlig oppførsel ligger kanskje ikke naturlig for noen av oss :P
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar jeg 30 mg valium så kan jeg ligge i gresset og smile og kose meg i en lykkelig form. Blander jeg det med alkohol sover jeg en god søvn. Kan ikke forstå folk som oppfører seg rart på benzo, jeg blir bare en snillere og hyggeligere versjon av meg selv. Kan det ha noe å si at jeg er jente? Stjele, sloss og dårlig oppførsel ligger kanskje ikke naturlig for noen av oss :P
Vis hele sitatet...
Kjønn har ikke noe å si. Du har bare ikke vært fucka nok eller i posisjon hvor det er noe å stjele. Det er nemlig ikke sånn på benzo at man planlegger å stjele noe. Man bare ser en sykkel, bil, brus, skinkestek bak kjøttdisken foran den ansatte, fem potetgull poser i hylla eller en venns mobiltelefon liggende rett foran deg og på et nanosekund har du plutselig blitt tyv uten at du enset det en tanke.
R.i.p 23.04.2021
Benz er flink til og fjerne alt som heter impulskontroll. Bare spørsmål om tid før du gjør noe jævlig dumt. Russisk rulette vær gang du popper en tablett
Sist endret av Tarm; 2. juni 2020 kl. 22:13.
Anonym bruker
"Arbeidende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
hva er det med benzo å stjeling egenetlig.
Vis hele sitatet...

At benzo fjerner sperrer du normalt har. Den gjør deg uredd og i kombinasjon med alkohol så blir en raskt hemningsløs. Og det blir som å ha null impulskontroll. En tanke dukker opp, også bare skjer det. Du trengte ny TV? Stor sten på gata utenfor Power og vipps så har du ny TV.
Anonym bruker
"Arbeidende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden du er til fots og ruset på benzo og sprit så rekker du bare å komme 20 meter nedover gaten med din nye TV før snuten plukker deg opp og du får natten i arresten, tatt for innbrudd, bruk og besittelse og kanskje også for å ta motsatt deg arrest og i værste fall også for å ha slått og sparket offentlig tjenestemann. Der har du benzo og spritfylla.
Anonym bruker
"Arbeidende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av sprit og benzo blir en impulsiv, dum, frekk, og skikkelig hemningsløs. Og går ikke ting som en ønsker så blir en fort rasende og bråkjekk og svær i kjeften. Kort lunte og null sperrer i forhold til å bruke vold.
Selv må jeg opp i minst 30-40 mg for å få en rus ut av det, på grunn av høy toleranse. Har Valium på resept og tar 12 mg daglig. 6 stk 2 mg tabletter. Men da jeg var nybegynner var 10 mg nok for en avslappende rus. Begynn med 10 mg du og se hva som skjer, ikke ta mer første gang da det fort kan oppstå kleine situasjoner.
Sist endret av Lommeløkt; 3. juni 2020 kl. 02:08.
Tipper alle disse som stjeler på benzo er avhengig av penger, for om du har penger og benzo er det vel ikke sånn at du plutselig begynner å stjele fordi du har spist benzo og mistet noen grenser i hode. Men folk er forskjellig, og det er jo forskjellige grenser folk mister
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Tipper alle disse som stjeler på benzo er avhengig av penger, for om du har penger og benzo er det vel ikke sånn at du plutselig begynner å stjele fordi du har spist benzo og mistet noen grenser i hode. Men folk er forskjellig, og det er jo forskjellige grenser folk mister
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tror det er noe med det. Jeg vil si jeg er en "vanlig" fyr, så hvis jeg vil ruse meg tar jeg heller MDMA. Kunne aldri falt meg inn å drukket sprit og tatt rivotril for å kose meg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er jo en strategi som fyller på seg selv. Gjøre stuk under benzo fordi man har det jævlig, våkne opp, ha det jævlig, ta benzo.
Få abstinenser som fører til annen bruk. Bli kjent med noe annet å bruke daglig. Trenge enda mer penger, bli enda mindre i stand til å normale forpliktelser kontra rusforpliktelsen man har skapt selv. Bli enda mer preget av dette, henge enda mindre med "vanlige" folk, henge enda mer med de det vanker et sniff eller en pille via å tilbringe noen timer sammen. Henge i miljøer der vinningskriminalitet for korttenkte doser er business as usual. Selvforakten bygger seg mer og mer opp, men en dag smeller det og man får en liten oppvåkning.
Innser hva slags helvetes eksistens man har skapt for seg selv. Klarer ikke takle det, tilbake til rusen. Og selv de som prøver å takle det, oppdager at det å ikke kunne stå i eget miserable liv uten rusmidler, er noe de har rust vekk og psykologisert vekk evnen til via sin egen oppfatning og atferd.

men det blir lett å kritisere på avstand, for mange som lar seg fange av rus, kommer fra vanskelige kår, og er rett og slett "dummere "eller dårlige utdannet enn sine jevnaldrende. De er sårbare for seg selv og andre, og blir bare mer kjøtt til kjøttfabrikken.
Sist endret av meaculpaUIO; 9. juni 2020 kl. 17:44.
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Tipper alle disse som stjeler på benzo er avhengig av penger, for om du har penger og benzo er det vel ikke sånn at du plutselig begynner å stjele fordi du har spist benzo og mistet noen grenser i hode. Men folk er forskjellig, og det er jo forskjellige grenser folk mister
Vis hele sitatet...
Da jeg tok mye Rivotril gikk jeg ofte inn butikker og kjøpte en øl for så å ta meg meg to øl i hver lomme og en i innerlomma på vinterboblejakka.
Da fikk jeg en sekser til prisen av én pils.
Jeg fikk så høy IQ på Rivotril at jeg sparte masse penger på denne måten!
Ble tatt for å stjele kjeks til 49 kroner en gang og slapp i grunn bare unna med beskjed om å ikke komme tilbake på 6mnd. Jeg ble tatt én gang. For kjeks.

Klipte pengesedler i to og betalte gjerne for fler Rivotril med noen hele sedler og noen sedler som var mindre enn halve. Det er lett å telle pengene for en pillerusa dealer, få varene og være borte før han merka noe. Så kunne jeg få tilbake en hel seddel (så lenge det et mer enn 49% av seddelen) av banken, eller gjøre det samme igjen.
Igjen, skyhøy IQ av Rivotril.

Neida, det jeg prøver å si er at du på store doser Benzodiazepiner, spesielt Rivotril for min del, blir man ofte helt skruppelløs og bøffer, hustle og stjeler.

Dette selvom jeg hadde mer penger. Det blir sikkert bare verre om man er blakk.

Fyfaaaen jeg er glad jeg er ferdig med det pilleknaskerifaenskapet!! Jeg ble totalt klepto!
Sist endret av krystallkongen; 9. juni 2020 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Tipper alle disse som stjeler på benzo er avhengig av penger, for om du har penger og benzo er det vel ikke sånn at du plutselig begynner å stjele fordi du har spist benzo og mistet noen grenser i hode. Men folk er forskjellig, og det er jo forskjellige grenser folk mister
Vis hele sitatet...
Nei det har ikke noe å si. Man blir vare generelt langfingra. Bøffa flere poser potetgull under jakka på magen som jeg selvfølgelig trodde ingen så. Jeg likte ikke engang den type potetgull jeg tok. En annen gang bøffa jeg en dame jakke fra ei som satt ved siden av meg men gikk bare fra plassen og inn på do, tror ikke jeg sjekka lommer eller noe, så det var ikke noe poeng eller tanke med å bøffe den det var bare noe som plutselig føltes naturlig i det jeg reiste meg opp og skulle gå å pisse. Tenkte ikke penger eller noe, Fikk juling av typen hennes samme kveld og skjønte ikke hvorfor før jeg plutselig fikk glimt av jakken og at jeg bare kasta den på gulvet ved pissoaret og ikke orka å bære den, og dem som lagde et styr fordi jakka hennes var borte. Jeg har aldri stjelt noe hverken edru eller i fylla og syns det er lavmål men man er ikke seg selv på piller ass. Aldri mer rivotril
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Da jeg tok mye Rivotril gikk jeg ofte inn butikker og kjøpte en øl for så å ta meg meg to øl i hver lomme og en i innerlomma på vinterboblejakka.
Da fikk jeg en sekser til prisen av én pils.
Jeg fikk så høy IQ på Rivotril at jeg sparte masse penger på denne måten!
Ble tatt for å stjele kjeks til 49 kroner en gang og slapp i grunn bare unna med beskjed om å ikke komme tilbake på 6mnd. Jeg ble tatt én gang. For kjeks.

Klipte pengesedler i to og betalte gjerne for fler Rivotril med noen hele sedler og noen sedler som var mindre enn halve. Det er lett å telle pengene for en pillerusa dealer, få varene og være borte før han merka noe. Så kunne jeg få tilbake en hel seddel (så lenge det et mer enn 49% av seddelen) av banken, eller gjøre det samme igjen.
Igjen, skyhøy IQ av Rivotril.

Neida, det jeg prøver å si er at du på store doser Benzodiazepiner, spesielt Rivotril for min del, blir man ofte helt skruppelløs og bøffer, hustle og stjeler.

Dette selvom jeg hadde mer penger. Det blir sikkert bare verre om man er blakk.

Fyfaaaen jeg er glad jeg er ferdig med det pilleknaskerifaenskapet!! Jeg ble totalt klepto!
Vis hele sitatet...
Det er helt klart store forskjeller på hvordan folk blir av Rivotril. Jeg blir også bare glad og chill som hun jenta over skriver uansett dose. Heller aldri hatt noe crazy atferd på benzo alene selv om vi snakker misbruk med 10-20 2 mg. (har resept så ingen bøff).

Tror dette har noe med å gjøre at jeg er så preget av angst til daglig at ceiling effekten til en stor dose av benzo ikke er sterkt nok til at jeg går ut av karakter. På alkohol har jeg gjort dumme ting derimot.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det har ikke noe å si....
Vis hele sitatet...
Sitat av krystallkongen
Da jeg tok mye Rivotril gikk jeg ofte inn butikker og kjøpte en øl for så å ta meg meg to øl i hver lomme og en i innerlomma på vinterboblejakka....
Vis hele sitatet...
Sent svar, men som jeg skrev er folk forskjellig. Har sett/hørt mange av variantene du nevner krystallkongen. Men tror flesteparten er som jeg skrev ovenpå, og som sagt er forskjellig hvilke sperrer som folk mister.

Jeg f.eks handlet en del merkeklær som jeg alltid har likt men ikke giddet fordi jeg syntes det er mye penger for en forbruksvare
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
hva er det med benzo å stjeling egenetlig.
Vis hele sitatet...
Man mister all form for grensesetting og er ikke redd for å bli tatt eller man tror rett å slett at man er usynlig og ofte går det bra pga man er så rolig når man gjør det at folk vekker ikke mistanke😄

På Rivotril gikk eg inn i butikken fyllte opp to handle korger med øl og sider i 2 poser , en pose med 2 6 ere hver kurv. Og stod med utgangen til folk skulle inn da gikk jeg ut og forsvant. Ble sjelden tatt. Kunne ikke gå gjennom kassen for da såg jeg så sliten ut. Så ble ofte sjekket i både sekk og innerlommer.
Sist endret av druefjes; 5. september 2023 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.