Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1147
Jeg har røyka daglig i ca 2 år, men noen ganger når jeg røyker blir jeg veldig svimmel. Går greit når jeg sitter men hvis jeg blir stående å lage mat for eksempel i over 10 min må jeg sette meg. Skjer ca. 50% av gangene. Noen som veit hva det kommer av?

Skreiv innlegg istad men det blei sletta grunnet skrivefeil.
Blodtrykksfall og lav blodsukker. Begge deler er kjente bivirkninger av cannabis.
Trådstarter
14 1
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Blodtrykksfall og lav blodsukker. Begge deler er kjente bivirkninger av cannabis.
Vis hele sitatet...
Er det noe man kan gjøre for å unngå det? Samboeren min blir aldri sånn
Sitat av Adios Vis innlegg
Er det noe man kan gjøre for å unngå det? Samboeren min blir aldri sånn
Vis hele sitatet...
Man kan vel småsnacke litt for å få opp igjen blodsukkeret da. Det kan jo kanskje også tenkes at du lider av jernmangel, og derfor blir ekstra fort svimmel?
Typisk symptom på lave jernverdier er jo headrush når man reiser seg for fort osv.
Mat og væske er tingen, som beskrevet før så hadde jeg en venn som besvimte 4 ganger etter røykings, da har han slappet av i sofaen lenge, han fikk blodtrykksfall og besvimte over toalettet å knuste toalett lokket. Han ristet på gulvet, ikke kult.
Så få i deg næring
Trådstarter
14 1
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Man kan vel småsnacke litt for å få opp igjen blodsukkeret da. Det kan jo kanskje også tenkes at du lider av jernmangel, og derfor blir ekstra fort svimmel?
Typisk symptom på lave jernverdier er jo headrush når man reiser seg for fort osv.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det har noe med at jeg reiser meg fort å gjøre da det ofte blir som værst etter noen minutter. Men ja hender jo d skjer at man blir svimmel hvis man reiser seg fort.
Er det noe jeg gjør når jeg røyker er det å "småsnacke", hehe
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du bare blir jevla stein.
Trådstarter
14 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje du bare blir jevla stein.
Vis hele sitatet...
Ja, rett og slett
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har blitt sånn noen ganger når jeg har røyka jævlig potente saker, tatt et bong hit eller røyka mye. Noen ganger i den grad at det kjennes ut som jeg skal svime av og jeg må akutt legge meg nedpå eller sette meg på huk på gulvet med hodet bøyd ned mot bakken et minutt til blodet kommer opp i hodet igjen. Et jævlig minutt men så går det seg til. Det er sikkert individuelt hvem som får mest blodtrykksfall eller ikke i det hele tatt, men jeg har aldri fått det når jeg har røyka moderat mengde eller moderat potente saker, eller når jeg bruker lenger tid på å røyke istedet for å hasterøyke store trekk/bonghits. Jeg har snacka i mellom så for min del tror jeg ikke det har med blodsukker eller matinntak å gjøre.
Husk på å puste rolig også, blodtrykksfall og oksygenmangel kjennes veldig likt ut
jeg blir også svimmel men sjeldent på en ubehagelig måte.
det som egentlig plager meg mest er at jeg mister totalt konsentrasjonen.
jeg glemmer ting jeg har sagt og hørt på et blink, skjønner ikke hva folk snakker om og alt mister sammenheng. mister tråden og henger aldri med. blir stuck i tanke loops hvor jeg prøver å skjønne og plutselig skjønner jeg noe men rett etter forsvinner det jeg har skjønt. så da skjønner jeg ingenting igjen!

en gang så jeg på en serie, skjønte ikke hva det handlet om, og da jeg etterhvert var på siste episode satt jeg fortsatt og prøvde å skjønne hva serien handlet om. skjønte ikke en dritt, hadde brukt 8 timer på å prøve å skjønne noe og jeg skjønte fortsatt ingenting..

hilsen ei som ikke skjønner en dritt
Sist endret av LilleVanilje; 26. mai 2020 kl. 00:00.
Trådstarter
14 1
Sitat av LilleVanilje Vis innlegg
blir stuck i tanke loops hvor jeg prøver å skjønne og plutselig skjønner jeg noe men rett etter forsvinner det jeg har skjønt. så da skjønner jeg ingenting igjen!

en gang så jeg på en serie, skjønte ikke hva det handlet om, og da jeg etterhvert var på siste episode satt jeg fortsatt og prøvde å skjønne hva serien handlet om. skjønte ikke en dritt, hadde brukt 8 timer på å prøve å skjønne noe og jeg skjønte fortsatt ingenting..

hilsen ei som ikke skjønner en dritt
Vis hele sitatet...
Hahah, her kjenner jeg meg veldig godt igjen! Men jeg liker det også, deilig å surre litt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har blitt sånn noen ganger når jeg har røyka jævlig potente saker, tatt et bong hit eller røyka mye. Noen ganger i den grad at det kjennes ut som jeg skal svime av og jeg må akutt legge meg nedpå eller sette meg på huk på gulvet med hodet bøyd ned mot bakken et minutt til blodet kommer opp i hodet igjen. Et jævlig minutt men så går det seg til. Det er sikkert individuelt hvem som får mest blodtrykksfall eller ikke i det hele tatt, men jeg har aldri fått det når jeg har røyka moderat mengde eller moderat potente saker, eller når jeg bruker lenger tid på å røyke istedet for å hasterøyke store trekk/bonghits. Jeg har snacka i mellom så for min del tror jeg ikke det har med blodsukker eller matinntak å gjøre.
Vis hele sitatet...
Ja, er vel sikkert en blanding av at det noen ganger blir litt mye osv. Men jeg skal prøve det med å sette meg på huk med hodet bøyd ned mot gulvet, kanskjed går fortere over da
Sist endret av Adios; 26. mai 2020 kl. 13:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.