Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2420
Hei! Jeg er en elektronika/hip-hop/chillstep artist som går under navnet French.

Jeg produserer på heltid og har derfor ikke tid/lyst til å lære meg grafisk design.
Jeg leter derfor etter en grafisk designer som designer rett fra sjela og kan lage grafiske tolkninger av musikken min. Det jeg trenger er fremtidige albumarts til EPer og singler, Logo + variasjoner osv.

Du kan høre på musikken her:

https://soundcloud.com/frenchmusic

Ta kontakt på hvis dette virker interessant. Hvis jeg liker arbeidet ditt og du er villig til å designe for meg, lover jeg å promotere designene mye, credits vil stå overalt hvor bildene blir brukt + jeg gir en slant av penger når jeg føler det fortjenes. Men fremfor at jeg betaler noen, er jeg mer interessert i noen som er villig til å inngå et samarbeid.

- French
"Jeg gir en slant av penger når jeg føler det fortjenes" – Ja, for det er akkurat sånn grafiske designere jobber.
Haha, jeg forstår akkurat hva du mener!

Poenget mitt var derimot at jeg søker mer en up n coming hobbydesigner fremfor en profesjonell en. En som er villig til å teame, og som ikke gjør det for pengene men mer for promo, evt. få tjenester tilbake (no homo)..

Og når jeg sier at jeg gir en slant av penger, så mener jeg at hvis noen gjør en sykt god jobb, så er jeg villig til å gi penger ikke fordi jeg har forpliktet meg for det, men fordi jeg ønsker å støtte designeren tilbake.

Hvis det gir mening? Jeg ville selv ikke laget musikk til en designer som evt gir "en slant" hvis han føler for det, men hvis jeg digger det han gjør, så ville jeg gjort det og heller satt pris på å ha en samarbeidspartner.
Du er fortsatt veldig uklar. Det virker som om du bare vil gi designeren "en slant" når han gjør bra arbeid.
Med mindre du mener en bonus hver gang du er virkelig fornøyd tror ikke jeg du får så fryktelig gode produkt, om noen i det hele tatt.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Du er fortsatt veldig uklar. Det virker som om du bare vil gi designeren "en slant" når han gjør bra arbeid.
Med mindre du mener en bonus hver gang du er virkelig fornøyd tror ikke jeg du får så fryktelig gode produkt, om noen i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Enig. Det jeg mente er basically at jeg leter etter noen som digger musikken min og er down for å lage div. designs gratis.

Kan godt hende jeg ikke finner noen som er down for den slags deal nei, men hvem vet? plutselig kommer det en flink designer som digger musikken? Man vet aldri, derfor jeg tar sjansen

Sitat av McLovin Vis innlegg
Du er fortsatt veldig uklar. Det virker som om du bare vil gi designeren "en slant" når han gjør bra arbeid.
Med mindre du mener en bonus hver gang du er virkelig fornøyd tror ikke jeg du får så fryktelig gode produkt, om noen i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Enig. Det jeg mente er basically at jeg leter etter noen som digger musikken min og er down for å lage div. designs gratis.

Kan godt hende jeg ikke finner noen som er down for den slags deal nei, men hvem vet? plutselig kommer det en flink designer som digger musikken? Man vet aldri, derfor jeg tar sjansen

Sitat av McLovin Vis innlegg
Du er fortsatt veldig uklar. Det virker som om du bare vil gi designeren "en slant" når han gjør bra arbeid.
Med mindre du mener en bonus hver gang du er virkelig fornøyd tror ikke jeg du får så fryktelig gode produkt, om noen i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Enig. Det jeg mente er basically at jeg leter etter noen som digger musikken min og er down for å lage div. designs gratis.

Kan godt hende jeg ikke finner noen som er down for den slags deal nei, men hvem vet? plutselig kommer det en flink designer som digger musikken? Man vet aldri, derfor jeg tar sjansen
Dette er noe jeg ville ha gjort om det er noe jeg kunne tjene mer pa promotering fremfor selve salget av designene, og sann som det ser ut er nok ikke det sa godt mulig. Derfor trenger jeg nok mer en "en slant" nar du foler for det for a hjelpe deg.
Kan designe logo til deg, men som sagt, det koster!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ungdomsrebell
13 0
Tror dette er noe jeg kunne vært med på! Har holdt på med grafisk design i fritiden min i nå 4 måneder gjetter jeg på, men jeg vet hva jeg gjør. Bare pm for skype så kan du forklare litt nøyere
Sitat av ehHallis Vis innlegg
Tror dette er noe jeg kunne vært med på! Har holdt på med grafisk design i fritiden min i nå 4 måneder gjetter jeg på, men jeg vet hva jeg gjør. Bare pm for skype så kan du forklare litt nøyere
Vis hele sitatet...
Ja, det man ikke har lært om grafisk design etter 4 mnd er ikke verdt å kunne.
Sist endret av Fleskefinn; 28. april 2013 kl. 11:18.
Ungdomsrebell
13 0
Sitat av Fleskefinn Vis innlegg
Ja, det man ikke har lært om grafisk design etter 4 mnd er ikke verdt å kunne.
Vis hele sitatet...
Tviler jeg sterkt på, alt som omhandler "Grafisk design" er nyttig hvis du holder på med det, det forstår jeg og. Mente på ingen måte å insinuere at jeg kunne alt, poenget mitt var at jeg ikke hadde mye erfaring ved å ha gjort mye men jeg kan fremdeles en del. 4 måneder er mye for noen og lite for andre.