Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1924
Noen som spiller?

HAdde vært fett å gjort key runs / uber runs etc med noe med freaks

spiller 110k dps monk btw.
Jeg spiller, men er bare lvl 59 barbarian
har en rundt 70k (over 100k sharpshooter) demonhunter jeg kan bidra med til litt D3 kos senere i kveld?
hørtes naaajzzz ut.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
har en mage på lvl 56 må man være lvl 60 for key runs?
Neat freak
Trådstarter
Vel, ja man må være level 60.

Pm meg med real-id de som vil være med

Evt. vis du vil ha litt boost til lvl 60 eller noe, så bare pm
Halla,

Har en 95k dps WD, en 90k DPS CM wiz og en 168k buffed Barb som gjerne kan delta på noen runs. Har også en 25k DPS barb på HC om du spiller der også.

Legg meg til på Pontius#2914 og skriv noe i infoen

Håper vi sees,

Pontius
Har en 60WD men blir bare shitta på. Veit ikke om det er fordi jeg suger, eller jeg suger.
Legg meg til så kan jeg hjelpe deg med et nytt set med gear
Sitat av 2High2Play2Day Vis innlegg
Halla,

Har en 95k dps WD, en 90k DPS CM wiz og en 168k buffed Barb som gjerne kan delta på noen runs. Har også en 25k DPS barb på HC om du spiller der også.

Legg meg til på Pontius#2914 og skriv noe i infoen

Håper vi sees,

Pontius
Vis hele sitatet...
168k dps barb? crap. Selv jobbet jeg hardt med min, men oppnådde bare 77k med barben min hvis jeg faktisk skulle ha res og hp i tillegg.

Stund siden jeg spillte D3 nå, men er det fortsett resistance som er en "hoved" faktor for å komme videre i MP osv, eller er det ren DPS og hp som teller nå??
Hehe, er ikke crap i det hele tatt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/P.../hero/10385343

600 all resist buffed, 7k armor og 47k HP. Har ingen problemer med MP 8 Ubers. Sitter med 9% life steal om jeg bytter passive og 9% melee reduction.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av 2High2Play2Day Vis innlegg
Hehe, er ikke crap i det hele tatt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/P.../hero/10385343

600 all resist buffed, 7k armor og 47k HP. Har ingen problemer med MP 8 Ubers. Sitter med 9% life steal om jeg bytter passive og 9% melee reduction.
Vis hele sitatet...
oss dødelige skjønner ikke noe av det dere sier
Hehe, føler meg også sånn når folk greier ut om WoW i det uendelige
Neat freak
Trådstarter
Sitat av 2High2Play2Day Vis innlegg
Hehe, føler meg også sånn når folk greier ut om WoW i det uendelige
Vis hele sitatet...
har lagt deg til mortem#2292
Jepp, så det. Sendte deg en melding, men du svarte aldri
Neat freak
Trådstarter
Sitat av 2High2Play2Day Vis innlegg
Jepp, så det. Sendte deg en melding, men du svarte aldri
Vis hele sitatet...
er påloggget? akseptertre du ?
Jepp, var pålogget og whispered deg. Er afk nå for en stund, men kontakter deg når jeg er på igjen
120k dps barb her! Kunne gjerne hatt noen å kjøre runs med, hitter dere opp i morgen!
Kjøpte Diablo 3 starter edition i butikk. Hvordan oppgraderer man det etter å ha drept skeleton king? Gikk inn på linken direkte inn på battle.net, lastet ned oppgraderingen og begynte fra begynnelsen igjen men kommer fortsatt ikke videre. Noen som kan hjelpe? Må man kjøpe/laste ned spille på nytt via battle.net?
Sist endret av Jomfrukleppe; 31. desember 2012 kl. 18:40.
Hva er key runs? Har søkt litt rundt men fant ikke helt utav det.
Det går ut på å drepe en keywarden i vær act fra act 1 til 3 for å få 3 nøkkler. Med disse kan du lage en machine som åpner portal til en av tre boss fights. Disse bossene kan så droppe tre deler for å lage en legendary ring. Kort sakt, du grinder som f for å håpe på bra rolls på ringen du lager. Fins en dex, int, str, og de blir bound to account
Såpekoker av rang
Spiller, og er gjerne med på runs. Intrepid#1144 :-)
175k dps DH, ikke noe sharpshooter. Òne#1878
Bestplayereu#2649 - 86k dps wizard! Er en god stund siden jeg spillte sist, så kan bli moro.
Sist endret av Clavicle; 1. januar 2013 kl. 20:02.
Sitat av Clavicle Vis innlegg
Bestplayereu#2649
Vis hele sitatet...

Må være et av de bedre nickene jeg har sett på lenge