Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1034
Leter etter en god mus til gaming. Helst trådløs, men ikke et totalt must. Under 4-500 kroner.

Noen tips?
Kan anbefale Logitech MX Performance, trives veldig godt med den. Litt hard lade kabel, derfor lader jeg batteriene utenfor, i egen lader og bare rulerer mellom to oppladbare. Da er den perfekt for mitt bruk. Kr 499 på netonnet atm.
Sitat av jonasag3 Vis innlegg
Kan anbefale Logitech MX Performance, trives veldig godt med den. Litt hard lade kabel, derfor lader jeg batteriene utenfor, i egen lader og bare rulerer mellom to oppladbare. Da er den perfekt for mitt bruk. Kr 499 på netonnet atm.
Vis hele sitatet...
Ja, det har G700 musa også. Suverent deilig på alle måter, men skjønner ikke hvorfor de har laget ladekablene så harde. Det gjør det vanskelig å styre pekeren.
Har en Logitech MX 518-mus jeg ikke bruker. Har ikke noe særlig peiling på hvordan den er å game med, da jeg ikke gamer selv, men den har fått gode skussmål; http://www.google.com/products/catal...wAQ#ps-sellers

Si ifra om du er intr.
Jeg har en Razer Mamba, og det er den beste trådløse musa jeg har vært borti, men bruker mest med ledning i. Dog koster denne over 1000kr, så jeg ville ikke anbefalt den på ditt budsjett.

Om du ikke sårt trenger trådløst kan jeg anbefale Razer Deathadder. Den er god, billig, stilig, og kabelen er fin og god uten spesielle problemer.
Jeg digger G500 dåsa mi. Rett og slett mer sexy, mer comfy, og den har en kjempegod følsomsomhet enn alt annet.
Sist endret av Bl1zzarD; 28. mars 2012 kl. 17:48.
R.A.T 9 er helt klonge! Du kan endre den nesten akuratt sånn du vil.
den er litt dyr men er verdt det!
Sist endret av 123ipad123; 28. mars 2012 kl. 18:49.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Intelli 3.0
Vis hele sitatet...
Noen som har en ekstra til salgs forresten?
Steelseries sensei
P3rn
P3rn's Avatar
Trådstarter
37 4
Sitat av jonasag3 Vis innlegg
Kan anbefale Logitech MX Performance, trives veldig godt med den. Litt hard lade kabel, derfor lader jeg batteriene utenfor, i egen lader og bare rulerer mellom to oppladbare. Da er den perfekt for mitt bruk. Kr 499 på netonnet atm.
Vis hele sitatet...
Blir nok kanskje den jeg går for ja! Takk for alle tips!
jeg har vært veldig fornøyd med både Intelli 3.0 og R.A.T 5 fra Cyborg.
Dog foretrekker jeg RAT5 fremfor Intelli til FPS da den har en nydelig knapp på siden som senker sensen min med 50% for bedre sniping.
Steelseries Ikari Laser synes jeg er en suveren mus.
Razer deathAdder? Er den bra, har noen noe erfaring med den?
Såpekoker av rang
Razer deathAdder? Er den bra, har noen noe erfaring med den?
Vis hele sitatet...
Deathadder Respawn er særdeles knall. Spesielt hvis man også er glad i, eller vant med, Intelli 3.0.
Jeg spiller ikke så mye som før, men har 10+ gode år med Quake 3 (nå QL) bak meg så langt. Et spill som er svært krevende hva gjelder presisjon og kontroll. DA Respawn yter eksepsjonelt bra etter min erfaring. Anbefales hvis du spiller mye FPS.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
DeathAdder bruker jeg både på jobb og hjemme, den tok over etter min forrige Razer mus som jeg brukte til plasten omtrent var slitt igjennom. Kanonbra mus, hadde kjøpt samme om igjen uten å tenke meg om.