Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3361
Som tittelen sier, etter noen år med snusing nå så har jeg merket at i det siste har snus begynt å gi med litt magetrøbbel. Sliter med gass i magen når jeg har snusen under leppa og det at jeg plutselig må virkelig på do. Er ganske slitsomt egentlig.

Bruker general ekstra sterk porsjon. Noen som har slitt med det samme eller har tips til andre sterke porsjonssnuser jeg kan prøve ut. Har ikke fått dette før nå i det siste. Noen som aner hva dette kan komme av?
Nikotin har en viss lakserende effekt, så det forklarer trangen til å måtte på do. Snus øker også spyttproduksjonen, og når man svelger spytt fører det til gass i magen.
blir sånn av general og 02/01 men av skruf så skjer det ikkenoe
huh, rare greier, har snust siden januar og merker ikke hyppigere dassbesøk, bruker da 05 og skruf stark(rød) eller luckystrike (som er venskelig å få tak i * )

Sleiving får jeg av skruf, men påvirker ikke magen, drikk mer coka cola så er magen i orden
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ikke du heller

Sitat av Tawon Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Rart, har akkurat stått opp nå og tok meg en fin porsjon General xtra stark. .
Første som skjer etter jeg har puttet den opp i leppen er at jeg måtte skite noe djevelsk.
Sliter med det samme,men dette er helst etter 8timer jobb og et unormalt høyt kaffeinntak
Dagens første snus med kaffe tidlig på morgenen, da er jeg glad for at vi har ordentlig avskjermede toaletter på jobb. Synes forøvrig dette er en deilig rutine for da føler jeg meg mye lettere og dagens første abstinenser er tatt hånd om.
Ofte etter første røyk eller snus om morgenen må jeg på do, det er helt naturlig og noe som skjer alle. Særlig også etter første kaffekopp må man på do. Det har med att nervesystemet blir satt i gang og att forbrenningen går opp.