Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 573
G'aften godtfolk! Jeg har akkurat mottatt en mail der jeg har fått beta invite til Tribes: Ascend. Jeg kan ikke huske å ha meldt meg opp på beta, men har jo meldt meg på mye beta'r opp igjennom.

Er det noen som kjenner til dette spillet og evt har prøvd beta? Skal jeg gi det et forsøk eller kaster jeg bort tiden min?

Hi-Rez studios
http://www.youtube.com/watch?v=a1HCnrU3FT8


Check it out brosef!

Synes det ser helt ok ut! TB skryter av det hvertfall. tror det ligger flere videoer ute av det også på youtube kanalen hans
Sist endret av Haagens; 27. januar 2012 kl. 20:07.
Mange takk, men det jeg kanskje lurer mer på er om noen her har prøvd spillet. Er det en "ny" unreal tournament eller er det faktisk noe nytt? Gameplayet sier meg at det er store maps og mye skiing fra spawn til målet hele tiden (jaja, unngå å dø.. :P) Jeg skal forøvrig gi det et forsøk selv også, og gi tilbakemelding her
Noen som har prøvd dette? Ser meget spennende ut.
Noe nytt for oss som har spilt cs 1.6 og dota i alle år
Jeg har prøvd det, men pc'en min suger hesteballe så lagget en god del. Utifra det jeg fikk prøvd var ganske bra, skjer noe hele tiden