Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1918
Jeg er en av de som ikke er spesielt overbegeistret over denne "sett"-greia i chatten.

Hvis noen snakker til deg på chatten som du ikke vil prate med der og da, hvordan gjør man slik at vedkommede ikke ser at man har sett meldingen?

Er det noen måte å unngå dette på MENS man er inne på facebook å surfer? For eneste måte jeg har oppdaget så langt er hvis man har et annet vindu åpent og lar være å trykke seg inn på facebook-vinduet, så vil ikke vedkommede se at jeg har sett meldingen. Men da får jeg heller ikke surfe på facebook...
Logg av chat?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Ha åpent et annet chatvindu, da vil det nye poppe opp og blinke, og sålenge du ikke trykker på det blir det ikke registrert som "sett".
Chrome applikasjon du kan laste ned som forhindrer dette
Sitat av Marr Vis innlegg
Chrome applikasjon du kan laste ned som forhindrer dette
Vis hele sitatet...
Hvem av de er best? orker ikke skjekke alle , Latskapen lenge leve
Sist endret av mr_james; 24. november 2012 kl. 23:00.
Så lenge du ikke har vinduet åpent, blir den ikke markert dersom du ikke klikker i boksen der du skriver, som zyke skriver. I innboksen er det viktig å bare se en "preview" til venstre for notification-ikonet, og ikke klikke på meldingen. Du kan ikke skru av dette i Facebook settings.
Alternativ til det Zyke skriver: Ha chatvinduet åpent, men trykk på bakgrunnen på Facebook (altså det hvite). Da ser du at chatvinduet blir lyseblått, og det er ikke markert. Så lenge du ikke trykker inni chatvinduet vil ikke motparten se at du har sett meldingen
Sitat av Marr Vis innlegg
Chrome applikasjon du kan laste ned som forhindrer dette
Vis hele sitatet...
Har du link? Latskapen lenge leve
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
søk på fb unseen, funker fjell

EDIT: https://chrome.google.com/webstore/d...aeaefgfagnnpei
Sist endret av snowdog; 25. november 2012 kl. 00:15.