Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 626
iTunes-folka tror de har vært veldig smarte når det gjelder album artworken i iTunes 7.2. Nå er det ikke lenger mulig for bruker å oppdatere album artworken på egenhånd. iTunes skal nemlig hente album artworken for deg. Tingen er bare den; iTunes har ikke album artworken til _alle_ CD-er man legger inn i iTunes/iPod. Hvorfor tar de fra oss muligheten til å redigere album artworken selv? Brukerfientlig... Så dermed har jeg googlet etter workarounds osv uten å finne noe av nytte. Finnes det en annen løsning på dette problemet enn å reinstallere en eldre versjon av iTunes?
Med fare for å virke spydig: bruk et annet program?
Jeg foreslår foobar2000 med en config fra denne siden: fooblog2000.com
Jeg kan legge til eget artwork i iTunes 7.2

Sjekk innstillingene dine.

(Jeg har deaktivert iTunes-store)
Det går da vitterlig an å legge til egen artwork. Sjekk at du ikke har satt itunes til å vise "Selected Item", og ikke "Now Playing"-artwork.
H3XV3CT0R's Avatar
Trådstarter
Fant ut. Det går IKKE ann å legge til artwork på filer som ligger på iPoden, denne funksjonen er fjernet i 7.2. Nå går det bare ann å legge til artwork på musikk som ligger i libraryet. Sært.