Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2043
noen som vet hvor man kan få taki det programmet lærere på skolene bruker til å sjekke om vi har kopiert fra nettet? kunne vært jævla snedig for å se at man ikke har alt for mye plagiat!
Visst skolen din bruker its learning så er plagiat kontrollen i programmet. Alså i its learning.
Ut i fra hvor god du er på diverse ord deling og skrive måte så burde du kanskje jobbe selv.
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Ut i fra hvor god du er på diverse ord deling og skrive måte så burde du kanskje jobbe selv.
Vis hele sitatet...
Jeg tror han mener han er så god til å skrive at han ikke vil bli beskylt for plagiat av sitt eget verk!
Sist endret av mo3; 19. januar 2012 kl. 00:30.
google.com min venn. De tar og tester ett par av setningene dine, og finner ikke google det er det ikke på nettet!
Ephorus bruker de på norske skoler idag.
Sist endret av omgomgomg; 19. januar 2012 kl. 00:42.
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
google.com min venn. De tar og tester ett par av setningene dine, og finner ikke google det er det ikke på nettet!
Vis hele sitatet...
hmm.. jeg mener å huske at lærerne kunne finne ut hvor mange prosent det var kopiert. Altså, ikke bare skrive "blabla" go google og se om du fikk noen linker. Men at de faktisk kjører det igjennom et program og sjekker siden(e). Var prosenten mer enn 50 % kunne de ta deg for plagiat, og du fikk smekk på pungen og evt. ingen karakter.