Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 13400
[quote=iColdman;2401031]
Sitat av Daskeladden Vis innlegg
Uniformene og utstyr er statens eiendom. Så enten har du stjålet statens eiendom, eller så blir du anmeldt for heleri.

Hvorfor i helvette selger dem det i lekebutikker da?
Vis hele sitatet...
Gi meg gjerne adressen til en lekebutikk som selger uniformer som ligner våre ekte uniformer.

Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Liker faktisk at politiet er på NFF!
stå på daskeladen!

Men burde du heller ikke satse på å fokusere på annen kriminalitet enn salg og kjøp av caps?
Vis hele sitatet...
Vi burde være mer synlige i alle deler av samfunnet. På den måten tror jeg kanskje folk kan få en litt bedre forståelse av vårt arbeid også.

At man ønsker et forbud mot salg av capser og uniformseffekter er jo selvfølgelig for at de kan missbrukes i feil hender. Vi vet jo alle hva ABB gjorde. Og at man har et lovverk som kan være med å beskytte folk er vel bare bra?

Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Liker faktisk at politiet er på NFF!
stå på daskeladen!

Men burde du heller ikke satse på å fokusere på annen kriminalitet enn salg og kjøp av caps?
Vis hele sitatet...
Er her på NFF som privatperson og ikke i kraft av min stilling.
I arbeidstiden gjør jeg andre ting enn å bry meg om capser
Ringo og andre leketøysforetninger selger politieffekter, men til små barn. Disse forveksles ikke med en ekte politi på 24 år +. Ergo - ikke forbudt.

Skulle gjerne kjøpt denne, Politicaps, for å levere den tilbake.

Det er uforståelig at personer stjeler, det gjelder også generelt, fra ordensmakten som sørger for at din og min hverdag skal være tryggere. Det handler om å ha respekt for hverandre og gjøre mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg.

Jeg har sett det selges politieffekter på nett, men det er av utgåtte modeller, så det sees på som et samleobjekt. Om dette skal anses som ulovelig kan disukteres. Jeg tror neppe folk vil forveksle det med en moderne politi. Folk er såpass våkne håper jeg!

Men dette ( http://www.qxl.no/pris/samleobjekter...v/an666267096/ ) kunne lett settes på en blå "Vakt Service" uniform, og vips - du er "politi". http://www.vaktservice.no/vaktservic...OktaiDahl2.jpg
Sitat av Deltaforce Vis innlegg
Ringo og andre leketøysforetninger selger politieffekter, men til små barn. Disse forveksles ikke med en ekte politi på 24 år +. Ergo - ikke forbudt.

Skulle gjerne kjøpt denne, Politicaps, for å levere den tilbake.

Det er uforståelig at personer stjeler, det gjelder også generelt, fra ordensmakten som sørger for at din og min hverdag skal være tryggere. Det handler om å ha respekt for hverandre og gjøre mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg.
Vis hele sitatet...
nFF er de som du blir beskyttet mot!
Neida, men her på nFF er det mange som gjør ting som politiet er... uenig i at de burde
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10042707

"Privatpersoner som har skaffet seg slike uniformer kan ikke straffeforfølges for å selge disse videre."
500$ til en paypal-konto med polsk mottager og du får komplett nyeste norske politiuniform skreddersydd i original stoffkvalitet og med originale merker. Caps inkludert. På internett får du dekt ALLE behov ...
Sitat av Sparkieville Vis innlegg
CSI jobber vel med mord som er blitt begått.
Vis hele sitatet...
Tror heller han mente at på CSI finner de ut alt sånn som på dette bildet
http://media.moronail.net/images/sto.../0910/2018.jpg
Sitat av Petter Pan Vis innlegg
Du mener at det er utbredt å kopiere norske politiuniformsluer?
Vis hele sitatet...
jeg så en fest hvor flere av ekte halvkriminelle folk hadde politi skjorter..så jeg har sett det iallefall
Sitat av superfuzz Vis innlegg
500$ til en paypal-konto med polsk mottager og du får komplett nyeste norske politiuniform skreddersydd i original stoffkvalitet og med originale merker. Caps inkludert. På internett får du dekt ALLE behov ...
Vis hele sitatet...
Ja du faar sikkert sett den uniformen etter at du forhaands betaler over paypal til en fra polend