Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 134621
synes dere jeg og min venn er litt for unge til freak rekka vi er 12 år føler meg litt ung når det når de fleste på freak rekka er 15 til 17 år eller noe sånt men høres veldig kult og verre på freak rekka men jeg tror ikke vi kommer til og gå på freak rekka men det kan jo verre
Sist endret av eiendom; 29. juli 2012 kl. 04:49.
Freak rekka er åpen for alle aldrer, hvis ikke fortjener seateren ris.
Jeg kommer ikke til å holde meg "skjult" om jeg dra på TG13, viss jeg drar SKAL jeg være på freak rekka. Det beste jeg vet er å bli kjent med nye folk, det er så utrolig hyggelig! Jeg er ikke den smule sjenert
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvis jeg drar på TG så blir det enten freak eller hardware.no rekka.. Vanskelig valg det der..
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hvis jeg drar på TG så blir det enten freak eller hardware.no rekka.. Vanskelig valg det der..
Vis hele sitatet...
Ut ifra det jeg så, så var hardware rekke ganske tam i år.

På freakrekka var det liv 24 timer i døgnet! Bokstavlig talt. Allsang, leker, konkurranser, spilling, desibelterror og pranking!
Sist endret av GreenRay; 29. juli 2012 kl. 04:58.
Ser at det er så mye oppstyr rundt "hyller", hvor avhengig er man av disse? Er det ikke bord å diverse å ha utstyret sitt på ifra før av?
det er ikke plass til alt utstyr det bag og energidrikker og mat pc pc skjerm tastatur mus osv...
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Ser at det er så mye oppstyr rundt "hyller", hvor avhengig er man av disse? Er det ikke bord å diverse å ha utstyret sitt på ifra før av?
Vis hele sitatet...
Jeg var der i fjor uten noen for for hylle, prøv selv å sett av en plass med 80cm bredde og 60cm innover, du kan ikke sette noe bak deg og veldig lite ved siden av deg.
Du må ha plass til alt du trenger for 5 dager.

Det går, men det er nok mer behagelig med mer plass
Må vel lage meg en hylle da. Kommer meg hvertfall ut en stund da, hehe
synes dere jeg og min venn er litt for unge til freak rekka vi er 12 år føler meg litt ung når det når de fleste på freak rekka er 15 til 17 år eller noe sånt men høres veldig kult og verre på freak rekka men jeg tror ikke vi kommer til og gå på freak rekka men det kan jo verre :P vil gjerne site på freak rekka men vil ikke føle meg så ung
Sitat av eiendom Vis innlegg
synes dere jeg og min venn er litt for unge til freak rekka vi er 12 år føler meg litt ung når det når de fleste på freak rekka er 15 til 17 år eller noe sånt men høres veldig kult og verre på freak rekka men jeg tror ikke vi kommer til og gå på freak rekka men det kan jo verre :P vil gjerne site på freak rekka men vil ikke føle meg så ung
Vis hele sitatet...
Går nok bra skal du se.
Sitat av eiendom Vis innlegg
synes dere jeg og min venn er litt for unge til freak rekka vi er 12 år føler meg litt ung når det når de fleste på freak rekka er 15 til 17 år eller noe sånt men høres veldig kult og verre på freak rekka men jeg tror ikke vi kommer til og gå på freak rekka men det kan jo verre :P vil gjerne site på freak rekka men vil ikke føle meg så ung
Vis hele sitatet...
Du kommer ikke til å føle deg ung. Kom på freakrekka og hold deg unna anonymusrekka (der alle de andre 12åringene sitter med maskene sine og haxer med loic)

Bare pass deg for hasjnarkotikasprøytene
Jo flere vi er sammen...
så bra det blir sikkert kult i freak rekka

men hvordan gjør jeg det med billetter vis jeg vil sitte i freak rekka

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Bare pass deg for hasjnarkotikasprøytene
Vis hele sitatet...
nå ble jeg virkelig redd
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Freak rekka er åpen for alle aldrer, hvis ikke fortjener seateren ris.
Vis hele sitatet...
Jeg er vel ingen til å nekte folk å bli med. Ei heller vil jeg ha ris på stumpen av ukjente folk med fetisj for pyro og hasjnarkotikasprøyter
hvordan får jeg plass/seater i/på freak rekka fortsatt lenge til tg men vil verre forbret

sorry er litt noob
Jeg skal til TG i år! hvor er freak gruppa?
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Jeg skal til TG i år! hvor er freak gruppa?
Vis hele sitatet...
Vi er her?

Sitat av eiendom Vis innlegg
hvordan får jeg plass/seater i/på freak rekka fortsatt lenge til tg men vil verre forbret

sorry er litt noob
Vis hele sitatet...
1. Når salget åpner så kjøper du billett så fort som mulig
2. Når salget har stengt (/eller etter du har kjøpt billetten) så går du inn på Geekevents.no (der du kjøpte billetten).
3. Finn frem til informasjonen om billetten din (tror det er en meny som heter "mine biletter" eller noe slikt)
4. Her kan du velge en person som har ansvar for å finne en plass til deg. Altså du skal velge/skrive inn navnet til seateren vår.
5. Etter du har gjort det så er alt i boks! Da er det bare å glede seg til TG, fikse hylle og pimpe PC

Håper dette ble forklart godt nokk

edit: Kan vel nevne at neste års seater er Echuz
Sitat av eiendom Vis innlegg
synes dere jeg og min venn er litt for unge til freak rekka vi er 12 år føler meg litt ung når det når de fleste på freak rekka er 15 til 17 år eller noe sånt men høres veldig kult og verre på freak rekka men jeg tror ikke vi kommer til og gå på freak rekka men det kan jo verre
Vis hele sitatet...
Vil faktisk anbefale deg å reise på freakrekka. Jeg er 17 selv, men dro første gang på TG når jeg var 14, dette gikk helt fint for min del. Jeg satt dog ikke på noe freakrekke, men angret meg til de grader senere. Alle menneskene jeg møtte i år på freakrekka var respektfull,"vanlige",greie og ansvarsvulle mennesker. Det at du er 12 er faktisk ingen hindring. Nå skal jeg ikke si at vi som er eldre en deg kommer til å fungere som "mamma", men mer som snille storebrødere som vil gjøre TG til den beste opplevelsen du har hvert år. Men selvfølgelig er valget helt opp til dere
Not a real gamer
retovio's Avatar
kansje jeg skal få en av dere til å overtale mamma hvis hun ikke ombestemmer seg har nesten klart og overtale henne

men skal dit uansett hva på en eller annen måte
Sist endret av retovio; 30. juli 2012 kl. 03:12.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Lurer på hvordan er det å reise alene til tg og være på freakrekka? Høres litt skummelt ut
Og er det busser som går dit? (fra Stavanger)
Håper jeg får tatt turen! MÅ på TG før jeg blir for gammel!
Sitat av halliballi Vis innlegg
Lurer på hvordan er det å reise alene til tg og være på freakrekka? Høres litt skummelt ut
Og er det busser som går dit? (fra Stavanger)
Vis hele sitatet...
man er aldri alene når man er på freakrekka!
Viss noen er redd for å være alene så kom å vær alene sammens med meg
Sitat av halliballi Vis innlegg
Lurer på hvordan er det å reise alene til tg og være på freakrekka? Høres litt skummelt ut
Og er det busser som går dit? (fra Stavanger)
Vis hele sitatet...
Det er helt sykt skummelt! Alle biter, og noen hardere enn andre.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Hvis Freddy skal, må man i hvertfall passe seg... Han slår! :O
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Hvis Freddy skal, må man i hvertfall passe seg... Han slår! :O
Vis hele sitatet...
Pfft, lillegutten Freddy er bare søt han
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Hvis Freddy skal, må man i hvertfall passe seg... Han slår! :O
Vis hele sitatet...
Hehe, bare innimellom

Sykt hypa for TG13 nå, skal snart også farte hjem fra hytta og pakke ut det vakre kabinettet mitt/min fremtidige PowerKommie <3

Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Pfft, lillegutten Freddy er bare søt han
Vis hele sitatet...
I overkant feil ordbruk ^_^
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg

I overkant feil ordbruk ^_^
Vis hele sitatet...
Neinei Og jeg har ikke glemt at jeg skal helle i deg så mye Urge at du må pumpes.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Neinei Og jeg har ikke glemt at jeg skal helle i deg så mye Urge at du må pumpes.
Vis hele sitatet...


Huff, må huske og rømme fra deg
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Du kommer til å trenge søvn, og når du sover kommer Bl1zzarD å teiper deg fast med gaffateip
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg


Huff, må huske og rømme fra deg
Vis hele sitatet...
Problemet er bare at du ikke vet hvordan jeg ser ut

Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Du kommer til å trenge søvn, og når du sover kommer Bl1zzarD å teiper deg fast med gaffateip
Vis hele sitatet...
Nei, teiper han fast når han er våken
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Du kommer til å trenge søvn, og når du sover kommer Bl1zzarD å teiper deg fast med gaffateip
Vis hele sitatet...
Iskaffe, min evige venn

Skal vi kanskje stoppe med offtopicen nå?

Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Problemet er bare at du ikke vet hvordan jeg ser ut
Vis hele sitatet...
Drar med meg V for Vendetta masken og løper rundt og roper LOIC LOL så finner du meg aldri
Offtopic slutter nå

___________________________
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Slik jeg fryktet ja, :s

Men serr, må nok begynne å mase om å få dra
Burde man ha med egen stol? Er stolene som man får tildelt på TG ubehagelige å sitte på? Isåfall, sånn ca. hva slags type stoler er det?
Sitat av Stupebrett Vis innlegg
Burde man ha med egen stol? Er stolene som man får tildelt på TG ubehagelige å sitte på? Isåfall, sånn ca. hva slags type stoler er det?
Vis hele sitatet...
Jaaa. Det er de mest ukomfortable stolene som har blitt konstruert noensinne.
Ha med egen lenestol/kontorstol.
Sitat av Stupebrett Vis innlegg
Burde man ha med egen stol? Er stolene som man får tildelt på TG ubehagelige å sitte på? Isåfall, sånn ca. hva slags type stoler er det?
Vis hele sitatet...
Er hvite hagestoler i plast. Har aldri hatt med egen stol, og aldri hatt noe problem med det. Har dog pleid å ha med saueskinn/dyne og sittet på i stolen så det blir litt mykere.
Sitat av Stupebrett Vis innlegg
Burde man ha med egen stol? Er stolene som man får tildelt på TG ubehagelige å sitte på? Isåfall, sånn ca. hva slags type stoler er det?
Vis hele sitatet...
Det er plaststoler

http://finncdn.no/mmo/1/225/990/01_1383258503.jpg
Noe ala denne

Jeg overlevde fint 5 dager i denne + noen puter. Gikk helt greit, men det er jo selvfølgelig bedre med en annen stol.
Sitat av Stupebrett Vis innlegg
Burde man ha med egen stol? Er stolene som man får tildelt på TG ubehagelige å sitte på? Isåfall, sånn ca. hva slags type stoler er det?
Vis hele sitatet...
det er hagestoler av plastikk, så du bør ha med en egen stol...
EDIT: det var da en solid gjeng med ninjaer...
Sist endret av vangsfreaken; 30. juli 2012 kl. 22:53.
Sitat av sali Vis innlegg
Er hvite hagestoler i plast. Har aldri hatt med egen stol, og aldri hatt noe problem med det. Har dog pleid å ha med saueskinn/dyne og sittet på i stolen så det blir litt mykere.
Vis hele sitatet...
Der hvor jeg satt var det ikke hvite hagestoler. Det var harde metall-stoler som var utrolig vonde å sitte i. Gudskjelov tok jeg med min egen stol.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Der hvor jeg satt var det ikke hvite hagestoler. Det var harde metall-stoler som var utrolig vonde å sitte i. Gudskjelov tok jeg med min egen stol.
Vis hele sitatet...
Åja, ja er vell det noen steder også, glemte det. Har hatt hvit plaststol de tre årene jeg har vært der dog. Vil tippe at det er verre med metall-stoler ja.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Der hvor jeg satt var det ikke hvite hagestoler. Det var harde metall-stoler som var utrolig vonde å sitte i. Gudskjelov tok jeg med min egen stol.
Vis hele sitatet...
Hadde du denne typen?

http://www.kontorkonsult.no/media/frontend_media/kategorier/ana-4340.jpg

Isåfall... de er helt forferdelige!
Mener det var av den typen ja. Det gjør vederstyggelig vondt å sitte i dem.
Takker for svar. Får vel ta med min kjære kontorstol.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hadde du denne typen?

http://www.kontorkonsult.no/media/frontend_media/kategorier/ana-4340.jpg

Isåfall... de er helt forferdelige!
Vis hele sitatet...
Brukt denne stolen i 2år funker rått. MED mange puter og pledd. Men av natur liker jeg ikke og ta med mye stuff bort.
Jeg lurer på; Er det ikke j*vlig varmt inne i det vikingskipet? Me tanke på hvor mange tusen svette nerder som sitter der.. osv osv
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Jeg lurer på; Er det ikke j*vlig varmt inne i det vikingskipet? Me tanke på hvor mange tusen svette nerder som sitter der.. osv osv
Vis hele sitatet...
Det blir veldig varmt inne der ja. Det luftes maksimalt men det er ikke alltid det holder. Nå spørs det helt på hvor rekka er men det blir nok mulighet til å få satt seg der det er kaldest.

I creative syns hvertfall jeg det var litt for kaldt. Men så liker jeg å ha det varmt og tett da...
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Jeg lurer på; Er det ikke j*vlig varmt inne i det vikingskipet? Me tanke på hvor mange tusen svette nerder som sitter der.. osv osv
Vis hele sitatet...
Satt på rad 14. Til tider ble det så kalt at du måtte ta beina opp fra gulvet. Og ta på en genser. Satt rett ved utgangen.