Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1521
Hei, I ferien nå har jeg lest Tom Egelands bok "Lucifers Evangelium". Dette var en bok som jeg fannt så spennende og så bra skrevet, at jeg må opprette en tråd for å høre hva andre leseglade freaks synes om boken.

For det første synes jeg karakterene i boken er helt vannvittig spennende, måten de utvikler seg på, måten historien deres gradvis blir avslørt -samtidig som forfatteren holder deg nysgjerrig er helt faktastisk.

Og researchen forfatteren har gjort i forbindelse med boken er super! Virkelig en utfordrer til Dan Brown. Måten "konspirasjonsteorien" blir avslørt på er også genial, og fikk meg til å sitte med en følelse av at - faen, det er jo faktisk slik ting hører sammen. Hvorfor skulle ikke våres forestillinger om religion være basert på nettop noe slikt ? (til tross for at jeg vet dette er en oppdiktet bok, tok jeg megselv i å tenke at dette er mer sannsynlig enn det vi allerede faktisk tror på)..

Hva gjorde boken med dere andre Freaks? Og hva tenker dere om teoriene i boken ?

Terningkast seks av meg
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Hehe!
" Lusifers evangelium av Tom Egeland"

*finger opp i nesen*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Likte godt den boken selv. Slutten var jo en kult tvist.
Er en stund siden jeg leste den, og har lest ganske mye annet i mellomtiden, men som sagt, likte den godt.
Egeland er en forfatter jeg liker å lese bøker av.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hehe!
" Lusifers evangelium av Tom Egeland"

*finger opp i nesen*
Vis hele sitatet...
Jaha.. Det er en uvane som du må jobbe med..

Sitat av Andromeda27 Vis innlegg
Likte godt den boken selv. Slutten var jo en kult tvist.
Er en stund siden jeg leste den, og har lest ganske mye annet i mellomtiden, men som sagt, likte den godt.
Egeland er en forfatter jeg liker å lese bøker av.
Vis hele sitatet...
Jeg også.. Leser nå "Troll speilet" som er en parapsykologisk grøsser.. Veldig spennende.. Har veldig troen på Nostradamus testamente som er ute for salg nå!
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
Jaha.. Det er en uvane som du må jobbe med..
Vis hele sitatet...
Du hører ikke Radioresepsjonen skjønner jeg..
Jo, alt for mye egentlig.. Men klarer ikke å forstå referansen

Men jeg har ikke hørt noe av det de har laget i år, bare fra 2007 og til 2010