Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1873
Som tittelen sier.. Noen som vet hvilke bøker elns som gjelder for denne eksamenen? Er visstnok vanskelig å finne informasjon om den?
Sikkerhetsklarert
Er riktignok noen år siden jeg gikk ikt, men den gang så bestod tverrfaglig eksamen av en blanding av studieretningsfagene, mener det var nettverk, programvare og maskinvare vi hadde,
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Når jeg tok denne i 2003 var det iallefall en veldig vag eksamen.

Besto av å lage en løsning for hvordan en ungdomsklubb skulle sette opp 2 klientpcer og en felles server med dokumenter, og en form for routing\nettverk.

Også var det en haug med spørsmål om hva betyr og gjør : dns\dhcp\ping.

End of test.
Sitat av AtXbYeA
Når jeg tok denne i 2003 var det iallefall en veldig vag eksamen.

Besto av å lage en løsning for hvordan en ungdomsklubb skulle sette opp 2 klientpcer og en felles server med dokumenter, og en form for routing\nettverk.

Også var det en haug med spørsmål om hva betyr og gjør : dns\dhcp\ping.

End of test.
Vis hele sitatet...
det var omtrent slik jeg hadde og da jeg tok den i fjor, bare at det inkulderte en hjemmeside og noe databasegreier.

å kunne forkortelsene og hva det står for og gjør er kjekt å kunne da jeg fikk masse spørsmål om det.(dns\nat\dmz osv)