Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1776
heisan skal ha fest om 2uker å det blir ca 50+ folk, jeg har enkelte rom i huset jeg ikke vil at folk skal gå inn på soverom osv. lurer derfor på om det finnes noe slags extra lås utenom den vanlige som sitter standard i alle dører. Andre tips tas også med stor takk.
hva med og gjøre sånn?

http://puu.sh/1gVgL

eller så kan du henge en lapp på døra at det er drager i rommet og at dem burde holde seg langt unna.
Sist endret av Rosapanter; 21. oktober 2012 kl. 00:50.
http://www.clasohlson.com/no/Sikkerh...5s/Pr314069000

Kjøper du denne kan du låse og sette i en sånn en sånn at andre ikke kan låse opp. Er kanskje en litt dyr løsning mtp at det koster 199 per dør men hvis du drar innom en låsesmed så får du det sikkert rimeligere en clas ohlson.
Mediaelev og webdev.
Kobba's Avatar
31 3
Eller gjøre som en kompis av meg, ta ut alle nøkler fra dører og sånt. Er kjipt for de som må på dass da
Sitat av nerga Vis innlegg
http://www.clasohlson.com/no/Sikkerh...5s/Pr314069000

Kjøper du denne kan du låse og sette i en sånn en sånn at andre ikke kan låse opp. Er kanskje en litt dyr løsning mtp at det koster 199 per dør men hvis du drar innom en låsesmed så får du det sikkert rimeligere en clas ohlson.
Vis hele sitatet...
takk, var noe slikt jeg var ute etter.
Sitat av Kobba Vis innlegg
Eller gjøre som en kompis av meg, ta ut alle nøkler fra dører og sånt. Er kjipt for de som må på dass da
Vis hele sitatet...
Om man bruker denne på dass http://www.clasohlson.com/no/Sikkerh...5s/Pr314069000

og tar ut nøkkelen til alle andre dørene så burde det funke fjell!
Sitat av Monzter Vis innlegg
heisan skal ha fest om 2uker å det blir ca 50+ folk, jeg har enkelte rom i huset jeg ikke vil at folk skal gå inn på soverom osv. lurer derfor på om det finnes noe slags extra lås utenom den vanlige som sitter standard i alle dører. Andre tips tas også med stor takk.
Vis hele sitatet...
Det enkleste er vel å få skaffet nøkkelen til dørene, låse alle sammen og legge bort nøkkelen.
Mange innedører kan man jo bare låse opp og igjen med en spiker også.
Sist endret av tgod; 21. oktober 2012 kl. 01:54.
Sitat av tgod Vis innlegg
Det enkleste er vel å få skaffet nøkkelen til dørene, låse alle sammen og legge bort nøkkelen.
Vis hele sitatet...
men om det kommer 50 stk så er det ganske stor sjansje for at noen har med denne standare nøkkelen som ALLE har.
Man kan låse opp vanlig innedør lås med husnøkkel.
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
men om det kommer 50 stk så er det ganske stor sjansje for at noen har med denne standare nøkkelen som ALLE har.
Vis hele sitatet...
Hmm, hadde ikke gidda å hatt så mange hjemme hos meg om jeg hadde vært i tvil om at de har med seg nøkler å begynner å låse seg inn på stengte rom.
Sitat av tgod Vis innlegg
Hmm, hadde ikke gidda å hatt så mange hjemme hos meg om jeg hadde vært i tvil om at de har med seg nøkler å begynner å låse seg inn på stengte rom.
Vis hele sitatet...
hadde vert litt skeptisk til 50 stk i huset mitt jeg å.

om du finner den dama!!!! og dere skal leke men så er alle rommene stengt så kan de være greit og ha med egen nøkkel
Navbruker fra Moss
Sitat av Monzter Vis innlegg
heisan skal ha fest om 2uker å det blir ca 50+ folk, jeg har enkelte rom i huset jeg ikke vil at folk skal gå inn på soverom osv. lurer derfor på om det finnes noe slags extra lås utenom den vanlige som sitter standard i alle dører. Andre tips tas også med stor takk.
Vis hele sitatet...
hvorfor i huleste vil du ha 50stk på fest hjem til deg selv??, hvis dere er 51 stk så blir det ikke mange kronene på hver om å spleise på et partylokale med en lokal helt som kaller seg dj!

og da trenger du ikke bekymre deg får hjemmet ditt!
Litt utenom det vanlige dette her skulle man tro hehe

Fingeravtrykkslås eGadgets
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
men om det kommer 50 stk så er det ganske stor sjansje for at noen har med denne standare nøkkelen som ALLE har.
Vis hele sitatet...
Haha! Kan du utdype? Hvem er disse folkene som kommer på fest med standar nøkkelen? Jeg mener ikke at du er paranoid og finner på ting, men jeg ville vært takknemmelig for å høre hva slags bakteppe og sosial omgang som fører til at dette er en reell problemstilling.
Seriøst, det er ikke ment som en diss, jeg ville elsket en utdypning på området.
Mediaelev og webdev.
Kobba's Avatar
31 3
Sitat av Turelli Vis innlegg
Haha! Kan du utdype? Hvem er disse folkene som kommer på fest med standar nøkkelen? Jeg mener ikke at du er paranoid og finner på ting, men jeg ville vært takknemmelig for å høre hva slags bakteppe og sosial omgang som fører til at dette er en reell problemstilling.
Seriøst, det er ikke ment som en diss, jeg ville elsket en utdypning på området.
Vis hele sitatet...
Tror det min gode venn rosapanter her mener, at hvis man muligens har litt «shady» venner, eller det dukker om noen litt shady folk så kan det godt tenkes at de har med seg en «vanlig» nøkkel type:

http://www.safeteknikk.no/images/2014nkl-1.jpg
Sitat av Kobba Vis innlegg
Tror det min gode venn rosapanter her mener, at hvis man muligens har litt «shady» venner, eller det dukker om noen litt shady folk så kan det godt tenkes at de har med seg en «vanlig» nøkkel type:

http://www.safeteknikk.no/images/2014nkl-1.jpg
Vis hele sitatet...
Jeg forstod meningen i hva han skrev. Min undring var disse folkene.
Jeg er ikke ukjent med shady grupper, men disse nøkkelholderne er en avart evt. egenskap jeg overhodet ikke er kjent med.
En umiddelbar nyskjerrighet tok meg til det steg å be om en utdypning av hvilken "type" folk dette vár.
Disse innedørlåsene kan man lett låse opp med en vanlig husnøkkel, et skrujern eller nesten hva som helst.