Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3085
Anonym bruker
"Misunnelig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge varer lyrica abstinenser? Blir gal! Noen råd?
Off topic:

Hvordan abstinenser opplever du?
Hvor lenge og hvilken dosering?

Du kan også trappe ned da :-p
Anonym bruker
"Misunnelig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av svartemaja Vis innlegg
Off topic:

Hvordan abstinenser opplever du?
Hvor lenge og hvilken dosering?

Du kan også trappe ned da :-p
Vis hele sitatet...
For det meste Angst og depresjon, og litt svimmel. Jeg har brukt det i 3 mnd ca, og siste perioden har jeg vært opp i doser på 2000 mg ellno
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette lurer jeg også på, er abstinensene over for din del nå? Jeg bråsluttet nå på mandag. Å ser ingen ende .. bare sover, kvalm å kjempe deprimert.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er forholdsvis like abstinenser som hurtigvirkende benzo spør du meg, kanskje litt svakere. Men alt ifra noen dager til et par uker..

De psykiske abstinensene er de kjipeste, prøv å fyll tiden med hyggelige ting, spis når du kan og sov mye.
Anonym bruker
"Misunnelig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sund89 Vis innlegg
Dette lurer jeg også på, er abstinensene over for din del nå? Jeg bråsluttet nå på mandag. Å ser ingen ende .. bare sover, kvalm å kjempe deprimert.
Vis hele sitatet...

Mye av det er over nå, men merker humøret svinger litt enda:/ jævelig kjipt
Beklager om dette spore tråden. Men du som er avhengig i lyrica, hvor stort forbruk hadde du før du kuttet ut lyrica?