Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1778
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt skrapa blakk og får ikke hentet ut nye piller før om en uke. Trenger mer effekt uten å øke dosene. 8 piller igjen. Akkurat nå skjer det så mye at jeg trenger ro. Hørt at grape juice kan forsterke effekten men stemmer det? Tror jeg har panteflasker nok til grape juice om det hjelper. Ønsker mer effekt og mer ro som varer lengst mulig før jeg må ta ny pille. Disse 8 må vare en hel uke.

Holder det med et glass grape juice? Og hvor lenge før jeg eter benzo må grape juicen drikkes?

Andre ting verdt å prøve? Utenom alkohol for jeg drikker ikke.
Hadde heller kjøpt en dunk rødvin. Jada veit du skrev du ikke drikker, men du behøver ikke drikke deg full eller brisen for å kjenne den beroligende og avslappende effekten av rødvin. Ett glass er som en valium ca.
Kommer litt an på hvilken benzo du har. Mener grapefrukt påvirker diazepam og alprazolam gjennom CYP3A4. Ville drukket det jevnt gjennom hele uka. Effekten skal i teorien vare en stund med jevnlig inntak.
Sjekk felleskatalogen for hvilke andre som har interaksjoner med det du Bruker.

Ofte er det en haug ikke reseptbelagte medisiner, som dobler tripler etc
Sist endret av slitenRealist; 8. mai 2020 kl. 05:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Sjekk felleskatalogen for hvilke andre som har interaksjoner med det du Bruker.

Ofte er det en haug ikke reseptbelagte medisiner, som dobler tripler etc
Vis hele sitatet...
om noen finner på å gjøre dette bør de innlegges på tvang pga fare for seg selv, -det der er suicidalt.

det urunderarrest sier virker og er mer forutsigbart, selv om det også er ekstremt og avhenger av at man ikke bare har lest, men forstår alle aspektene/dosene/risks, osv osv
▼ ... noen uker senere ... ▼
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
kunne bare kjøpt noe hasj
Sist endret av hasjkake; 26. mai 2020 kl. 18:26.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei ikke nå og ikke her. Full tørke. Er jo heller ikke lovlig. For min del løste deg seg med grape juice. Om det var juicen eller placebo vet jeg ikke men kom meg igjennom det.
Lyrica 150-300mg gir også en finfin boost.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei ikke nå og ikke her. Full tørke. Er jo heller ikke lovlig. For min del løste deg seg med grape juice. Om det var juicen eller placebo vet jeg ikke men kom meg igjennom det.
Vis hele sitatet...
Hva gjorde du? Eller hvor mye drakk du og hvor lenge før inntak av piller? Sitter med noe sobril jeg gjerne skulle boosta men de når ikke topp punktet før to timer etter inntak så når burde jeg drikke juice? Samma hvilken grape juice? Trodde dette var en gammel narkismyte men hva prøver man ikke i nød hehe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva gjorde du? Eller hvor mye drakk du og hvor lenge før inntak av piller? Sitter med noe sobril jeg gjerne skulle boosta men de når ikke topp punktet før to timer etter inntak så når burde jeg drikke juice? Samma hvilken grape juice? Trodde dette var en gammel narkismyte men hva prøver man ikke i nød hehe
Vis hele sitatet...
Fungerer ikke med oksazepam (Sobril).
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
har lest at det kun funker med xanax og rivotriler
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel, alkohol synergerer veldig godt med benzo, 2 øl på 2 piller føles som 5 liksom
Synes det er sprøtt at du ikke bare drikker et par pils når du først er desperat etter å booste benzoene. Det funker jo ekstremt bra, og har noe for seg, i motsetning til det der grapefruktgreiene. Det er en mer teoretiske greie. Til alle praktise formål så er den virkningen som dere mener å få fra grapefruktjus helt sikkert placebo.

Alkohol/benzo-komboen derimot er jo en gullstandard innen GABA-rus. Trenker svært lite av begge deler for å få en kraftig rus. Kjennes ut som en mer behagelig, mer gi faen-aktig, mer av alt alkorus. Men bør unngå å drikke alkohol på benzo når du skal være sammen med folk. Nytes best i eget selskap. Pga fare for konflikt og faenskap.

Lykke til
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jaktet ikke rusen egentlig. Jaktet på roen. Og jeg er avholdsmann av prinsipp, og var dessuten lutfattig når jeg postet. Det var coronaøkonomi og manglende penger fra NAV og jeg måtte forsøke noe for å finne roen og få stoppet uro, angst og tanker som fløy fortere og fortere i huet. Hadde et par svartsekker med panteflasker i boden og kjøpte grapejuice for alt. Drakk 2 store glass når jeg våknet og tok en pille 2-3 timer senere. Også drakk jeg ett glass juice nå og da utover dagen. Kom gjennom helvete uten å tilte så det virket for meg. Ja faktisk så hadde jeg fått sovet ut og hvilt så bra etter 4 døgn at jeg stoppet da for da var det rolig i hodet igjen. Har fått ny resept men har ikke trengt å hente den ut ennå og har fortsatt 3 piller igjen og 1 pakke juice i fryseren som forsikring.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Synes det er sprøtt at du ikke bare drikker et par pils når du først er desperat etter å booste benzoene. Det funker jo ekstremt bra, og har noe for seg, i motsetning til det der grapefruktgreiene. Det er en mer teoretiske greie. Til alle praktise formål så er den virkningen som dere mener å få fra grapefruktjus helt sikkert placebo.

Alkohol/benzo-komboen derimot er jo en gullstandard innen GABA-rus. Trenker svært lite av begge deler for å få en kraftig rus. Kjennes ut som en mer behagelig, mer gi faen-aktig, mer av alt alkorus. Men bør unngå å drikke alkohol på benzo når du skal være sammen med folk. Nytes best i eget selskap. Pga fare for konflikt og faenskap.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Som TrippyKing sier - noen pils/cider/aloha fungerer utmerket hvis det er roen du leter etter. Prøv, så får du se.

Høres forresten ut som du stresser noe mer enn hva som er normalt.. Bare nevner det.
Sist endret av krystallkongen; 27. mai 2020 kl. 10:06.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Høres forresten ut som du stresser noe mer enn hva som er normalt.. Bare nevner det.
Vis hele sitatet...
O'rly han får medisinene på resept hva tror du