Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2560
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kun vært vant med å røyke bruning, og har aldri før prøvd grønt, men har nå fått hjem bra grønt. Som overskriften sier: hva er forskjellen på rusen en får av hasjen kontra grønt?
Si hva du synes var annerledes etter du har røyka det da. Kult å høre fra et ferskt sinn som aldri har vært rørt av grønt før hvordan opplevelsen er i forhold til brunt.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha! Sant nok. Vet jo det. Ville bare høre om noen erfaringsmessig kunne si hva jeg kunne forvente. Skal gi tilbakemelding i etterkant hvordan jeg opplevde det det gledes.
Sist endret av Dodecha; 29. juni 2020 kl. 21:42. Grunn: Oversatt fra kauderveldsk: d = det
grind/kvern det til det er fint og jevnt bruk så lite tobakk som mulig (bare for å binde weeden til noe som brenner bra (1cm av en sigg burde holde) fordel jevnt og rull stramt og fint. du vil vell føle en mere markert «high» spørs mye på hvilken strain det er, men du blir vell ikke så kroppslig tung og stein, men sykt fjern. vanskelig å forklare det der, har røkt mye pot som har hatt samme effekt som brunt og vice versa.

ja gi oss en oppdatering etter du har prøvd, interessant å høre.
Spørs helt på om du har sativa, indica eller hybrid av begge.
Disse bildene forklarer ganske så godt.



Kjøp grinder.
Plastikk, made in China, ok kvalitet: 40 kroner
Metall, god kvalitet: noen hundre kroner

Mekk, gjerne med litt tobakk om du liker det. Røyk.

Jeg blir "lett" av grønt og ofte happy og snakkesalig.
Elsker lukten. Foretrekker grønt, spesielt om jeg skal gjøre noe sosialt eller aktivt etter røykepausen.

Brunt gjør meg "tung" og på en måte bedøvet/sløvet og jeg vil gjerne chille, holde kjeft og kanskje sove. Blir mye mer introvert.
Sist endret av krystallkongen; 29. juni 2020 kl. 02:42.
Grønt er lett og brunt er tungt. Sånn bortsett fra det og hvordan det er å røyke så er det ikke noen stor forskjell.
Personlig mistenker jeg at folk blir litt lurt av de utseendemessige forskjellene og hva slags forventninger de har til hvordan de to skal føles forskjellig. Men det kan jo hende det er jeg som er på bærtur. For min del så har andre faktorer som min sinnstilstand, om jeg er trøtt eller glad og div. andre slike faktorer langt mer å si på ruseffekten enn om det er ditt eller datt strain eller grønt eller brunt.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs på strain men uansett om det er sativa eller indica syns jeg weed som regel er lettere i hodet enn hasj. Dvs ikke nødvendigvis mildere, weeden kan smelle og parkere deg den og, men følelsen i hodet er ikke like tung eller tett. For meg er weed best på byen, fest eller før jeg skal se noe lættis på tv med venner, og hasj best når jeg vil chille og roe meg, sitte på bar eller se en serie for meg selv. Men igjen virkningen på dette spørs helt på strainen sakene kommer fra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her!

Førtse turen min på grønt ble ganske morsom :-P Dosen var nok i overkant kraftig for min del og det smalt så sykt.. la meg i senga og rusen sendte meg avgårde på en berg-og-dalbane tur hvor jeg satt oppi vogna og kjørte gjennom ulike episoder av livet mitt :-O syk opplevelse :-)

Så måtte altså justere og gå for litt mindre dose..

Må si at jeg opplevde stor forskjell på grønn i forhold til hvordan rusen ble! Ble både mer snakkesalig, skikkelig happy go lucky. Kanskje litt mer filosoferende også haha! Den forskjellen jeg liker best er nok at jeg ikke ble så «tung» i kroppen..