Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 746
Hei folkens.
Jeg røyker egentlig ikke hasj så mye. bare at når jeg først kjøper det så røyker jeg neste hver kveld. Men kan godt gå 2 mnd uten hasj. Jeg føler selv at jeg tåler ganske mye. Hvertfall i forhold til kjæresten min. vi kan dele en joint med 0,2g brunt oppi og jeg røyker ca 75-80% av jointen mens hun tar et par trekk her og der.

Jeg føler meg bare generelt bra og smiler litt mer. Mens hun blir en skål med grøt og klarer så vidt å fungere?

Noen som vet hvorfor noen tåler så ekstremt mye mindre enn andre?
Hun pleier som regel å røyke med meg hver gang jeg røyker!
Kanskje det å "være høy" eller påvirket av stoffene i hasjen oppleves annerledes av henne i forhold til hvordan du opplever det.
På samme måte som ADHD-medisiner fungerer annerledes på mennesker med ADHD enn mennesker uten.

Går hun på noen medisiner? Det kan ha noe å si.

Jeg blir ofte helt kake av å røyke, andre ganger blir jeg mer energisk og glad. Med meg varierer det veldig. Er jeg sliten blir jeg mer slapp, er jeg oppe og nikke blir jeg mer happy og godfjern
Sist endret av krystallkongen; 27. mai 2020 kl. 10:02.
JEHB's Avatar
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Kanskje det å "være høy" eller påvirket av stoffene i hasjen virker annerledes på henne enn deg?
På samme måte som ADHD-medisiner fungerer annerledes på mennesker med ADHD enn mennesker uten.

Går hun på noen medisiner? Det kan ha noe å si.

Jeg blir ofte helt kake av å røyke, andre ganger blir jeg mer energisk og glad. Med meg varierer det veldig. Er jeg sliten blir jeg mer slapp, er jeg oppe og nikke blir jeg mer happy og godfjern
Vis hele sitatet...

Hei,
Nei ingen medisiner. Jeg blir og ofte energisk på hasj. men spørs hva jeg er ute etter. Hun doserer som regel ganske likt når d kommer til X og speed. Men jeg tåler langt mer når det kommer til Hasj og LSD
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir faktisk fjernere av å røyke lite, enn å røyke mye. Jeg røyka mye i mange år hele jointen på en gang og fjernheten har jo et tak. Når jeg røyka heller bare noen trekk ble jeg mere fjern for for mye hasj gjør en så stein at man ikke merker at man er fjern. Prøv å røyk mindre du og.
Anonym bruker
"Ekstravagant Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
80% av en 0.2 joint er jo ikke veldig stor dose. Selv om jeg personlig ligger på 0.1 pr bongtrekk og blir skakk som et fjell. Jeg gjør egentlig samme som deg, kjøper litt og røyker ei lita uke i strekk for så å vente en mnd eller to.

Til og med hvor lenge du holder inne røyken kan ha noe å si.

Men virkningen er veldig individuell, både type fjernet (snakkesalig, trøtt etc) og hvor kraftig rusen er varierer fra person til person.
Noen får tilogmed angstanfall og kan gå i psykose av å røyke.
Det er veldig individuelt hvordan man opplever cannabis rusen.

Det er også noe av grunnen til at noen liker det mens andre ikke gjør det.

Noen tåler mye mer en andre.

Begynner å bli ganske mange år siden jeg startet, har hatt noen perioder hvor jeg røyket ofte. men, nå er det bare en sjelden gang iblant.
Men, nå fortiden skal det veldig lite til for at jeg blir fjern. Mye mindre en da jeg startet å røyke. Det har sikkert litt med innhalerings teknikk å gjøre, men det forklarer ikke alt.

Er ihvertfall mange faktorer som kan spille inn her
JEHB's Avatar
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Kanskje det å "være høy" eller påvirket av stoffene i hasjen oppleves annerledes av henne i forhold til hvordan du opplever det.
På samme måte som ADHD-medisiner fungerer annerledes på mennesker med ADHD enn mennesker uten.

Går hun på noen medisiner? Det kan ha noe å si.

Jeg blir ofte helt kake av å røyke, andre ganger blir jeg mer energisk og glad. Med meg varierer det veldig. Er jeg sliten blir jeg mer slapp, er jeg oppe og nikke blir jeg mer happy og godfjern
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
80% av en 0.2 joint er jo ikke veldig stor dose. Selv om jeg personlig ligger på 0.1 pr bongtrekk og blir skakk som et fjell. Jeg gjør egentlig samme som deg, kjøper litt og røyker ei lita uke i strekk for så å vente en mnd eller to.

Til og med hvor lenge du holder inne røyken kan ha noe å si.

Men virkningen er veldig individuell, både type fjernet (snakkesalig, trøtt etc) og hvor kraftig rusen er varierer fra person til person.
Noen får tilogmed angstanfall og kan gå i psykose av å røyke.
Vis hele sitatet...

Hehe ja. er ikke så mye. men er ikke sånn jeg mener liksom. Tenker bare at hun har legit 5-10 trekk av en ganske greit joint. så havner hun på månen liksom :P
Anonym bruker
"Gul Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JEHB Vis innlegg
Hehe ja. er ikke så mye. men er ikke sånn jeg mener liksom. Tenker bare at hun har legit 5-10 trekk av en ganske greit joint. så havner hun på månen liksom :P
Vis hele sitatet...
Sånn er det med meg og dama også.
Jeg lager en joint med 0.2 og blir mega fjern etter en halv joint.
Hun merker derimot lite til det.
Hvorfor vet jeg ikke...
Anonym bruker
"Ekstravagant Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JEHB Vis innlegg
Hehe ja. er ikke så mye. men er ikke sånn jeg mener liksom. Tenker bare at hun har legit 5-10 trekk av en ganske greit joint. så havner hun på månen liksom :P
Vis hele sitatet...
Men det er mange variabler her da.
Om feks gloa er stor når du røyker så fordamper thcen fortere innover i jointen slik at neste trekk blir med mindre virkestoff (thc og resten av virkestoffene fordamper fra og med ca. 120 grader).
Så om du feks trekker for ofte og samtidig ikke drar det langt nok ned i lungene og puster fort ut igjen så kan du fort tenke at halvparten av virkestoffene fordufter rett ut i luften.

Jeg skulle lett klart å røyke en halv joint på en dårlig måte for så å ta 3-4 trekk og oppnå lik rus som den halve dårlige.

Men jeg tipper på individuelle forskjeller på hvordan kroppene deres reagerer på cannabis.