Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 842
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
har et viktig spørsmål. en gang når jeg var ute på rivo hadde jeg klart å ta nesten 15 antibiotike piller så lurer på om det kan ha hatt noe skade på meg. hadde spist 20 rivo å hadde fått på resept i 2014 de var utgått på dato. det er 4-5 månder siden det var apocilin 660mg
Sist endret av hasjkake; 26. mai 2020 kl. 20:45.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har nok ikke tatt noe skade på deg, men du kan være veldig resistent mot den typen antibiotika pga det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har nok ikke tatt noe skade på deg, men du kan være veldig resistent mot den typen antibiotika pga det.
Vis hele sitatet...
Du blir ikke resistent mot antibiotika med mindre du er en bakterie.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ikke skadelig men det er derimot dumt å drive å knaske antibiotika uten grunn, da man potensiellt kan ende opp med å skape resistens hos bakterier.
Lite sannsynlig, men du kan få ABS (auto brewery syndrome) av antibiotika.


https://www.tu.no/artikler/fikk-saer...alkohol/477184
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
Sitat av supercali Vis innlegg
Lite sannsynlig, men du kan få ABS (auto brewery syndrome) av antibiotika.


https://www.tu.no/artikler/fikk-saer...alkohol/477184
Vis hele sitatet...
ja jeg har ikke det tror jeg.
Sist endret av hasjkake; 26. mai 2020 kl. 22:52.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste du gjør ved å knaske antibiotika er å kjøre tarmfloraen i dass, bokstavelig talt. Tarmfloraen består av, blant annet, bakterier og er svært viktig for å fordøye maten effektivt og spiller en betydelig rolle for din psykiske tilstand (ja, faktisk). Hva var vitsen med å spise antibiotika? Prøvde du å oppnå en rus? Les deg opp på legemidler du har planer om å ta på forhånd! F.eks. for mye Paracet kan drepe deg med leversvikt, og det er ikke en behagelig død.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
jeg var ute på rivo og hadde trodd at det var paralagin forte siden jeg hadde mye paralagin forte på den tiden hadde en 50 pakning i skapet men jeg må sikkert ha tatt de for når jeg våknet lå den boksen på gulvet å rivo glasset var nesten tumt så ja