Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 785
Har tatt psykadelika 10-20 ganger og har hittil aldri hatt en dårlig opplevelse. Har alltid blitt gjort i riktig setting med gode venner, riktig dose osv. Når jeg har tatt syre tidligere, har det vært alt fra 50 ug og opptil 220, hvor jeg har tatt rundt 200 de siste 3-4 gangene. Liker å nyte trippen i naturen sammen med gode venner, men har lenge hatt lyst til å prøve en litt større dose alene. Ønsker altså å trippe ganske hardt.

Derfor lurer jeg på om dere har noen tips for å ta en solotripp i leiligheten min. Gjerne doseringstips også.
Det jeg ser for meg er musikk, kanskje noe strobelys, mørkt rom, høy dose og kanskje en film etterhvert.

Min eneste bekymring er varigheten på trippen. Kan det bli kjedelig å trippe alene og inne over så lang tid? Bør jeg planlegge å treffe noen kompiser utover kvelden eller lignende?

Del gjerne egne erfaringer og tips. Takk
Sitat av EzreaL Vis innlegg
Har tatt psykadelika 10-20 ganger og har hittil aldri hatt en dårlig opplevelse. Har alltid blitt gjort i riktig setting med gode venner, riktig dose osv. Når jeg har tatt syre tidligere, har det vært alt fra 50 ug og opptil 220, hvor jeg har tatt rundt 200 de siste 3-4 gangene. Liker å nyte trippen i naturen sammen med gode venner, men har lenge hatt lyst til å prøve en litt større dose alene. Ønsker altså å trippe ganske hardt.

Derfor lurer jeg på om dere har noen tips for å ta en solotripp i leiligheten min. Gjerne doseringstips også.
Det jeg ser for meg er musikk, kanskje noe strobelys, mørkt rom, høy dose og kanskje en film etterhvert.

Min eneste bekymring er varigheten på trippen. Kan det bli kjedelig å trippe alene og inne over så lang tid? Bør jeg planlegge å treffe noen kompiser utover kvelden eller lignende?

Del gjerne egne erfaringer og tips. Takk
Vis hele sitatet...
Ok 300 mg alene for ikke så lenge siden, aldri igjen. Bad trippa skikkelig nettopp fordi jeg satt helt alene uten noe støtte fra venner/trip sitter. Trodde genuint jeg skulle dø fordi jeg trippa så hardt. Så noe jeg kan beskrive som guddommelige figurer velkomne meg mot mørket før jeg bestemte meg for å dra ut å møte folk. Ble helt bra da. Hjertet mitt dunka også så hardt og fort at jeg trodde jeg hadde hjerteinfarkt. Kort fortalt, ikke lurt å trippe hardt alene.
Anonym bruker
"Takknemlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dosering er vanskelig å si da noen er underdosert og andre overdosert. Om det er den faktiske ug'en som oppgis ville ikke jeg gått over 250 om du er normalvektig. Blir mer rastløs av lapper enn sopp og den lange varigheten kan nok gjøre det kjedelig å bare sitte inne. Men ville ikke anbefalt å møt noen på syre med mindre de veit du er påvirket av det, kan skape litt ubehagelig situasjon fir deg. Men om de veit det og er cool med det, så kan vek det være en grei aktivitet når du starter å kjede deg litt. Ville dog vært bedre å møt en eller flere som også er påvirket av det samtidig
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dose avhenger av hva du ønsker å oppnå. Personlig, hvis jeg skal gå all inn med høy dose og deep dive, foretrekker jeg sopp, da lsd rett og slett varer for lenge til at jeg er komfortabel med å være alene gjennom hele turen. Blir ikke kjedelig, men på en så lang reise trenger jeg noen å utveksle litt tanker med underveis.

Anbefaler også på generelt grunnlag å ha mobilen i flymodus gjennom hele trippen (smertelig erfart etter at jeg fikk en veldig kjip telefon på høy dose syre).
Så da er det bedre å prøve å få en kompis til å fungere som trippsitter i stedet for å begynne å prøve å avtale ting i tura form utover kvelden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sommeren som var nå hadde jeg tilgang på en god del med veldig god syre og jeg nøyt det som bare faen, fikk syra i gelé og skjærte opp i 2-3 biter, altså ikke en full on trip om det kan sies. Jeg hadde 10 syregels som lå og frista litt for ofte. Disse lå på 200-250 ug men hvem vet. Jeg kunne starte dagen med en kaffe og noe på tven også tok jeg meg en halv eller mindre del av gel taben, kunne ofte begynne å gjøre husarbeid så det var rent og pent for de neste timene. Satt på en fet spilleliste jeg bruker når det er snakk om lsd og lot syra gjøre sin magi. Jeg var på en veldig feelgood vibe hele tiden og lot ikke noe stå i veien for en heftig solotrip, jeg unngikk som regel telefoner eller noe sosialt, dro på butikken og kjøpte noen øl i ny og ne, kommer veldig godt med på en mindre dose) Fant mye fet musikk og gikk ganske all inn for å finne fete filmer, gjerne western eller noe space stuff, easy rider!! no country for old men var også ganske så fet på litt syre. Alt i alt så var det vakre dager! Bare pass på at du ikke skal noe/har avtaler. Kan godt ringe en kompis men ikke noe utenom det. Hadde den beste sommeren noensinne tror jeg, gikk også mye i skogen med musikk på øra, å møte på folk kan være en utfordring men folk flest tror ikke man er på syre så det går an å slå av en prat om det skulle komme Anbefaler virkelig å trippe solo, det har nok blitt noe av det jeg liker mest selvom det er veldig gøy med gode kamerater også. Bare ikke stress noe og la syra gjøre jobben, det er tross alt et dop som gir seg før eller siden. Pleide også å røyke en liten bønne ved siden av, bare ikke for mye hehe. Veldig bra kombo for min del! Helst weed da) Anyways kos deg med solotrip, håper det går bra! Ps ha bra musikk! Mange spillelister på YouTube som også har fete visuals, helst 60-70 tallet. Kos deg!

Daft punk er særdeles fett på syre om det er i din gate

Når det kommer til større doser så opplever jeg at det må tas ute, gjerne med et stort bål og overnatting. Føler meg så fresh etter en solotrip i skæven!

Kaffe med jack daniels-honey kommer veldig godt med!! Har skjønt at ikke alle tåler dram ved siden av men må jo bare prøve seg fram) Rødvin er også gull
Sist endret av Vassartodden; 30. november 2023 kl. 18:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.