Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2744
Heihei. Noen som vet om noen ubevoktede vegger rundt om i Bergen man kan stå nesten lovlig å male? Nedlagte fabrikker/bygg, fjernntliggende underganger, støyvegger ol. Helst under tak
Bak på politistasjonen

" Hold dine venner nær men, dine fiender enda nærmere"
Tror det er en lagerbygning på laksevåg eller noe. Kan anbefale deg å lese litt i UE forumet
Sist endret av fulloggal; 8. desember 2009 kl. 14:39.
Noen mener tydeligvis det er midt på husveggen min i en 2x2 meter. Jeg sover tungt, bor i sandviken. Kjør på.
Er flere steder på høyden hvor det kunne vært mulig.
Trenger noen flere nå. "TSA" folka begynner å bli litt grinete.
Sammen med Tjen folket har de jo tatt over alle veggene her oppe snart!
Poenget må vel være å lage noe en plass der folk ferdes, samtidig som man kan jobbe rimelig i fred? Jeg synest grafitti er kunst og jeg stopper mange ganger og måper over disse kunstverkene. (Ikke dem som har sprayet med en farge "Fuck" eller noe i den duren)

Jeg vet at det er mange flotte store vegger i sidegatene til Strandgaten, både mot sjøen og mot Nordnes.
Sist endret av reklame; 8. desember 2009 kl. 16:12.
Sitat av Cannablizz Vis innlegg
Heihei. Noen som vet om noen ubevoktede vegger rundt om i Bergen man kan stå nesten lovlig å male? Nedlagte fabrikker/bygg, fjernntliggende underganger, støyvegger ol. Helst under tak
Vis hele sitatet...
La meg spørre deg deg noen spørsmål.

Er du flink?

Like du best å male lovling eller ulovelig

Og hvor store pieces er du ute etter å lage?
Hva med de veggene i nærheten av Nøstet eller hva det heter?
Lovligveggen på Sentralbadet?
Oioi, fett med så mange svar. Kanskje noen har misforstått, men jeg ser egentlig etter et sted å øve meg på. Ulovlige spots finner jeg (...you should know)


Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
La meg spørre deg deg noen spørsmål.

Er du flink?

Like du best å male lovling eller ulovelig

Og hvor store pieces er du ute etter å lage?
Vis hele sitatet...

La meg svare

Har ikke drevet på så lenge, men det er progresjon

Lovlig, men det begrenser seg selv desverre

Har størrelse noe å si... Det meste jeg har laget av piecer nå er rundt 1,5x3m, men kunne tenkt meg større plass for å lage collabo.
Finn deg et sted med en sakte ramp og mal på den, ingen som bryr seg om de
sakte ramp?
Skate * -.-.-
Sitat av Enay Vis innlegg
Finn deg et sted med en sakte ramp og mal på den, ingen som bryr seg om de
Vis hele sitatet...
Blir ofte ikke så fint på skate ramper og lignende treverk siden malingen trekker veldig inn
Sist endret av Rest1Peace; 14. desember 2009 kl. 15:49.
Hvis du går fra nygårdsparken og til laksevåg på veien langs sjøen istedenfor hovedveien lenger opp, så er det masse gamle industri-bygg og lite folk. De byggene hadde ikke tatt skade av litt pynt for å si det sånn, de venter vel bare på å bli revet.
Sitat av Timeo Vis innlegg
Hvis du går fra nygårdsparken og til laksevåg på veien langs sjøen istedenfor hovedveien lenger opp, så er det masse gamle industri-bygg og lite folk. De byggene hadde ikke tatt skade av litt pynt for å si det sånn, de venter vel bare på å bli revet.
Vis hele sitatet...
Det er veldig mye gammle fabrikker og forlatte bygg men ca 80% av alle de gode spotene er tagget ned invendig og utvendig stortsett
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Cannablizz's Avatar
Trådstarter
97 1
Kan grunne rampene, men det er vel ikke flust av de rundtom...

De er godt igang med riving av bygg langs damsgårdsveien nå, så det er ikke kult å være der. Jeg har bil så host opp om dere kjenner til noe i Hordaland
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Quoter meg selv fra en annen post.
Sitat av Synderen Vis innlegg
U-82 Huset i Åsane, Bergen.

Kode

Kordinater:
60.463645,5.316299
Fant dessverre ikke kilder siden lokal avisen ikke har en søkefunksjon.
Vis hele sitatet...
fra tråd:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=126762
Cannablizz's Avatar
Trådstarter
97 1
Se der ja. Takk skal du ha Så ikke ut til å være store veggen, men får ta en tur.

Still looking
▼ ... over et år senere ... ▼
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Poster i gammel tråd, er det noen fine steder som ikke er så åpne rundt ytrebygda, sandsli området ? har ikke bil men har sykkel tho