Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3441
Hei. Noen som vet sånn ca en del positive ting med skolene? skal gå service vg2 salg service og sikkerhet, men er usikker hvilken av skolene. Vil liksom ikke være på en skole hvor det er en del mobbing eller nå, vil ha en skole hvor man er akseptert og folk er greie.

Vurderer personlig Tiller, men er litt usikker
Alle tips kan hjelpe.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hmm, litt vanskelig å si - men Charlottenlund er en ny og fin skole, men de hadde en stygg sak for litt siden. Aldri opplevd vold selv på Charlottenlund selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hmm, litt vanskelig å si - men Charlottenlund er en ny og fin skole, men de hadde en stygg sak for litt siden. Aldri opplevd vold selv på Charlottenlund selv.
Vis hele sitatet...

Ja var det jeg tenkte på litt med Charlottenlund Men samtidig ville jeg helst gått for Tiller eller Charlottenlund, men usikker hvem av dem som ville vært best.
Bor i Trondheim og har gått på Tiller VGS.
Charlottenlund VGS ligger ganske langt utenfor byen i forhold til Tiller og Thora Storm, så du vil nok ofte irritere deg over kollektivtilbudet, spesielt om du forsover deg eller har timer utover dagen.
Til Tiller går det alltid en eller annen buss fra sentrum.

De linjene som går til Tiller, som jeg husker nå er:
9 mot Lundåsen. Gå av på City Syd E6.
Alle regionale busser sørover (Orkanger, Melhus osv, 410, 320, 310, gå av på City Syd E6.)
46 mot Tiller, gå av på Tiller VGS, KVT eller City Syd
36 mot Melhus, gå av på City Syd E6.
19 mot Sandmoen. Gå av på Tiller VGS eller City Syd

Charlottenlund er jo en nyere skole, men Tiller VGS suger ikke så mye.

Thora Storm er i byen.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Bor i Trondheim og har gått på Tiller VGS.
Charlottenlund VGS ligger ganske langt utenfor byen i forhold til Tiller og Thora Storm, så du vil nok ofte irritere deg over kollektivtilbudet, spesielt om du forsover deg eller har timer utover dagen.
Til Tiller går det alltid en eller annen buss fra sentrum.

De linjene som går til Tiller, som jeg husker nå er:
9 mot Lundåsen. Gå av på City Syd E6.
Alle regionale busser sørover (Orkanger, Melhus osv, 410, 320, 310, gå av på City Syd E6.)
46 mot Tiller, gå av på Tiller VGS, KVT eller City Syd
36 mot Melhus, gå av på City Syd E6.
19 mot Sandmoen. Gå av på Tiller VGS eller City Syd

Charlottenlund er jo en nyere skole, men Tiller VGS suger ikke så mye.

Thora Storm er i byen.
Vis hele sitatet...

Kiket litt på fb sider osv, tror Tiller kan være et bra alternativ, heller tiller enn charlottenlund tenker jeg ja kollektivtvis. Det eneste som betyr for meg utenom det er jo læringen og folkene på skolen.
Charlottenlund VGS er også større enn Tiller VGS, så kanskje det er noe redusert kvalitet på læringen, da det blir mange elever per lærer.
Jeg vet ikke om det er tilfelle, men det er en teori
Charlottenlund er ikke noe problem med kollektivtransport. Ikke av såpass betydning at det burde ha noe med valget du tar.
Tusen hjertelig for svar! Blir nok Tiller, sånn sett. Setter pris på alle svar
Spørs vel mest på hvor du bor, men ville ha styrt unna Cha fordi jeg synes det er en dårlig skole, dårlig beliggenhet, innsiden minner om en flyplass i design og synes det er ganske dårlig stemmning/atmosfære der. Både Tiller og Thora er greie skoler, har hørt at Thora har gode service linjer og ligger midt i sentrum.
In the kitchen
muRit's Avatar
Ser ut som du har bestemt deg, men jeg kan jo legge til at jeg personlig ikke trivdes særlig på Charlottenlund. Klassen og skolen i seg selv var for stor, og selv synes jeg ikke miljøet var noe trivelig da det føltes som de forskjellige linjene så veldig "ned" på hverandre. Jeg gikk media, og var med på flyttingen fra Brundalen til Charlottenlund. Til tross for alt det nye, fine utstyret (TV-studio, radioutstyr++) vi hadde, synes jeg aldri vi fikk utnyttet det ordentlig fordi opplegget generelt var for dårlig. Kan muligens være at de har fått kommet litt mer på plass angående det nå, da En annen frustrerende sak var at A-, B- og C-klassen hadde forskjellige lærere i alle fag, som alle hadde utrolig varierende forestillinger om hva som burde ligge til grunn for de forskjellige karakterene