Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1384
Hei allesammen!

Nå har det seg sånn at høsten kommer veldig sakte, men sikkert. Å da vokser som dere vet, Fleinsopp. Jeg har aldri prøvd dette før, å har ingen venner som er spesielt interresert i sopp. Så jeg lurer på om jeg trenger "barnevakt" eller ikke, å hva annet trenger jeg å vite før jeg prøver?

Har søkt en del på nett å kan alt mulig om både fleinsopp å fluesopp. Hvilken sopp andbefaler dere å prøve? Å tar det lang tid før soppen forsvinner fra systemet så ikke politiet ser at jeg har spist sopp på pisseprøver? Man lærer kansje me fra nette, å dere sier sikkert jeg må søke på nett. Men jeg stoler mer på deres egen erfaring enn hva jeg finner på nett.

Tar imot alt fra svar om plukking, tørking, inntak, doser osv.
Takker for alle svar!
Trådstarter
@Uknow takk takk. Er ikke den flinkeste til å bruke søke funksjonen, er helt ny her. Men takk for svar
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Isoler deg fra omverdenen. Ikke la noen utenforstående få trenge seg inn når du tripper.
Behagelige omgivelser.
Personer du har med deg må du stole 100% på. Det samme gjelder dem ovenfor deg.
Ikke prøv å ta kontroll over rusen, men la heller ikke rusen ta kontroll over deg.

Follow the flow.
Trådstarter
Okei, takk