Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1927
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei kjære forum. Jeg går på rusprøver en gang i uken, tirsdager. Jeg har hatt negative prøver fra september til prøven jeg tok 9 januar, da slo det ut på benzo dette irriterte meg og jeg hadde jo ikke tatt i meg noe piller visste jeg så skjønte fælt lite hvordan dette kunne slå ut?
Jeg hadde vert på hard fyll i nyttårshelga, så konkluderte med at jeg hadde fått det i meg da. Men prøven fra 2 januar var ren, så da var det noe som skurret.
Idag var jeg tilbake etter mange rene prøver og det slo ut på forrige prøve (prøven fra tirsdag 20 feb)

Har aldri skjønt hvordan dette går ann, enda en postitv??

Men... jeg trener veldig mye styrke, og jeg trener som regel alltid søndag siste dag før prøven. Søndag trening, mandag hviledag. Men forrige uke trente jeg mandag, og tok i meg kreatin, bcaa og pre-workout, den hardeste typen som kalles The Butcher (som har innhold som slår ut på wada’s dopingliste, så man kan ikke bruke den i konkurranser).

Kan det være noe der som slår ut på benzodiazepin-gruppen? Isåfall er d det det skyldes, skal neste prøve også slå ut på benzo, for igår trente jeg også (mandag, dagen før prøven)

Hva tror dere om denne teorien? Har lest at noen slankepiller f.eks slo ut på amfetamin og benzodiazepiner
Har de spesifisert hvilket benzo?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Har de spesifisert hvilket benzo?
Vis hele sitatet...
Nei, men de har bedt om å få spesifisert prøven jeg tok idag, også spurte jeg om hu på legekontoret kunne få spesifisert forrige også. Er vel klin umulig å få i seg benzo gjennom.. mat? Snus/nesespray/egg.. ja.. har ikke kontakter som kan fikse benzoer lengre en gang.
Regner med at innholdsfortegnelsen i The Butcher er relevant her

https://www.kost1.no/the-butcher-battlefield-red-500-g

Nå har ikke jeg full oversikt, men dette høres ikke ut som benzoer.

Du har ikke vært på f.eks sykehuset og fått bedøvelse i forbindelse med operasjon i det siste f.eks?

Er det mulig å få de til å ta hårprøver i stede? Mye mindre nedverdigende, skjeldnere og det gir et godt overblikk(som du kanskje ikke ønsker). Lurer på hvorfor dette ikke blir foretrukket fremfor å se på tissen til folk slik at de ikke skal dra frem sexleketøy eller har ballong og slange under pungen osv osv
Sitat av knert1 Vis innlegg
Regner med at innholdsfortegnelsen i The Butcher er relevant her

https://www.kost1.no/the-butcher-battlefield-red-500-g

Nå har ikke jeg full oversikt, men dette høres ikke ut som benzoer.

Du har ikke vært på f.eks sykehuset og fått bedøvelse i forbindelse med operasjon i det siste f.eks?

Er det mulig å få de til å ta hårprøver i stede? Mye mindre nedverdigende, skjeldnere og det gir et godt overblikk(som du kanskje ikke ønsker). Lurer på hvorfor dette ikke blir foretrukket fremfor å se på tissen til folk slik at de ikke skal dra frem sexleketøy eller har ballong og slange under pungen osv osv
Vis hele sitatet...
Nop ikke no bedøvelse... går på seroquel som er et antipsykotikum, c-preparat
Dette stemmer ikke. Enten tar du fremdeles benzo, ellers blir du lurt til å ta det uten at du er klar over det (lite trolig).

https://freak.no/forum/showthread.ph...74#post3407074

Denne tråden opprettet du for snart 4 mnd siden, nesten identisk. Samtidig oppgir du rene prøver siden september.

Mystisk. Det er noe som ikke helt stemmer her.

Edit: i tillegg ser man at du i flere poster tidligere skriver at du har dratt linere med amfetamin, inntatt mdma og røyka camnabis og spør om dette påvirker prøvene dine.

Mitt tips til deg er å slutte å ruse deg når du er på prøve og/eller huske å huke av anonym hver gang du poster :-)
Sist endret av reklame; 27. februar 2018 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av reklame Vis innlegg
Dette stemmer ikke. Enten tar du fremdeles benzo, ellers blir du lurt til å ta det uten at du er klar over det (lite trolig).

https://freak.no/forum/showthread.ph...74#post3407074

Denne tråden opprettet du for snart 4 mnd siden, nesten identisk. Samtidig oppgir du rene prøver siden september.

Mystisk. Det er noe som ikke helt stemmer her.

Edit: i tillegg ser man at du i flere poster tidligere skriver at du har dratt linere med amfetamin, inntatt mdma og røyka camnabis og spør om dette påvirker prøvene dine.

Mitt tips til deg er å slutte å ruse deg når du er på prøve og/eller huske å huke av anonym hver gang du poster :-)
Vis hele sitatet...
Vet godt hva jeg tar og ikke, har tatt noe psykedelisk en gang, pepper, emma og alt det andre tar jeg ikke lengre.
Kjenner ikke folk lenger som kan skaffe benzo engang... tror jeg vet bedre enn deg just sayin
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av reklame Vis innlegg
Dette stemmer ikke. Enten tar du fremdeles benzo, ellers blir du lurt til å ta det uten at du er klar over det (lite trolig).

https://freak.no/forum/showthread.ph...74#post3407074

Denne tråden opprettet du for snart 4 mnd siden, nesten identisk. Samtidig oppgir du rene prøver siden september.

Mystisk. Det er noe som ikke helt stemmer her.

Edit: i tillegg ser man at du i flere poster tidligere skriver at du har dratt linere med amfetamin, inntatt mdma og røyka camnabis og spør om dette påvirker prøvene dine.

Mitt tips til deg er å slutte å ruse deg når du er på prøve og/eller huske å huke av anonym hver gang du poster :-)
Vis hele sitatet...
Ja hva har du å si til det her a? Fikk igjen svar av spesifisert prøve og både oksazepam, diazepam, flunitrazepam, alprazolam og de andre stod det ikke påvist på...... faen ass. Ett jævla sirkus

https://imgur.com/a/DRDju