Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4238
Hei.

Jeg har tenkt å bestille noen t-skjorter.
Det jeg lurte på var om noen visste om noen bra sider å bestille fra?

Kriterier:

* Må kunne trykke i flere farger
* God kvalitet
* Billig


Er litt usikker på antall t-skjorter jeg ønsker å bestille, men tenker meg 30-40 stykker.

VIKTIG: Ønsker ikke å få henvisninger til Spreadshirt eller Cafepress, da dette ikke kvalifiseres som billig.

Mvh,
Junkpal.
tromsprodukt og reklamekonsult. begge ligger i tromsø men og sende de er vell ingen problem...
junkpal's Avatar
Trådstarter
Det står ikke noe om priser på de nettsidene og jeg tipper ikke det er så veldig mye bedre priser enn det jeg finner lokalt her.
www.play.com har endel t-skjorter, billige også
Sitat av Clownloach Vis innlegg
www.play.com har endel t-skjorter, billige også
Vis hele sitatet...
tror OP er ute etter å produsere et eget design.

lurer på det samme selv, følger med på tråden.
"Øko-Terrorist"
Du kan prøve http://www.vistaprint.no/

Er ikke sikker på pris, men vet de trykker på skjorter.
spreadshirt.no , men de er vel noe dyre tror jeg.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Du kan prøve http://www.vistaprint.no/

Er ikke sikker på pris, men vet de trykker på skjorter.
Vis hele sitatet...
Mine erfaringer med Vistaprint er i hvert fall ikke at de har god kvalitet. Og Spreadshirt var ikke interessant, men kan hende du kan få rimelig god pris om du sender de en mail og forklarer at du skal ha såppas mange.
Kjøpte nettopp gensere fra http://smartprofil.no/
kvaliteten var god. priser på t-skjorter vet jeg ingenting om.

Hva regner du som billig forresten?
Sitat av Clownloach Vis innlegg
www.play.com har endel t-skjorter, billige også
Vis hele sitatet...
Leste du i det hele tatt førsteposten?

Sitat av F4celess Vis innlegg
tror OP er ute etter å produsere et eget design.

lurer på det samme selv, følger med på tråden.
Vis hele sitatet...
Det stemmer. Skulle nok kanskje forklart bedre i førstepost, men jeg er ikke ute etter en side som fokuserer på å designe t-skjorten, men en et firma/bedrift som kan trykke.

For all del, om det finnes en slik designerside som trykker billig, så er det bare å komme med forslag.

Sitat av tr80r Vis innlegg
Du kan prøve http://www.vistaprint.no/

Er ikke sikker på pris, men vet de trykker på skjorter.
Vis hele sitatet...
Det eneste som så bra ut med den siden var prisen.
Man kan jo kun trykke på et lite område av t-skjorten, noe som ikke passer til mitt bruk.

Sitat av Esso Vis innlegg
spreadshirt.no , men de er vel noe dyre tror jeg.
Vis hele sitatet...
Du er ikke så glad i å lese annet enn overskriften ser jeg.

Sitat av Ampier Vis innlegg
Kjøpte nettopp gensere fra http://smartprofil.no/
kvaliteten var god. priser på t-skjorter vet jeg ingenting om.

Hva regner du som billig forresten?
Vis hele sitatet...
Det jeg regner som billig er vell ca. 50-60kr pr t-skjorte med ensfarget trykk.

Er ikke så godt inni priset når det gjelder dette, men det blir uansett uaktuelt å bestille t-skjorter fra spreadshirt for minimum 150kr stk for deretter å prøve å selge videre.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som vil anbefale en side for trykk av t skjorter?
Sitat av JunkPal
Hei.

Jeg har tenkt å bestille noen t-skjorter.
Det jeg lurte på var om noen visste om noen bra sider å bestille fra?

Kriterier:

* Må kunne trykke i flere farger
* God kvalitet
* Billig


Er litt usikker på antall t-skjorter jeg ønsker å bestille, men tenker meg 30-40 stykker.

VIKTIG: Ønsker ikke å få henvisninger til Spreadshirt eller Cafepress, da dette ikke kvalifiseres som billig.

Mvh,
Junkpal.
Vis hele sitatet...
Sitat av Esso
spreadshirt.no , men de er vel noe dyre tror jeg.
Vis hele sitatet...
Sitat av skeletoret
www.spreadshirt.no
Vis hele sitatet...
Seriøst, lol?
Sist endret av Ketenna; 7. november 2011 kl. 12:11.
Har trykket opp en del t-skjorter her - Nilz Trykkeri.

Husker ikke helt prisen, men god service og mulig å forhandle med. Raske var de også. Har en butikk i nærheten av Youngstorget i Oslo også.
Bestille t-skjorter fra folk som lager visitkort? Ikke beste idèen. Fattern drev med noe av det samme for litt siden, der de holdt på med alt av reklame. Laga skilt, visitkort, klestrykk etc. Greia er at de bruker samme maskinene til alt, kun annen folie og trykkmateriale. Det vil si at de printer ut enten et bilde, eller skjærer ut en vektor. Dette blir dog som et bilde som ligger utenpå, og ikke noe skikkelige greier. Det du er ute etter er noen som driver med silketrykk, det er også mye billigere.

Har sett på litt av det samme til bandet, og kjenner noen andre band som akkuratt har bestilt en del merch. Kan forhøre meg om hvor de bestiller fra

EDIT: http://www.vodrecords.se/ skal vistnok være mye brukt. Fruit of the loom er å anbefale. Tror nesten alle bandskjortene jeg har kjøpt er av det merke, blandt annet en silver-skjorte fra 2004 som begynner å bli litt utvaska, og en black label society-skjorte fra 2008 som er i perfekt stand fortsatt
Sitat av McLovin Vis innlegg
Bestille t-skjorter fra folk som lager visitkort? Ikke beste idèen. Fattern drev med noe av det samme for litt siden, der de holdt på med alt av reklame. Laga skilt, visitkort, klestrykk etc. Greia er at de bruker samme maskinene til alt, kun annen folie og trykkmateriale. Det vil si at de printer ut enten et bilde, eller skjærer ut en vektor. Dette blir dog som et bilde som ligger utenpå, og ikke noe skikkelige greier. Det du er ute etter er noen som driver med silketrykk, det er også mye billigere.

Har sett på litt av det samme til bandet, og kjenner noen andre band som akkuratt har bestilt en del merch. Kan forhøre meg om hvor de bestiller fra

EDIT: http://www.vodrecords.se/ skal vistnok være mye brukt. Fruit of the loom er å anbefale. Tror nesten alle bandskjortene jeg har kjøpt er av det merke, blandt annet en silver-skjorte fra 2004 som begynner å bli litt utvaska, og en black label society-skjorte fra 2008 som er i perfekt stand fortsatt
Vis hele sitatet...
Ingen ekspert på emnet men har da brukt et par t-skjorter i et par år uten synlig slitasje på trykket. Dette med maskinvask og fuktige byturer. Alt preller av!

Men finnes vel kanskje bedre alternativer.
Prøv lokalt. Vet du kan komme ned i den prisen i Bergen i vertfall. Bare be om anbud fra trykkerier. Husk å spesifiser farge på t-skjorten, og send gjerne ved motivet for trykket så de kan gi deg et godt anslag. Dog kommer du neppe ned i 60 kroner skjorten. Tror du kan håpe på 80, men med <100 skjorter får du ikke de beste prisene...
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Ingen ekspert på emnet men har da brukt et par t-skjorter i et par år uten synlig slitasje på trykket. Dette med maskinvask og fuktige byturer. Alt preller av!

Men finnes vel kanskje bedre alternativer.
Vis hele sitatet...
Joda, er ikke noe galt med denne metoden, men personlig liker jeg bedre silketrykk, siden selve trykket blir finere og holder lenger. Sånne skjorter som er trykt hos reklamefirma har en tendens til å sprekke opp og lignende i tillegg
jeg vil anbefale og ta kontakt med din lokale tekstiltrykkeri. Dem pleier og være rimelige. det jeg gjør, betaler ca 60kr med trykk perstk, prisen kan nok presses litt ned ved større kvanta.
Sitat av ex-adrin Vis innlegg
jeg vil anbefale og ta kontakt med din lokale tekstiltrykkeri. Dem pleier og være rimelige. det jeg gjør, betaler ca 60kr med trykk perstk, prisen kan nok presses litt ned ved større kvanta.
Vis hele sitatet...
Betaler du dette for hvite t-skjorter eller fargede?
dette var svarte skjorter med trykk.
http://www.mamut.net/tretex/subdet13.htm

Har ikke bestilt av dem, men bekjente har kjøpt fra dem tidligere, var visst veldig bra kvalitet på trykk!
Billige er dem også!
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen som vet om andre som driver med dette? Kan godt være fra Kina. Trenger kun to custom t-skjorter som jeg skal lage fra et bilde. Kan godt ta 1 måned å få det, og at de er mulige å få i barnestørrelser. Viktigste er pris.