Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3563
Noen som har erfaring med yubo? Er det det nye "tinder"?
Hvordan kan man finne folk der?
Tja, jeg er litt på Yubo og det er vel nye "tinder" for alle under 25. Det fungerer på akkurat samme måte som Tinder, du swiper høyre eller venstre. Forskjellen her er at du ikke kan lage noen bio - du kan bare beskrive deg selv med emojies.
Som @Poverud sier er Yubo (Tidligere kalt Yellow) veldig likt Tinder, de eneste forskjellene er vell at man bruker emoji's istedenfor bio som sagt, og at man kan legge ut både bilder og filmer. Jeg personlig bruker bare å sveipe alle til høyre om jeg kjeder meg i div. kurs og møter for å se se over og plukke ut de som appellerer til meg når jeg er ferdig.
Yubo som Tinder har veldig mange fake profiler, så ikke la det lure av disse. Så langt har appen gjor en like bra jobb for meg som det Tinder har, om kkke bedre da målgruppen som nevnt tidligere er litt yngre folk og det da er litt enklere å gå rett på sak. Var nettopp på kurs i Tondheim, og appen gjorde jobben sin da også

Beklager skivefeil, sitter på mob.
Sist endret av SoppVandreren; 26. januar 2018 kl. 12:07.