Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 826032
Noen som har prøvd grøne heineken? Sørvestlandet.
Sitat av Grisedigg Vis innlegg
Noen som har prøvd grøne heineken? Sørvestlandet.
Vis hele sitatet...
Veldig gode. Enjoy!
Noen som har erfaring med rock n roll litt oransje med blå/lilla merker? Bergen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hey freaks...

Har fått hånd på noen gul/grønne Mikke mus .. Noen som har kjennskap til disse?
Folk som har tatt de sier de er helt konge, og ganske kraftige...

Noen som er kjente med disse ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har prøvd grønne harley davidson?
Sverige/Østlandet
Noen som har prøvd lilla jigsaw?
Vestlandet.
Noen som har prøvd nissene som er på vestlandet? blå og grå.
Noen her som har prøvd rosa knips (trekantet pilleform) med mitsubishi logo?

Hørt om veldig forskjellige erfaringer med mitsu, noen syns de utmerket, andre fraråder konsumering og sier de består av PMA eller speed (sistnevnte gjør jo forsåvidt ingenting for min del, så lenge det gir funk). Kan også nevne at nærmest alle pille rapportene jeg fant som omhandler rosa mitsubishi hadde avbildet runde piller, ikke trekantete slik som de jeg har - noen som har et innspill å komme med? (vestlandet)
Sist endret av påfarten; 20. juli 2016 kl. 01:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har prøvd blå shell ( shell logoen ) i nord rogaland. Jeg har brukt marquis reagent og fikk lilla/svart reaksjon så er veldig sikkert det skal være MDMA.

Vet noen eventuelt om styrken på disse, blir første gang jeg tar MDMA og har lyst på en fet første gang !
Sist endret av Tripstil; 24. juli 2016 kl. 20:02.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heisann.

Fikk hos en bekjent testet noen av hans piller med test kit da han var interessert i innholdet i disse.
Pillene det er snakk om er Blå Heineken(200mg), Rosa Flugel(220mg) og hvitroas NorthFace(200mg)

Kan rapportere at alle disse 3 inneholder mdma og det ser ikke ut til og være noe snusk i disse.
Men, fra ut i fra testen virker det som at Flugelen som var renest, da det her kom kraftigere reaksjon enn på de andre 2

Om disse skulle bli inntatt i fremtiden kommer rapport.
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Heisann.

Fikk hos en bekjent testet noen av hans piller med test kit da han var interessert i innholdet i disse.
Pillene det er snakk om er Blå Heineken(200mg), Rosa Flugel(220mg) og hvitroas NorthFace(200mg)

Kan rapportere at alle disse 3 inneholder mdma og det ser ikke ut til og være noe snusk i disse.
Men, fra ut i fra testen virker det som at Flugelen som var renest, da det her kom kraftigere reaksjon enn på de andre 2

Om disse skulle bli inntatt i fremtiden kommer rapport.
Vis hele sitatet...

tok hvit northface på tomorrowland nå i sommer, funka fjell!:
noen som har prøvd tesla?
Sitat av ceviz100 Vis innlegg
noen som har prøvd tesla?
Vis hele sitatet...
hvilken farge?
Sitat av ceviz100 Vis innlegg
noen som har prøvd tesla?
Vis hele sitatet...

De oransje tesla skal visstnok være ganske så gode og inneholde en god del mdma.
de grønngule teslaene er værtfall heftige, en del speed i dem og så du blir pumped
Hallao, noen som har prøvd gule domino i rogalands området?
Oransje tesla er og fantastisk goe
Grønne heineken vet jeg ikke, funka bra en gang, ikke så bra en annen gang, så er litt usikker.


Drug safety non-profit organisation The Loop has warned that the orange ‘Tesla’ pill contains a high MDMA content of 240mg of MDMA per pill.

The tablets are orange in colour with the Tesla Motors shield logo on the front. They also glow under a black light.
Vis hele sitatet...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har kjennskap til disse "Rick Ross" pillene? Også kalt DJ eller viking osv. Rogalandsområdet. De reagerte litt merkelig med Marquis (brun så svart).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk høre om noen teslaer rundt i Bergen.. vet ikke fargen, men er de fleste teslaene gode nå om dagen?
Er hvertfall orange Tesla rundt å går i Bergensområdet. Hører at de er ganske sterke og de fleste anbefaler å starte med en halv.
Sitat av Overkill Vis innlegg
Hallao, noen som har prøvd gule domino i rogalands området?
Oransje tesla er og fantastisk goe
Grønne heineken vet jeg ikke, funka bra en gang, ikke så bra en annen gang, så er litt usikker.
Vis hele sitatet...
Gule domino ja. Jeg synes ikke de var gode
Fikk noen rosa hjerter litt senere som var helt topp
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjøpte en ecstasy pille i går - gul supermann. Har aldri tatt dette før, og lurer på om noen av dere har erfaring med denne typen? Leste på nettet at mange har dødd av ecstasy med supermann logo, men usikker på om fargen har noe å si. Holder det med en pille for en som aldri har vært borti dette før? Takker for svar!
Å sjekke pillen med et TestKit er ingen dum ide.
Sitat av Math Vis innlegg
Kjøpte en ecstasy pille i går - gul supermann. Har aldri tatt dette før, og lurer på om noen av dere har erfaring med denne typen? Leste på nettet at mange har dødd av ecstasy med supermann logo, men usikker på om fargen har noe å si. Holder det med en pille for en som aldri har vært borti dette før? Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Finner ikke noe særlig på pillreports eller andre steder på nettet om de gule supermennene. Holder med Soppvandreren over meg om at det sikkert er lurt å gå til innkjøp av et testkit.
Link til testikit: https://www.eztest.com/product/ez-te...2c-b-and-more/
Testkittene holder rundt et halvt år eller noe sånt, så det er ingen dum ide å gå til innkjøp av et slikt et.
Sitat av Math Vis innlegg
Kjøpte en ecstasy pille i går - gul supermann. Har aldri tatt dette før, og lurer på om noen av dere har erfaring med denne typen? Leste på nettet at mange har dødd av ecstasy med supermann logo, men usikker på om fargen har noe å si. Holder det med en pille for en som aldri har vært borti dette før? Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Hvis du absolutt skal prøve så ville jeg bare gått for en halv, mindre virketid og ikke så fult intens (kommer veldig ann på bladinga, såklart).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heisann
Har noen vært borti rosa guy fawkes maske piller i disse dager?
Gode\dårlige?
Hvorfor kjøpe ecstacy når man kan kjøpe MDMA?

Er bare nysgjerrig. Har tatt emma mange ganger, men aldri vært borti x... X virker på meg som mer russisk rulett mtp. effekt og kontaminering...
Sitat av Fleinheim Vis innlegg
Hvorfor kjøpe ecstacy når man kan kjøpe MDMA?

Er bare nysgjerrig. Har tatt emma mange ganger, men aldri vært borti x... X virker på meg som mer russisk rulett mtp. effekt og kontaminering...
Vis hele sitatet...
Det finnes flere grunner. MDMA i krystall form er noe som har eksplodert i det siste. Du skal ikke langt tilbake før dette var svært uvanlig å få tak i helt uten viderer. Dette er ihvertfall min, og mine bekjentes oppfatning.

Ecstacy kan være russisk rulett, ja. Men det kan også ''alt annet'' være. Er du smart så tester du det du trøkker i trynet med kit. Det er verdt det den dagen du eventuelt får noe dårlige greier.

Samtidig er min erfaring og oppfatning at Ecstacy egner seg mye bedre i fest sammenheng. Det er ofte en blanding av md(m)a, amfetamin og/eller koffein og gjør kvelden på byen optimal.

Alt i alt er det litt smak og behag. Jeg liker de begge til vært sitt forskjellige bruks område.
Haha, avsporing, men kom bare på den saken fra naturfagsboka i åttende hvor det var ei som tok en x på bursdagen sin og døde. Kanskje det er grunnen til skepsisen min.
Sitat av Fleinheim Vis innlegg
Haha, avsporing, men kom bare på den saken fra naturfagsboka i åttende hvor det var ei som tok en x på bursdagen sin og døde. Kanskje det er grunnen til skepsisen min.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke umulig når man ikke vet hva som er blandet i pillen. De fleste TestKit's viser jo bare om det er MDMA i pillene, ikke hvilke andre ulumskheter som er der.
▼ ... over en uke senere ... ▼
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har testet rød starbucks? østlandet
Eg prøvde da ecstasy første gang for ikke så lenge siden, men personen eg kjøpte det av visste ikke navnet elns. Så då lurer eg på om noen har ett navn eller info på en rosa hjerteformet X? (Bergen)
Sitat av Idrktbh Vis innlegg
Eg prøvde da ecstasy første gang for ikke så lenge siden, men personen eg kjøpte det av visste ikke navnet elns. Så då lurer eg på om noen har ett navn eller info på en rosa hjerteformet X? (Bergen)
Vis hele sitatet...
Rosa eller røde? De røde hjertene i Bergen inneholder kun emma og er ganske gode.
Den var rosa. Veldig lys rosa farge.
Kom over en del av de røde hjertene i Bergen kan de sammenlignes med oransje tesla? de var jeg borti i høst og de var sykt gode!
Sitat av FLITDCOT Vis innlegg
Heisann
Har noen vært borti rosa guy fawkes maske piller i disse dager?
Gode\dårlige?
Vis hele sitatet...
Rosa med "Guy Fawkes-trykk" på den ene siden av hvert eksemplar, har jeg følgende å si til: Har hørt at samtlige konsumere i Oslo rapporterer at denne oppfattes som bra knips, men at flertallet ikke har følt noen særlig nedtur eller hatt innsovnings-problemer fra dem. Det er heller ikke nevnt noen skadevirkninger. Dette har gjort denne svært populær. Men burde man være skeptisk når samtlige ikke får nedtur, da dette nærmest er normalt at man får etter et session? Hmm
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har prøvd Grønne soviet ? Evt hvor mange mg ? Kjøpt i Bergen

Godt nyttår
Sitat av påfarten Vis innlegg
Rosa eller røde? De røde hjertene i Bergen inneholder kun emma og er ganske gode.
Vis hele sitatet...
Skriver under på den.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har ramlet borti en rosa teddybjørn. Noen som har erfaring med den, har bekjente som sier den er sterk men god. Kan det være lurt å dele den? har lite erfaring med knips, ca 15 år siden sist...
Sitat av NasseNøff78 Vis innlegg
Har ramlet borti en rosa teddybjørn. Noen som har erfaring med den, har bekjente som sier den er sterk men god. Kan det være lurt å dele den? har lite erfaring med knips, ca 15 år siden sist...
Vis hele sitatet...
Vil anbefale deg å dele den i to ja, fine bamser
Noen som har noe å si om oransje/rød WIFI knips?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som kan si noe om Rosa Domino. Har 2 stykker liggende som jeg vurderer og hive i gapet. men vil gjerne ha noe feedback.
De er kjøpt i Bergen.
hei! lurer på om det er noen som har erfaring med ferrari? skal være ganske så sterk har jeg hørt, er formet som ferrari merket med en hest som står mot venstre....
This is bat country!
gregory's Avatar
^
Hvilken farge er det snakk om?

Kanskje du finner noe her; http://www.pill.report/index.php?pag..._pill&id=29815
Ferrari gull Bergen er ganske sterk, mellom 150-190 mg mener jeg å huske..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har erfaring med oransje rolex? rund med tagger, og delestrek.

Bergensområdet.
Oransje rolex er potente og inneholder kun emma, kjøpt/prøvd flere selv og brukt testkit :-)
Har du link / bilde?

Kit er på vei.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har erfaring med rosa/lilla fcb (barcelona) knips? Trondheim.