Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4093
haha!

dette blir nokk aldri noe stor hit i norge

http://img223.imageshack.us/img223/8696/jenkemwarningbt4.jpg
da er man litt desperat
Må ty til urin er man fattig man
Ha Ha, tror jeg løper med hode først inn i en murvegg for og få en "buzz" enn det der.
Enig med fraber der,munker som drikker sin egen morgenurin har man hørt om. Dropper det og jeg, æsse----
Fysj! Det der er bare forbanna kvalmt.
Er dette en spøk? Rett og slett helt horribelt
Det er forferdelige forhold i de fleste land i Afrika sør for Sahara, fattigdommen, sykdommene, kriminaliteten og bestialiteten er helt horrible ting. Det er vel bare i Afrika at folk kunne finne på å ruse seg på bæsj...
hørtes.... delikat ut. "hmm, jeg lurer på om jeg skal ruse meg på min egen avføring"
hvem i alle dager er det som finner på å prøve noe sånt?
Sitat av Drøggs
Det er forferdelige forhold i de fleste land i Afrika sør for Sahara, fattigdommen, sykdommene, kriminaliteten og bestialiteten er helt horrible ting. Det er vel bare i Afrika at folk kunne finne på å ruse seg på bæsj...
Vis hele sitatet...
Dette var vel strengt tatt i Florida, USA?
Nytt i Florida, USA men tydeligvis veletablert i fattige U-land som Etiopia, etter det jeg har lest..

Får håpe det ikke kommer til Norge i min livstid (kommer det til USA, vil det før eller senere komme tilNorge også..)
Med alle småbarn inne på rusmiddelforumet som spør om de kan snorte "pillene bestefar har i nattbordskuffen", så har ting som dette sluttet å overraske meg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jenkem is the shit!
Helt sinnsykt at man kan være "out of it" i flere dager, pga gasser fra sin egen avføring. Ekkelt...
Jeg hadde heller sprengt ballongen, en å innhalert dette kanke være så bra å innhalere metan.
Sist endret av Jumbo; 23. november 2007 kl. 12:44.
Wonderful! Endelig et rusmiddel som selv søpplenarkisene kan se ned på =)
Haha Tias!

Men hvorfor heter det rompehasj? Har vel ingenting med hasj å gjøre?
Fra Wikipedia: "Three known street names for Jenkem are Leroy Jenkems, Keenoi, and butt-hash."

Haha, jeg vil kysse det mennesket som fant på å kalle bæsjerus for Leroy Jenkems.
Sitat av max-mekka
Haha Tias!

Men hvorfor heter det rompehasj? Har vel ingenting med hasj å gjøre?
Vis hele sitatet...
Sitat av bildet i post #1
"slang terms: winnie, shit, runners, fruit from crack pipe, leroy jenkems, might, butthash, and waste"
Vis hele sitatet...
Æsj...
Det neste blir vel "skolegutt funnet død i utedo etter overdose på Jenkem"...
uff.. våger ikke prøve å se for meg hvordan de "dealer" faenskapet.

(lager det vel selv.. men uansett..)
Sitat av dexter
Haha, jeg vil kysse det mennesket som fant på å kalle bæsjerus for Leroy Jenkems.
Vis hele sitatet...
Vil du virkelig det?
Haha, jeg ønsker meg en Jenkem tripprapport på Nff!
Sitat av Jehes
Haha, jeg ønsker meg en Jenkem tripprapport på Nff!
Vis hele sitatet...
"deltagere: meg, sted: utedassen på hytta, stoff(er): bæsj"
Før du prøver, sjekk her og her.

NB! Men det er tydeligvis en trend i Zambia da..
Når kommer det Jenkem Triprapporter her da? Ha ha!
Tja, virka som det var en dårlig og lovlig sent april-spøk i Florida, da - kisen får som fortjent, håper han føler seg driti ut
Er jenkem lovlig i Norge?
Sitat av pyramide
Er jenkem lovlig i Norge?
Vis hele sitatet...
Tror ikke bæsj står på dopinglista... Hvilken gass er det snakk om? Metan?
Sitat av pyramide
Er jenkem lovlig i Norge?
Vis hele sitatet...
Haha, den måtte komme.
Jeg ser ihvertfall ingen grunn til at det er ulovlig å innhalere sin egen tarmgass...
Sist endret av apptel; 23. november 2007 kl. 15:19.
Bare tenkte... Det er jo ulovlig med diverse sopp som vokser vilt i naturen. Hadde ikke forundra meg om politikerne mobiliserte når dagbladet blåser opp denna saken.
Herregud, mye av informasjonen i bulletinen er latterlig nok sakset fra http://www.encyclopediadramatica.com/Jenkem (ikke en side man drar på for å finne fakta). At noen faktisk ruser seg på dette i den vestlige verden er for det meste spøk.
Sist endret av voldern; 23. november 2007 kl. 15:39.
Men for en spøk!
Desperasjon og rus, ikke akkurat noe nytt fenomen. Denne diskusjonen har kjørt heisen i Bæsj-tårnet til laveste kjellernivå og trykker fremdeles desperat på nedoverknappen. Stengt.