Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3083
Hei.

Lurer på om noen vet dette -

Jeg sendte et veldig viktig brev i dag. Jeg kjøpte frimerker i en COOP - Extra butikk. Mannen i kassen sa at de hadde noen "rester" da jeg sa jeg skulle kjøpe frimerker. Det endte med at jeg kjøpte to 11 - kroners - frimerker.

Men, det underlige er at det ikke stod noe beløp på frimerkene, det var kun, etter hva jeg kan huske, et bilde av Kong Harald på det ene, og en fugl på det andre.

Jeg postet brevet med disse frimerkene på i en postkasse, men har siden undret på om det var reelle frimerker jeg klistret på, siden det er ekstremt viktig at brevet jeg postet kommer frem.

Noen som jobber i butikk eller lignende som vet om det er normalt at frimerker kommer uten beløp skrevet på?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Helt normalt. De er merket med ''A innenlands'' som betyr at frimerket er verdt nok til å sende et brev opptil 20gram og under 2cm tykt avgårdet.

Ifjor kostet de 10,- stykket og i år koster de 11,-, men det er de samme frimerkene som blir brukt.

Rett å slett gjort slik for at de skal slippe å produsere nye frimerker hver gang det er en prisøkning.

EDIT: Ninja'd!
Sist endret av Bombasa; 23. mai 2016 kl. 22:44.