Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 20613
Siden jeg flyttet inn i den nye leiligheten i Oslo (Kollektiv). Har Bjørn Borg samlingen min sunket fra sånn 30 til 20 boksere. Alle har blitt borte mens de henger på tørkestativet.

Jeg vet hvem som tar dem, fordi jeg ser at personen har dem på. Jeg kan jo ikke si med sikkerhet at det er han, men bokserne han har på seg er ihvertfall i akkurat samme farger som mine. Så sannsynligheten for at de er hans er veldig liten.

Han som tar dem bor egentlig ikke her, men låner soverommet til han ene kompisen min som bor her. Jeg har aldri likt han å vil ta han på fersk gjerning. Konfrontering er ikke noe vits, da han vil nekte uansett. Så jeg må ta han med video.

Er det noen som vet om små webcam? Som jeg kan gjemme i taket? Det må være veldig lite og diskré. Det må også ha en jævlig lang kabel som kan gå fra gangen og inn på soverommet mitt. 5-6 meter burde holde hvis jeg borrer hull i veggen.

Kos.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
HAHA seriøst det værste jeg har hørt, fattig er man ikke hvis man tæsher boksere av folk. !

Men konfronter fyren da, hva F. =P Men ja greit og ha bevis selfølgelig før så man er 100% sikker.

Men er endel nettsider som selger haugevis med forskjellige sider med spy-shit..

Her er ett par linker for håpe du finner det du leter etter kompis...

http://www.nannycamz.com/

http://www.coolstuff.no/Vooni-Minifi...FfAtmAodBwLULg
Sist endret av lilpsych; 18. mai 2012 kl. 07:40.
Hva med å merke dem med navnet ditt? På toppen/stretchen..
The Nerdrager
Er vell billigere å skaffe deg ett eget klesstativ på rommet :P ? Bedre enn å miste boksere til flere tusen D: ? Og billigere og mindre tidskrevende enn å kjøpe kamera og konfrontere
Sitat av Rediver Vis innlegg
Er vell billigere å skaffe deg ett eget klesstativ på rommet :P ? Bedre enn å miste boksere til flere tusen D: ? Og billigere og mindre tidskrevende enn å kjøpe kamera og konfrontere
Vis hele sitatet...
Vel, jeg er i lynsje stemning. Jeg vil ta fyren, om det koster penger driter jeg i. Jeg vil ha det på film, så jeg kan legge det ut på facebook / youtube.

Er uaktuelt å tørke klær på soverommet. Blir så ubehagelig luft da. Gangen er større og mer egnet til sånt. Det må da gå han å tørke klæra sine på gangen uten at folk skal forsyne seg av BRUKTE boksere. Æsj...

Sitat av Ignifer Vis innlegg
30 boxere????? Vasker du aldri?
Vis hele sitatet...
Hehe. Er sånt jeg ønsker meg til jul, så det hoper seg opp. :P
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Du burde merke klærne dine om du opplever at det ikke er trygt å tørke dem i fellesarealet.
Hva med et selvstendig kamra som ikke må kobles til noe, men begynner å filme når det detekterer bevegelse? Eventuelt et webkamera som sender over wifi?

Ta en titt på http://s.dealextreme.com/search/Moti...Video%20Camera og http://s.dealextreme.com/search/WIFI...?category=1027 .
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Dagens gode latter!

Men som det har blitt sagt tidligere, marker dem med navn eller noe lignende.
Tror jeg går for den brannalarmen med innebygd kamera. Jeg hadde ihvertfall aldri gjettet at det var ett kamera. Den kan jeg jo bare henge på veggen uten at det vil virke mistenksomt. Så også at jeg kunne bestille den trådløs og at den var bra i mørket, sålenge det er litt lys i bakgrunnen.

Gled dere freaks! Så fort jeg har tatt han, skal jeg legge det ut på Verdensveven for dere. <3


Da var den bestilt.
Sist endret av jegermeg; 18. mai 2012 kl. 09:25. Grunn: Har kjøpt!
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Hvor lang tid tar frakt?
Gled mæ!
The Nerdrager
Bookmarked tråden altså Dette blir digg Du må konfrontere han foran kameraet og da ! Så vi får se reaksjonen hans
Smør inn noen av bokserne inn med fersk chilli på "privat part" område, så tror jeg nok at dem tar hintet.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Du ser ingen betenkeligheter ved å skru opp et videokamera som overvåker folkene du bor i kollektiv med fordi noen stjeler undertøyet ditt? Hva med å heller snakke med beboerne i kollektivet om at du stadig mister klær fra stativet? Videre ville jeg vurdert å veie stemningen for at folk låner ut rommet sitt til tilfeldige folk uten at det er felles konsensus om at personen som kommer inn er ok.
Sitat av Cadex Vis innlegg
Du ser ingen betenkeligheter ved å skru opp et videokamera som overvåker folkene du bor i kollektiv med fordi noen stjeler undertøyet ditt? Hva med å heller snakke med beboerne i kollektivet om at du stadig mister klær fra stativet? Videre ville jeg vurdert å veie stemningen for at folk låner ut rommet sitt til tilfeldige folk uten at det er felles konsensus om at personen som kommer inn er ok.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ser ingen betenkeligheter ved det. Jeg har ikke så mye medfølelse for en 27 år gammel fyr som stjeler brukt undertøy fra meg. Jeg gleder meg faktisk til å offentliggjøre det. Fordi det er sinnssykt ekkel. Jeg er også mye yngre enn han, noe som gjør det enda mer ekkelt og frekt.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Nei, jeg ser ingen betenkeligheter ved det. Jeg har ikke så mye medfølelse for en 27 år gammel fyr som stjeler brukt undertøy fra meg. Jeg gleder meg faktisk til å offentliggjøre det. Fordi det er sinnssykt ekkel. Jeg er også mye yngre enn han, noe som gjør det enda mer ekkelt og frekt.
Vis hele sitatet...
Det handler ikke om personen som stjeler bokserne dine, det handler om privatlivet til de andre du bor i kollektiv med. Hvordan ville du likt om noen skrudde opp et kamera på et fellesområde og satt med masse videoer av deg på sin private maskin? Har du hørt om noe som heter personvern? Respekt for andre folks privatliv?
Sitat av Cadex Vis innlegg
Det handler ikke om personen som stjeler bokserne dine, det handler om privatlivet til de andre du bor i kollektiv med. Hvordan ville du likt om noen skrudde opp et kamera på et fellesområde og satt med masse videoer av deg på sin private maskin? Har du hørt om noe som heter personvern? Respekt for andre folks privatliv?
Vis hele sitatet...
Det kan jeg forstå. Men jeg kommer selvfølgelig til å si ifra til de på forhånd. Kjenner jeg de rett er de helt med, ingen liker tyver.
Du kan jo si til ham helt tilfeldig at du har "crabs", eller noe i den duren (du vet, lus som gjerne befinner seg i kjønnshår). Da tror jeg neppe at delte håndklær, undertøy, laken og så videre vil friste nevneverdig.
Husk på at det er ulovlig å overvåke noen i deres private hjem, og sannsynligvis en større forbrytelse enn det er å stjele boxere.

Men lykke til uansett
The Nerdrager
Dersom han setter kamera i fellesområde (gangen) så går ikke det under privat hjem.
Men det er nok en lov mot å sette det opp. Ta det opp med alle beboerne bortsatt fra den uhygieniske personen som stjeler ditt gamle undertøy
Sitat av EnPoseBananer Vis innlegg
Husk på at det er ulovlig å overvåke noen i deres private hjem, og sannsynligvis en større forbrytelse enn det er å stjele boxere.

Men lykke til uansett
Vis hele sitatet...
Det er ikke ulovlig for meg å sette opp kamera i min egen leilighet. Det er han som ikke bor her.

Dessuten, vi bor i en privat leilighet. Fellesområdene er min leilighet det også.
Jeg synes du burde gå rett på hevn. Du har jo sett fyren med bokserene dine. At man har en som er lik skjer jo, men flere. Det er lite sannsynlig. I den første linken finner du kløpulveret fra helvete.
Går du for det så ville jeg brukt "giftåte". rett og slett hengt opp boksere som var dynket med dette. Nå etter så mange så vet du sikkert hva slags boksere han liker best.

Skal du være skikkelig jævelig så går du for link nummer to. De selger flatlusegg. Ja, du hørte riktig. De har tilogmed en variant de hevder at sjampo ikke biter på. Dette ville jeg spredd i sengen hans eller i undetøysskuffen.

http://www.amazon.com/gp/aw/d/B0079N...dir_mdp_mobile
http://crabrevenge.com/
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Tror jeg går for den brannalarmen med innebygd kamera. Jeg hadde ihvertfall aldri gjettet at det var ett kamera. Den kan jeg jo bare henge på veggen uten at det vil virke mistenksomt. Så også at jeg kunne bestille den trådløs og at den var bra i mørket, sålenge det er litt lys i bakgrunnen.

Gled dere freaks! Så fort jeg har tatt han, skal jeg legge det ut på Verdensveven for dere. <3


Da var den bestilt.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig hvilken var det du kjøpte?
Kjøp nål og rød tråd så syr du inn forbokstaven i navnet ditt. Merk det..
Jesus christ at noen gidder å ta boksere fra andre xD haha.

Som noen nevnte her, kjøp deg tørkestativ og ha det på rommet ditt.
Angående merking av boksere så ta bare nål og tråd å sy dem med lettkjennelig mønster, ta bildet av dem når du er ferdig. Skulle de nye ferdigsydde forsvinne igjen og du oppdager at det er den gjøken som tok dem, ta frem bildet ditt og vis dem til fyrn at disse er dine ettersom du har sydd med mønster på de bokserne :P Slikt ville jeg ha gjort det hvis noen tok mine og jeg vet hvem synderen er!
Sist endret av Gulingen; 18. mai 2012 kl. 13:52.
Skal TS merke undertøyet sitt, vente på at det blir stjelt, og så kreve å få kikke i undertøyskuffen til tyven, da? Jævlig kleint om ingen av de merkede er der i så fall.

Likte lenken med flatlusegg bokmerkes i tilfelle behovet oppstår, haha
Meget spesiell situasjon du befinner deg i og jeg skjønner jo at du ønsker å ta vedkommende. Det viktigste er at du da skaffer beviser eller tar han på fersk gjerning.

Jeg tror jeg ville ha gått for et kamera som aktivere seg selv og starter opptak så fort den merker bevegelse. Det beste er om det er skjult som en alminnelig gjenstand.
Sitat av Cadex Vis innlegg
Du ser ingen betenkeligheter ved å skru opp et videokamera som overvåker folkene du bor i kollektiv med fordi noen stjeler undertøyet ditt? Hva med å heller snakke med beboerne i kollektivet om at du stadig mister klær fra stativet? Videre ville jeg vurdert å veie stemningen for at folk låner ut rommet sitt til tilfeldige folk uten at det er felles konsensus om at personen som kommer inn er ok.
Vis hele sitatet...
Drit nå i moralprekner/måter og gjøre det mer kjedelig på. Personlig vil jeg se fyren stjele boxere x) Blir konge!
Jeg ville vært svært forsiktig med å bestille flatlus.

Hvis du skal hevne deg, vær såpass sofistikert at du vet at det
ikke går ut over uskyldige.

Da mener jeg chili eller kløpulver er bedre. Du kan evt. også
fake noen skikkelige bremsespor med sjokolade neste gang du
henger dem til tørk.
Troller du eller? Eller er du bare verdens mest uheldige fyr? Bare tull som skjer med deg jo..
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Troller du eller? Eller er du bare verdens mest uheldige fyr? Bare tull som skjer med deg jo..
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme. Nesten litt for mye han opplever.. Alt fra å skaffe seg dame på toget, til spøkelser på et teater og nå en undertøystyv.
Vil svare på en del tips som er nevnt..

Skriv navn på bokseren
Jeg skjønner ikke helt hvordan det vil hjelpe å skrive navn på bokserene hvis han som buffer dem ikke bor der? Tror ikke tyven går rundt å løfter skjorta si for å vise et eventuelt navn på bokseren, og jeg tror ikke ts drar rundt å leser bokserne hans heller.

Skaff et klesstativ til soverommet
Ja, det kan ta knekken på tyveriene, men jeg tror hele vitsen med operasjonen er å få bevist hvem som er tyven i og med at det er både ekkelt og snakk om mye penger.

Strø kløpulver i bokserne
Så lenge ikke ts har bokserne sine hengende på stativet ut i stua veldig lenge i gangen og ikke skal bruke dem selv (noe jeg tviler på) så ser jeg ikke hvordan dette skulle vært en god ide. Om det skulle være så heldig at tyven tar en bokser med pulver i å bruker den etterhvert, så er han jo mest trolig hjemme når han tar den på seg å det er ikke værre en å ta den av seg igjen å hoppe tilbake i dusjen.

Si at du har kjønnsykdommer
Med tanke på at den mistenkte fortsatt ikke er tatt på fersken så ville jeg vært ytterst forsiktig med å brette ut for fyren om kjønnsykdommer.


Til TS
Det er toppers om du får filmet tyven midt i gjerningen å kan putte klippet rett i trynet på fyren, men du trenger jo ikke å være like idiot selv å begynne å legge ut filmen på youtube, freak og facebook etc. Det finnes noe som heter nettvett, men hold oss gjerne oppdatert skriftlig.
Sist endret av tgod; 18. mai 2012 kl. 23:22.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Du kan jo dra den litt langt å filme deg selv som pisser eller runker på en liten haug boksere for så å vise han filmen når han stjeler flere boxere av deg?
Hiv ett eller annet jævli kryder oppi bokseren, vent litt og se på stakkaren som såvidt klarer og gå for han har fått ett par syke utslett i underlivet.

Eller f.eks sand, husker når jeg var liten og var på stranda så fikk jeg alltid sand oppi bade shortsen og fikk noen vonde utslett både framme og bak

Men ikke for mye, da merker han det nok når han tar den på.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Du kan jo dra den litt langt å filme deg selv som pisser eller runker på en liten haug boksere for så å vise han filmen når han stjeler flere boxere av deg?
Vis hele sitatet...
Haha, forslagene blir bare verre og verre. Vet ikke hva som er sykeste å buffe med seg rene boksere eller å filme seg selv mens man pisser/runker på bokserene sine for så å vise filmen til en man tror står bak.
ehm, hvis du får igjen bokserne kommer du til å bruke de igjen??
Sitat av Rabbern Vis innlegg
ehm, hvis du får igjen bokserne kommer du til å bruke de igjen??
Vis hele sitatet...
Er dette et spørsmål fra tyven i person?
hahaha shit as... Man hører om mange raringer på freak alt fra Nazi-Geir til svette-svein til gale naboer til boksertyver...
Rimelig lavmål å stjele boksere, selv om Bjørn Borg er rimelig dyre saker da.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
ehm, hvis du får igjen bokserne kommer du til å bruke de igjen??
Vis hele sitatet...
Jeg tenker han brenner dem.
Folk er bra desperate da :P

Når jeg hang klærene mine ute, var det noen som stjal alle trusene mine. Snakker ikke små søte tangaer. Det var mer store comfy bestemortruser
Sitat av missjones Vis innlegg
Det var mer store comfy bestemortruser
Vis hele sitatet...
Noen mennesker har rare fetisher.

Og noen ganger kan det lønne seg å kjøpe en tørketrommel.
Sikker på at det ikke er de gutta her som tar undertøyet ditt?
Redpilled alfahann
Ta deg en tur på nærmeste bokhandel og plukk med deg et syngende bursdagskort. Demonter kortet slik at du bare sitter igjen med høytaleren og den lille papirbiten som sørger for at alarmen ikke går av. Fest derretter papirbiten til bokseren og høytaleren til klestativet. Når person prøver a ta med seg bokseren vil papirbiten bli dratt ut og bursdagshelvete bryter løs Minnene om alle bursdager der han ikke fikk Bjørn Borg truser vil trolig komme tilbake og du vil nok finne mannen i tårer når du komfronterer han.
Ser du allerede har kjøpt kamera, men til de som er intresserte :

Koblingsboks
+
Skjult "skruekamera"
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Det må også ha en jævlig lang kabel som kan gå fra gangen og inn på soverommet mitt. 5-6 meter burde holde hvis jeg borrer hull i veggen.
Vis hele sitatet...
Haha, fy flate, jeg digger at du skal borre hull i veggen!

Du kommer til å gjøre alt for å ta tullingen på fersk gjerning, uansett tid, uansett penger. Fett prosjekt
Sitat av mroj Vis innlegg
Ser du allerede har kjøpt kamera, men til de som er intresserte :

Koblingsboks
+
Skjult "skruekamera"
Vis hele sitatet...
Hvordan kan noen fortsatt linke til spyshop.no uten å bli tiltalt for uvæpnet ran?

Sitat av pet Vis innlegg
Haha, fy flate, jeg digger at du skal borre hull i veggen!

Du kommer til å gjøre alt for å ta tullingen på fersk gjerning, uansett tid, uansett penger. Fett prosjekt
Vis hele sitatet...
Mindre fett når man kan kjøpe en Axis trådløs pakke på Ebay for 300 euro og selge den for det samme på ebay etter endt oppdrag.
putt pulver plumbo i fronten
bokserne dine blir forhekset og gir dem svi-pung
Sitat av Wild Vis innlegg
Hvordan kan noen fortsatt linke til spyshop.no uten å bli tiltalt for uvæpnet ran?



Mindre fett når man kan kjøpe en Axis trådløs pakke på Ebay for 300 euro og selge den for det samme på ebay etter endt oppdrag.
Vis hele sitatet...
spyshop er jo ran! de skal ha 3499 for contour gps som koster 1699 på elkjøp!
Sitat av TheHumperOfDeer Vis innlegg
putt pulver plumbo i fronten
bokserne dine blir forhekset og gir dem svi-pung
Vis hele sitatet...
det er bare slemt...
Happy Buddha
Sitat av iColdman Vis innlegg
det er bare slemt...
Vis hele sitatet...
Det er også slemt å stjele... Du må være slem for å ta slem!... Ellerno
Sitat av AmundK Vis innlegg
Det er også slemt å stjele... Du må være slem for å ta slem!... Ellerno
Vis hele sitatet...
Det er verre å svi av kuken til noen enn å stjele noen boksere, imo
Sist endret av iColdman; 19. mai 2012 kl. 02:08.