Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1916
Hei! Har nå flyttet på hybel til et helt nytt sted, så vil jeg tjene litt penger. Problemet er at omtrent alle jobber rundt om er tatt av andre ungdommer (lite sted). Har fått vite at på jobben jeg har på vinteren, så skal de kutte ned på folk, så er 20% sjanse på at jeg får jobben. Noen som har ideer muligheter til å tjene en del penger?

Driver på å kjører hund, kunne turer hvert en god ide?

Må tjene penger nå.
Sist endret av eltev321; 27. august 2014 kl. 22:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Telefonselger?
Gå tur med hund kan være en ok Ide. Måk snøv, om der er snø? Elo boosting I league of legends om du er flink I det, der kan du tjene en del xD selg gull I wow om du er flink I auction house... er det jeg kommer på I farta..
Er det turister i området du bor på da? Turister pleier jo å like slikt. Er mange som har turkjøring med hundespann som attåtnæring. Men om det er noen gullgruve vet jeg ikke. Det koster jo å fore opp 10-15 huskyer
sjekk først på finn, finner du ingenting møter du opp på alle butikker du kan tenke deg å jobbe og leverer cv
Et tips kan være dagligvarebutikker hvor det jobber mange ungdommer. Her er det stort sett utbytting hvert eneste år, ettersom kull etter kull skal videre på annen utdanning og flytte til andre plasser.

Du er muligens noe sent ute nå, men skulle du få deg noe midlertidig og være på utkikk etter noe mer fast, kan dette være aktuelt til våren igjen.

Lykke til!
Hør etter om du kan få en vaskejobb noe sted? Jeg fikk lov til å vaske over kontoret til faren min 1 gang i uka for 2k i mnd. Tok typ 30 minutter å svippe over alt.