Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135490
Sitat av LTd Vis innlegg
"Grand Theft Auto V kjem i sal for PlayStation 3 og Xbox 360 i morgon 17. september. Rockstar har enno til gode å seie noko om ein versjon for PC eller neste generasjons konsollar"

Utgis ikke dette spillet til PC?
Vis hele sitatet...
Ingenting er bekreftet.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Når du har spillet fysisk så installerer du 8GB inn på PS3'en som spillet leser fra, så leser den resten fra CD'en.
Så derfor er det høyere for dere som har det digitalt. Der må alt lastes ned og leses fra harddisken.
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpa Lærte noe nytt idag også.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Ingenting er bekreftet.
Vis hele sitatet...
Skjønte det, men så samtidig at cdon har det liggende ute til pc:

http://cdon.no/spill/grand_theft_aut...ta_5)-16989099

Litt risky å reservere det hvis det muligens ikke blir lansert til pc engang.
Hvorfor er det risky? Kommer det ikke til PC blir ikke pengene trekt, så jeg ser ikke helt risken.
Sitat av LTd Vis innlegg
Skjønte det, men så samtidig at cdon har det liggende ute til pc:

http://cdon.no/spill/grand_theft_aut...ta_5)-16989099

Litt risky å reservere det hvis det muligens ikke blir lansert til pc engang.
Vis hele sitatet...
Vis du kjøper fra Komplett, så trekker de ikke pengene før spillet er sendt.
Sitat av LTd Vis innlegg
Litt risky å reservere det hvis det muligens ikke blir lansert til pc engang.
Vis hele sitatet...
De trekker sannsynligvis ikke betalingen før spillet sendes. Hvis de mot formodning skulle trekke deg, så vil du få refundert beløpet dersom det viser seg at CDON ikke får inn spillet. Det er ikke slik at du vil miste pengene om så skjer. Da hadde det isåfall vært svindel, og det er ikke noe de seriøse forhandlerene ønsker å bli assosiert med.
Death is a Disease.
Freddy91's Avatar
68 5
Kjøpte GTA V via PSN men har problemer med å installere spillet, helt til 14% får eg; Error code: 80029564.
Ser at folk har hatt en del problemer med det, får bare prøve å prøve på nytt!
Finnes det noen steder som fortsatt har spillet inne? Ludo store og komplett er utsolgt, gamstop og.
Noen andre enn meg som har jævlig problemer med å komme forbi aller første oppdraget? Kommer til introsekvensen etter første spillinga, men der fryser det i ett sekund mens alt av teksturer og objekter popper bort. Og etter det loader det i uendelig lang tid :S dritt...
Noen andre som har bestilt fra Elkjøp og fortsatt ikke fått det i posten? Kjenner jeg begynner å bli litt gretten.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Noen andre som har bestilt fra Elkjøp og fortsatt ikke fått det i posten? Kjenner jeg begynner å bli litt gretten.
Vis hele sitatet...

JAA!! Ringte dem nå å er relativt forbanna. Spillsjappa nede i gata har det på lager, så må jeg sitte og vente på at Elkjøp skal få fingern ut av ræva og sende det avgårde. Bestillte på nett for to uker siden, og det sto svart på hvitt at man skulle få det på utgivelsesdatoen. Fikk beskjed om at jeg kunne kjøpe spillet i en annen butikk og levere det inn på Elkjøp når det en eller annen gang kommer i posten. Tullingen på Elkjøp kundeservice brukte 15 minutter på og finne ut om pakken i det hele tatt var sendt. SISTE gang jeg kjøper noe som helst på Elkjøp/Lefdal. De må jo kunne forstå at folk ønsker og få spillet når det kommer ut og ikke en uke senere. FAEN ASS... Nå går jeg og kjøper det i en fysisk butikk..
Det er helt patetisk å ikke klare å levere ihvertfall 2. dagen etter release. De kan ikke skylde på at R* hadde strenge regler om sending før release, da en sending på mandag BURDE klart å komme frem på tirsdag, ihvertfall onsdag.
Har de trekt penger fra dere? Jeg hadde ikke fått mitt i går, har dog ikke sjekka i dag, men det som er rart er at de fortsatt ikke har trekt penger.
Ja de har trukket penger, tror de gjorde det på mandag.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Forbanna Elkjøp, nå har dere hatt siden april til å planlegge ruta til postkassa mi!!
Takler ikke å måtte se noen andre game GTA noe mer, må ha mitt eksemplar og det straks for det blir kaos på elkjøp hovedkvarteret
Elkjøp, dere force spoiler GTA!
Fikk mitt eksemplar fra elkjøp i dag. Var nede og kikket i posten i 14 tiden, da var det tomt så jeg var egentlig innstilt på å vente enda en dag. Så var jeg nede for 5 min siden og da var det jaggu meg kommet! Det sagt blir det siste gang jeg bruker elkjøp for å forhåndsbestille noe som helst, utrolig svakt å ikke kunne levere på release.
Sitat av booboo Vis innlegg
Fikk mitt eksemplar fra elkjøp i dag. Var nede og kikket i posten i 14 tiden, da var det tomt så jeg var egentlig innstilt på å vente enda en dag. Så var jeg nede for 5 min siden og da var det jaggu meg kommet! Det sagt blir det siste gang jeg bruker elkjøp for å forhåndsbestille noe som helst, utrolig svakt å ikke kunne levere på release.
Vis hele sitatet...
Da er vi to Var der nettopp og installerer mens jeg skriver. Posten var veldig treg idag, så kanskje det enda er håp for dere som ikke har fått den.
Sist endret av Xernox; 18. september 2013 kl. 15:52.
Ja elkjøp er jævla treige når det gjelder forhånds-bestilling
Noen her som har kjøpt/fått collectors edition?
Vet dere hvordan det blir med oss siden vi får den garasjen ++, får vi en egen plate eller er det DLC-koder med i coveret?
Fikk kun standard versjonen av GTA V idag, så om det er egen BD disk til Collector så gidder jeg ikke gjøre så mye oppdrag idag. (Får CE imorgen).
Jeg ville tippa DLC, blimp-greiene kom med kode. Uansett er jo bare det å kjøre rundt dritgøy!
Hva er den beste måten å skaffe cash på? Vil kjøpe eiendommer. Har allerede gjort det første "Heist" oppdraget med Michael og Franklin.
Faen for et genialt spill, ikke kjøpt det selv enda, men fikk testa det i dag
Finnes det noen type respectopplegg hos de forskjellige gjengene? Er jo litt greit å vite hvilken gjeng som liker meg og hvilken gjengen jeg vil knerte Er vel 3-4 forskjellige gjenger i byen.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Hva er den beste måten å skaffe cash på? Vil kjøpe eiendommer. Har allerede gjort det første "Heist" oppdraget med Michael og Franklin.
Vis hele sitatet...
Innvestere i aksjer, rane bankbiler som kjører rundt i Los Santos (du må finne dem selv) og gjøre heists. Imo så er eiendommer/bedrifter et dårlig kjøp i begynnelsen, da du ikke har rå til å kjøpe en stor nok bedrift som gir jevnlig god payback hver uke.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Gta har drept min ps3!

Spillet klikket, ingen ting lot seg gjøre så jeg måtte dra ut strømmen. Etter dette ble maskinen super treg, alt loader kjempe sakte og jeg kommer aldri lenger en når den loader Gta etter man har valgt språk. Fy faen som jeg hater konsoll.…
Tenkt at det kan hjelpe å formatere den, men da mister jeg gamesaven?
Sitat av Lima Vis innlegg
Gta har drept min ps3!

Spillet klikket, ingen ting lot seg gjøre så jeg måtte dra ut strømmen. Etter dette ble maskinen super treg, alt loader kjempe sakte og jeg kommer aldri lenger en når den loader Gta etter man har valgt språk. Fy faen som jeg hater konsoll.…
Tenkt at det kan hjelpe å formatere den, men da mister jeg gamesaven?
Vis hele sitatet...

Koble hardisken til PC og hente ut gamesavene, deretter formatere?
Er det noen som vet når man kan gå innpå "internet" på GTA og kjøpe hus? Står bare at siden er utilgjengelig akkurat nå. Rockstar sa man kunne kjøpe hus både i singleplayer og multiplayer, så får håpe det fungerer snart :P
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Er det noen som vet når man kan gå innpå "internet" på GTA og kjøpe hus? Står bare at siden er utilgjengelig akkurat nå. Rockstar sa man kunne kjøpe hus både i singleplayer og multiplayer, så får håpe det fungerer snart :P
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke prøvd denne funksjonen enda, men tipper det blir tilgjengelig når GTA Online kommer.
Den som bare er der
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Er det noen som vet når man kan gå innpå "internet" på GTA og kjøpe hus? Står bare at siden er utilgjengelig akkurat nå. Rockstar sa man kunne kjøpe hus både i singleplayer og multiplayer, så får håpe det fungerer snart :P
Vis hele sitatet...
Kjøpe hus kan du. Vet ikke om du kan gjøre det på internettet, men når du har gjort noen oppdrag kan du kjøpe forskjellige hus i SA. Ganske likt sånn som på GTA:SA.
Har 2 stk ps3 i huset, en på stua og en på soverommet. Er det mulig å save et game på den ene, og flytte gamesave'n til den andre maskina og fortsette å spille inne på soverommet? Er redd jeg ikke skal få nok spilletid pr døgn :P
Jeg skjønner meg ikke på børsen..
Sitat av Undiken Vis innlegg
Jeg skjønner meg ikke på børsen..
Vis hele sitatet...
Tar tid å sette seg inn i børsen
Velg deg ut 3-4 stk og følg med i noen timer på de. Ser du de går ganske bra opp, vent litt og se at de går ned. Så kjøper du på det laveste der. Så venter du bare litt og ser at det går opp.

Børsen går også ut ifra hva som skjer i spillet. Ting kan gå ned hvis mye negativt skjer i spillet og ting kan gå opp når de bygger seg opp igjen.
Veldig avansert syns jeg, så jeg bruker ikke børsen mye, men har vell tjent noen 100k på børsen på 2-3 timer.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Jeg skjønner meg ikke på børsen..
Vis hele sitatet...
Børsen virker svært vanskelig å sette seg inn i. Som Nikon01 sa, så forandrer børsmarkedet seg etter hva som skjer i spillet.

Etter f.eks. missionen hvor du tar livet av Lifeinvader-CEO'en, så faller aksjen drastisk. På en senere leiemorderaksjon så får du også beskjed om at aksjen til et tobakksfirma kommer til å øke brutalt, mens Redwood-aksjen blir å synke mye.

Jeg prøvde å investere i dette tobakksfirmaet som ville øke, men markedet var da nede. Jeg har enda ikke klart å finne noen guides på hvordan aksjemarkedet blir påvirket av gameplayen, så det er svært vanskelig å forutse dette.

Om det er ønsket, så kan jeg legge ut info om hva slags missions som påvirker aksjene her.
Har laget et crew så jeg er klar til online funksjonen kommer. Alle starter på den laveste ranken, men når online funksjonen kommer får alle en sjanse til og vise hva de er gode for. Og de beste får de beste rankene. Send meg PM om du har lyst til og joine crewet, eller har noen spørsmål. La oss lage det beste norske crewet!
Sitat av Luffern Vis innlegg
Har laget et crew så jeg er klar til online funksjonen kommer. Alle starter på den laveste ranken, men når online funksjonen kommer får alle en sjanse til og vise hva de er gode for. Og de beste får de beste rankene. Send meg PM om du har lyst til og joine crewet, eller har noen spørsmål. La oss lage det beste norske crewet!
Vis hele sitatet...
Freak har også et eget crew. Du finner det på Social Club. Husker ikke navnet på han som annonserte det her, men jeg meldte meg inn der. Hadde vært fett å mekket til et dritbra freak-crew.
Er det mulig og bruke iFruit på telefonen (IRL APP) til å kjøpe aksjer med?
Har laget et crew som er ment for Nordmenn som vil ha det gøy sammen. Er ikke noe mega seriøse greier å man må ikke bevise noe særlig for å komme opp i rank! La oss ha det gøy sammen og join: XxYouOnlyLiveOncexX

Pm meg om det er noe du lurer på
Vi har allerede et freak crew med i overkant av 40 medlemmer, hadde vert kult om folk hoppa inn i den og dannet et stort crew istedet for mange smaa.

http://socialclub.rockstargames.com/...rwegian_freaks
Sist endret av Hutch; 19. september 2013 kl. 14:40.
kan man være med i flere crews?
Den som bare er der
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
kan man være med i flere crews?
Vis hele sitatet...
Opptil 5 tror jeg det var
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Undiken Vis innlegg
Koble hardisken til PC og hente ut gamesavene, deretter formatere?
Vis hele sitatet...
Måtte betale for playstation pluss, da fikk jeg lagre saves online... -.-

Så kjørte jeg full formatering og tilbakestilling av systemet.

Nå har den holdt på og installere i flere timer, men den er kommet til 30%, omg, men jeg får la den gjøre seg ferdig å se...
Kjøpte GTA V istad i byen til småpene 649,-(!) Special Edition vel og merke, men still fuckings dyrt!
Hadde ikke ps3 kontroller, så måtte faen meg ut med 449,- der og.

Verdt det. Uten tvil.
Sist endret av Bombasa; 19. september 2013 kl. 17:26.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Kjøpte GTA V istad i byen til småpene 649,-(!)
Hadde ikke ps3 kontroller, så måtte faen meg ut med 449,- der og.

Verdt det. Uten tvil.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjøper ikke folk det til 499kr på PS Store heller?
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvorfor kjøper ikke folk det til 499kr på PS Store heller?
Vis hele sitatet...
Det er nedlastning, ikke sant?
Med mitt internett så hadde jeg fått spilt det i november om jeg var heldig.
Sånn seriøst. 8gb på mobilt bredbånd som såvidt takler forumsurfing så hadde det tatt noen uker.
Sist endret av Bombasa; 19. september 2013 kl. 17:31.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Det er nedlastning, ikke sant?
Med mitt internett så hadde jeg fått spilt det i november om jeg var heldig.
Sånn seriøst. 8gb på mobilt bredbånd som såvidt takler forumsurfing så hadde det tatt noen uker.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte til 499 på Spaceworld. Fikk med Atomic Blip og hele pakka.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hver gang jeg prøver å bytte radiostasjon..
http://i.imgur.com/VYx8k0i.jpg
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hver gang jeg prøver å bytte radiostasjon..
http://i.imgur.com/VYx8k0i.jpg
Vis hele sitatet...
Not sure if..

Hold venstre pil inne.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nei jeg er helt seriøs. Jeg vet jo hvordan knapp det er, men jeg gjør det uansett..
Har du byttet button layout?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Har du byttet button layout?
Vis hele sitatet...
Nei men skjønner du liksom ikke, Det er av vane jeg gjør det, og jeg vet ikke hvorfor jeg mikser de to knappene så ofte.