Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118308
Huff, kidz på 13 år med en sleten TV som spiller Cod over TV-høytalerne. Hørte mye "bangbangbang *PRAAAAK*" på FredrikstadLan og litt på TG i fjor. Høytalerne liker ikke eksplosjoner ol. på full guffe
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Huff, kidz på 13 år med en sleten TV som spiller Cod over TV-høytalerne. Hørte mye "bangbangbang *PRAAAAK*" på FredrikstadLan og litt på TG i fjor. Høytalerne liker ikke eksplosjoner ol. på full guffe
Vis hele sitatet...
Haha, sant! I fjor så røyk vel ps3-network på dag 2(?) så ble lite problem med det da.
Noen som skal sitte i creative som er keen på å lage en gruppe?

Når dagen kommer, så kan førstemann be om å få reservert plassene rundt seg til andre freaks. så ordner Crew resten. Da kan vi lett utvide gruppa etter hvert som flere joiner.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Noen som skal sitte i creative som er keen på å lage en gruppe?

Når dagen kommer, så kan førstemann be om å få reservert plassene rundt seg til andre freaks. så ordner Crew resten. Da kan vi lett utvide gruppa etter hvert som flere joiner.
Vis hele sitatet...
Skal sitte der med en kamerat selv. Vi kan hiver oss gjerne med i en gruppe. Vi satser for det meste på programmering, såmikke så mye grafikk og musikk hos oss. Men er jo kult og være med mennesker med litt andre interesser. (skal ikke se bort i fra litt fisking etter sprites til spillet mitt)
Vil bare nevne det at om noen føler seg litt lost fremover mot TG, og ikke helt vet hva de skal pakke/gjøre osv. så er det bare å spørre meg blant annet.
Er mitt tredje år, så jeg har fått litt erfaring etterhvert
Sitat av rW. Vis innlegg
Vil bare nevne det at om noen føler seg litt lost fremover mot TG, og ikke helt vet hva de skal pakke/gjøre osv. så er det bare å spørre meg blant annet.
Er mitt tredje år, så jeg har fått litt erfaring etterhvert
Vis hele sitatet...
Sjæl. Blir tiende året mitt nå, og er crew (security) denne gangen. =)
Sitat av rW. Vis innlegg
Vil bare nevne det at om noen føler seg litt lost fremover mot TG, og ikke helt vet hva de skal pakke/gjøre osv. så er det bare å spørre meg blant annet.
Er mitt tredje år, så jeg har fått litt erfaring etterhvert
Vis hele sitatet...
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Sjæl. Blir tiende året mitt nå, og er crew (security) denne gangen. =)
Vis hele sitatet...
Da kan dere gjerne fortelle meg hva jeg burde ha med. Vet at jeg ikke skal ha med bare brus og nudler. Men klær o.l, hva er deres erfaring med det? Lurer også på dette med plass på "pulten" du får tildelt. Er det plass til 2 skjermer eller pc + skjerm?
Har HAF X kabinettet og en 24" skjerm.
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Da kan dere gjerne fortelle meg hva jeg burde ha med. Vet at jeg ikke skal ha med bare brus og nudler. Men klær o.l, hva er deres erfaring med det? Lurer også på dette med plass på "pulten" du får tildelt. Er det plass til 2 skjermer eller pc + skjerm?
Har HAF X kabinettet og en 24" skjerm.
Vis hele sitatet...
Anbefaler å ta en titt på pakkelista som legges ut hvert år. Gir en grei pekepinn på hva som er nødvendig og ikke.

Plassen du får tildelt er 80*55cm. Du får nok akkurat plass til kabinettet og en skjerm, men det blir ikke plass til mye annet så anbefaler deg å heller plassere kabinettet på gulvet, eventuelt bygge/kjøpe en hylle å sette ting i.
Cookie Monstah ^_^
uhm, hva er en TP? ( En minimum 10 meter lang TP (Twisted Pair) nettverkskabel. )
er det en helt vanlig nettverkskabel?
Sitat av lordstian Vis innlegg
uhm, hva er en TP? ( En minimum 10 meter lang TP (Twisted Pair) nettverkskabel. )
er det en helt vanlig nettverkskabel?
Vis hele sitatet...
Stemmer. =)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Husk å få en cat6 kabel da, for optimal hastighet!
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Echuz Vis innlegg
Husk å få en cat6 kabel da, for optimal hastighet!
Vis hele sitatet...
hvor får jeg tak i en sånnen?
Sitat av lordstian Vis innlegg
hvor får jeg tak i en sånnen?
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=cat6
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Anbefaler å ta en titt på pakkelista som legges ut hvert år. Gir en grei pekepinn på hva som er nødvendig og ikke.

Plassen du får tildelt er 80*55cm. Du får nok akkurat plass til kabinettet og en skjerm, men det blir ikke plass til mye annet så anbefaler deg å heller plassere kabinettet på gulvet, eventuelt bygge/kjøpe en hylle å sette ting i.
Vis hele sitatet...

Takker! Jeg skal dit med en gjeng på 11, og vi vuderte å bygge hylle, men det er første året for mange av oss så vi droppet det.


Noen som er med på Minecraft Timelapse forresten? Vennene mine er for late...
Sitat av Echuz Vis innlegg
Husk å få en cat6 kabel da, for optimal hastighet!
Vis hele sitatet...
Da bør du sjekke om PCn din har støtte for så høye hastigheter. Hvis det ikke støtter det kan du kjøpe nytt nettverkskort
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Dere skulle ikke joine nFF rekka i samme slengen?

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Da bør du sjekke om PCn din har støtte for så høye hastigheter. Hvis det ikke støtter det kan du kjøpe nytt nettverkskort
Vis hele sitatet...
Kan ikke SÅ mye om det, men siden cat6 støtter 1gbps så burde et gigabit kort funke?
Sitat av Echuz Vis innlegg
Dere skulle ikke joine nFF rekka i samme slengen?



Kan ikke SÅ mye om det, men siden cat6 støtter 1gbps så burde et gigabit kort funke?
Vis hele sitatet...
kan stemme det. Er ikke helt inne på nettverkskort og PC :P har alltid brukt det som er på hovedkortet, men er ikke Gigabyte bare et nettverksmerke? eller støtter PCn 1gbps når man har gigabyte nettverkskort?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av GreenRay Vis innlegg
kan stemme det. Er ikke helt inne på nettverkskort og PC :P har alltid brukt det som er på hovedkortet, men er ikke Gigabyte bare et nettverksmerke? eller støtter PCn 1gbps når man har gigabyte nettverkskort?
Vis hele sitatet...
Gigabyte er et merke ja, gigabit derimot er hastigheten
Sitat av Echuz Vis innlegg
Gigabyte er et merke ja, gigabit derimot er hastigheten
Vis hele sitatet...
aha, gir mening. Leste feil jeg
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Vis hele sitatet...
er denne lang nokk? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=119809
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av lordstian Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja, 10 meter holder i lange baner
Sist endret av Thoryllo; 9. mars 2012 kl. 15:25.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Ja, 10 meter holder i lange baner
Vis hele sitatet...
okay, ty
Nå står det at du bør ha minst 15m da.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Nå er min erfaring at det holdt med 5m da.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Nå står det at du bør ha minst 15m da.
Vis hele sitatet...
En minimum 10 meter lang TP (Twisted Pair) nettverkskabel.
Sitat av lordstian Vis innlegg
En minimum 10 meter lang TP (Twisted Pair) nettverkskabel.
Vis hele sitatet...

Hmm, du har rett. Var 15m i fjor
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Hmm, du har rett. Var 15m i fjor
Vis hele sitatet...
sant det
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
Så hvor blir freak-rekka i år?
Sitat av Blastabel Vis innlegg
Så hvor blir freak-rekka i år?
Vis hele sitatet...
Sektor 5 Blir vel seating i kveld kl 22:00
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Fått svar fra TG folka om banner etc, vi kan ha så mye bannere vi vil så lenge det ikke reklame for komersielle aktører, og vi får ikke lov til å ha banner mellom radene
Sitat av Echuz Vis innlegg
Fått svar fra TG folka om banner etc, vi kan ha så mye bannere vi vil så lenge det ikke reklame for komersielle aktører, og vi får ikke lov til å ha banner mellom radene
Vis hele sitatet...
Bare å si ifra om dere trenger hjelp med noe grafisk

Blir vel å komme innom rekka fra tid til annen. Har planer om å lage en video fra TG og spesielt freaks i Creative og ellers. Kanskje gjøre noen intervjuer. Tar det på sparket når jeg kommer dit.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Bare å si ifra om dere trenger hjelp med noe grafisk

Blir vel å komme innom rekka fra tid til annen. Har planer om å lage en video fra TG og spesielt freaks i Creative og ellers. Kanskje gjøre noen intervjuer. Tar det på sparket når jeg kommer dit.
Vis hele sitatet...
Eplegutten og jeg melder oss som frivillige til å bli intervjuet!
Sitat av F4celess Vis innlegg
Bare å si ifra om dere trenger hjelp med noe grafisk

Blir vel å komme innom rekka fra tid til annen. Har planer om å lage en video fra TG og spesielt freaks i Creative og ellers. Kanskje gjøre noen intervjuer. Tar det på sparket når jeg kommer dit.
Vis hele sitatet...
Skal ikke se bort i fra at jeg trenger hjelp med noe grafisk til spillet mitt mens jeg er der ^^
Sitat av etse Vis innlegg
Skal ikke se bort i fra at jeg trenger hjelp med noe grafisk til spillet mitt mens jeg er der ^^
Vis hele sitatet...
Tenkte med banneret og slikt men ok, alltid arti å hjelpe med spill og slikt.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
In other news, noen som ikke har vert i Sverige enda og har plass/lyst til å dra med en kar til?
Jeg og Thoryllo trenger også skyss fra og kansje til TG, betaler selvfølgelig bensinpenger. Tilhengerfeste foretrekkes
Fra Østlandet.
Blir da seating imorgen. 23 dager igjen skal love dere det går fort!
Sitat av Echuz Vis innlegg
In other news, noen som ikke har vert i Sverige enda og har plass/lyst til å dra med en kar til?
Jeg og Thoryllo trenger også skyss fra og kansje til TG, betaler selvfølgelig bensinpenger. Tilhengerfeste foretrekkes
Fra Østlandet.
Vis hele sitatet...
Thoryllo ruller med meg
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Har lest gjennom tråden og kjenner nesten at jeg gleder meg selv om det ikke virker som noen vil selge meg billetten sin. Får håpe det blir bra i år også.
Kanskje ikkje riktig plass å ta det opp, men trenger sårt en ekstra billett til TG!
Dersom du har billett til salgs, ta gjerne kontakt...
... mail: 'nicket mitt'@blan.no
... tlf: 41226933
På forhånd takk!
Har nå fått tak i billett. Ble desverre ikke freakrekka i år. Kommer en tur på besøk. Spesielt til Skateward.
Sist endret av Bl1zzarD; 14. mars 2012 kl. 17:19.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Har nå fått tak i billett. Ble desverre ikke freakrekka i år. Kommer en tur på besøk. Spesielt til Skateward.
Vis hele sitatet...
Come at me bro.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Come at me bro.
Vis hele sitatet...
Mini <3 *titegn*
Sitat av Skateward Vis innlegg
Eplegutten og jeg melder oss som frivillige til å bli intervjuet!
Vis hele sitatet...
Ja as, blir godt med på det :3

Gleder meg vilt nå, håper bare hyllebygging og Sverige-tur går smooth først
Jeg og LesPaul blir nok med på freakbabben i år også, om det er noen
Tenker denne tråden kan være relevant til de som sliter med kjøre i Vestfold.

Leie minibuss til TG for freaks (Vestfold/Oslo)
Tror jeg skal ta toget! Noen freaks fra østfold som også skal rolle med NSB?
LesPaul, en annen fyr som jeg ikke husker freaknicket på og meg. Reiser fra Fredrikstad
Sitat av Knudsen Vis innlegg
LesPaul, en annen fyr som jeg ikke husker freaknicket på og meg. Reiser fra Fredrikstad
Vis hele sitatet...
Roger. Kanskje vi sees, ikke at jeg er så anonym her inne lenger
Skal sitte et godt stykke fra rad 15 da, hvis vi ikke får til buss kommer vi til å ta toget rimelig tidlig på morran
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Skal sitte et godt stykke fra rad 15 da, hvis vi ikke får til buss kommer vi til å ta toget rimelig tidlig på morran
Vis hele sitatet...
Det er bare å ta en liten visitt da ^^ ja, prøvde å sjekke NSB men fikk error :S