Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1067
Hallo medfreaks!

Jeg og en kamerat av meg har hatt en eviglang diskusjon om hva som er best av GT5 og FM4
Han har PS3 og sier selvfølgelig at GT5 er best, mens jeg har X360 og holder meg til FM4
Veit at GT5 har mye større utvalg i baner og biler, men grafikken på FM4 eier jo GT5 hardt!! (fler enn meg som synes det?)

Så hva synes dere er best og hvorfor?
(postet nok dette i feil forum, men da kan admins flytte tråden for meg )
Forza har utallige muligheter for modifisering, og gt5 så og si ingen.

Grafikk er også mye bedre i forza føler jeg.

Men det jeg liker allerbest, er at Forza har et stort online samfunn, noe som gt5 ikke har.

Forza har også Fujimi Kaido, drifting heaven <3.

Ja, jeg er Forza fan.
Forza fordi den har mye bedre grafikk, kan modde bilene noe jævligt og selvsagt kongen sjæl Jeremy Clarkson
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Forza har utallige muligheter for modifisering, og gt5 så og si ingen.

Grafikk er også mye bedre i forza føler jeg.

Men det jeg liker allerbest, er at Forza har et stort online samfunn, noe som gt5 ikke har.

Forza har også Fujimi Kaido, drifting heaven <3.

Ja, jeg er Forza fan.
Vis hele sitatet...
Godt noen er enig med meg!! elsker og ligge sidelengs med mine kjære biler i svingene på Fujimi Kaido!! <3

Har desverre ikke online, så onlinesamfunnet skal jeg ikke blande meg så mye borti, men etter hva jeg har hørt så er det som du sier: et stort og brukervennlig samfunn!
alle veit at GT5 er best!<3
Sitat av erlendhage Vis innlegg
alle veit at GT5 er best!<3
Vis hele sitatet...
der har dere kompisen min som det ikke nytter å diskutere med!!
Om det er bare grafikk dere bryr dere om, så kan dere glemme tanken på å kalle dere selv ekte gamere. GT5 har særdeles mye bedre gameplay, bedre utvalg av baner og biler og uansett bedre gjennomtenkt.


Kort sagt: Jeg er en gt5 fan
Sist endret av Erlnd; 8. januar 2012 kl. 00:07.
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Om det er bare grafikk dere bryr dere om, så kan dere glemme tanken på å kalle dere selv ekte gamere. GT5 har særdeles mye bedre gameplay, bedre utvalg av baner og biler og uansett bedre gjennomtenkt.


Kort sagt: Jeg er en gt5 fan
Vis hele sitatet...
spiller du online? add: hagen97_