Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2314
Hei!

Det har seg slik at disse radio kanalene på denne linken 1Club.FM er det en god del radio kanaler jeg kan høre på.. men problemet er at jeg bare kan streame fra deres embedded player eller WMP.. Men hvordan kan jeg høre dem på Winamp?

abscissa
Letteste er å finne url'en til selve streamen, så finne en player som støtter denne typen. Dårlig forklart, men jeg måtte gjøre det samme for å få inn P4 en gang i tiden.
Trådstarter
58 4
Sitat av Milligan
Letteste er å finne url'en til selve streamen, så finne en player som støtter denne typen. Dårlig forklart, men jeg måtte gjøre det samme for å få inn P4 en gang i tiden.
Vis hele sitatet...

en liten guide på hvordan? har lett etter den url'en.. prøvd så og si de fleste jeg har funnet men ingen fungerer..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Alternativt så kan du bytte til www.shoutcast.com de har masse radiokanaler, du kan også sortere etter musikk sjanger.
1Club.FM er mange radio kanaler, hvis det er bare 1 du skal ha stream link til så bare si fra hvilken av dem. (orker max finne ut en for deg)