Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 565
Beat 1: (ikke 100% ferdig)

https://soundcloud.com/lighter2k/44-1

Beat 2:

https://soundcloud.com/lighter2k/433-1

Hadde vært hyggelig med litt feedback! Vil gjerne vite hva jeg kan forbedre meg på etc.
Sist endret av shonny; 2. januar 2013 kl. 18:35.
Er du en editer? Det hørtes ut som noe faze eller lignende kunne brukt i en montage. Bra jobb.
Sist endret av RabbitPen; 2. januar 2013 kl. 18:41.
Kommenterer bare på den som er 100% ferdig

Hadde kanskje vert en ide med noen flere elementer utover i låta for å gjøre den litt varierende.
Litt pads og noe extra perkusjon for eksempel.
Kanskje noen filter her å der og muligens noen drumbreaks eller choppe opp noen elementer på en region for variasjonen sin del.

Ellers er det et bra utgangspunkt
Sitat av fatfro Vis innlegg
Er du en editer? Det hørtes ut som noe faze eller lignende kunne brukt i en montage. Bra jobb.
Vis hele sitatet...
Er nok ikke en editer nei. Kun en hobbyprodusent! Men takk!

Sitat av BarBeats Vis innlegg
Kommenterer bare på den som er 100% ferdig

Hadde kanskje vert en ide med noen flere elementer utover i låta for å gjøre den litt varierende.
Litt pads og noe extra perkusjon for eksempel.
Kanskje noen filter her å der og muligens noen drumbreaks eller choppe opp noen elementer på en region for variasjonen sin del.

Ellers er det et bra utgangspunkt
Vis hele sitatet...
Takk for fin feedback! Enig i at det skulle vært litt flere elementer i låta. Men syntes samtidig at det ikke "passer inn", da jeg syntes selve melodien er catchy og vil ikke ødeleggen den. Noen låter passer best med kun en loop som går igjen.. Syntes ihvertfall jeg, hehe.
Seff, det er jo en smakssak
Eg er en av de som vanligvis drar prosjektene for langt og må gå tilbake å fjerne overflødige elementer, hehe
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Seff, det er jo en smakssak
Eg er en av de som vanligvis drar prosjektene for langt og må gå tilbake å fjerne overflødige elementer, hehe
Vis hele sitatet...
Hehe, da er vi to! Vanligvis ville jeg gått altfor langt på beat nr 2, derfor tenkte jeg å prøve noe nytt
Er ikke dumt det
Sjekket ut resten av beatsa dine, er mye bra materiale der!