Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1155
OBS: Første post og tråd så ikke forvent for mye

Blått aluminium er en helt ny type aluminium som Dave aka Displayfireworks1 viste oss abonnenter for noen uker siden.

Link:

http://www.youtube.com/watch?v=Dbjbw...el_video_title

Som Dave sier og som videoen viser er det billigere, mye sikrere og kanskje litt kraftigere enn GD/IB Aluminium, håper det blir tilgjengelig for oss i Europa snart!

Vil bare høre om hva dere synest om det, jeg for min del synest at det virker som et revlosjunerende produkt for oss, og resten av pyro industrien!
Awsome : D
Håper den kommer snart.
skjønte ikke helt hva den består av ?
Sist endret av baadpyro; 8. juni 2011 kl. 19:32.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Virker meget potent det der, men de planer foreløpig å kun selge det i 50 kg tønner til, og kun til de med ATF(?) lisens.
Så får hobyypyroteknikkere håpe at det kommer på amatørmarkedet da!
Trådstarter
28 7
Sitat av Up Vis innlegg
Virker meget potent det der, men de planer foreløpig å kun selge det i 50 kg tønner til, og kun til de med ATF(?) lisens.
Så får hobyypyroteknikkere håpe at det kommer på amatørmarkedet da!
Vis hele sitatet...
Ja det var det, men jeg er sikker på at det vil komme til amatørmarkedet, enten kopier eller den "ekte" varen
Med tanke på den enorme forbedringen på sikkerheten, så er det jo noe som absolutt burde komme på amatørmarkedet.
Sist endret av henrikxt; 9. juni 2011 kl. 17:02.