Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2287
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lyst å teste å skyte rivotril eller xanor. Noen som vil anbefale hva og hvorfor?

Jeg har sterilt vann
Wheelfilter
Rene sprøyter og kanyler
Sitronsaft, i de små gule flaskene

Skal noe kokes og hvordan?
Kan noen gi meg en fremgangsmåte så jeg ikke gjør noe feil?

Tusen takk for svar freaks ;-)
Ta heller og svelg pillene.
Aldri hørt om folk som skyter benzo
Bare tull å skyte de. Biotilgjengelighetxca. 90%. På rivo og xanor om du svelger de
Hah, det funker like bra etter 20min i magen, så varer det nok lengre, og mye er sløst pga det løser seg dårlig opp i vann, så det så. Jeg har satt meg en smell selv i dag, men med speed som er mer egnet for å skyte. Piller er full i møkk, kalk og bindemidler. Har gjort det før, men hvorfor gidde.... Speed gir hvertfall litt kick for den store faren ved å ta det rett i blodet.....

saviour
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å skyte benzo alene er lite produktivt, da har man som flere her sier bedre nytte av å svelge de.

Med det sagt, jeg har skutt mye xanax og rohypnol, brukte å blande det ut i dolcontin smellene mine når jeg var hekta på det for å tilføre et ekstra rush/kick (kokte dem sammen med dolcontinene)

Har prøvd med all slags benzo men er bare alprazolam (xanax) og flunitrazepam (rohypnol) som funker, hvorfor veit jeg ikke, ikke alle typer alprazolam som funker heller, så har nok noe med bindemidlene og gjøre om de vil løse seg helt opp eller ikke (a2c funker ikke, bikkjebeina til Pfizer funker såvidt og de blåe Ksalolene funker som bare rakkern��) ikke fått noe ut av å blande i rivotril, valium eller noen av de andre benzoene.

Til slutt vil jeg si: ikke bland benzodiazepiner med opiater med mindre du har skyhøy toleranse, det er slik folk slutter og puste.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å skyte benzo alene er lite produktivt, da har man som flere her sier bedre nytte av å svelge de.

Med det sagt, jeg har skutt mye xanax og rohypnol, brukte å blande det ut i dolcontin smellene mine når jeg var hekta på det for å tilføre et ekstra rush/kick (kokte dem sammen med dolcontinene)

Har prøvd med all slags benzo men er bare alprazolam (xanax) og flunitrazepam (rohypnol) som funker, hvorfor veit jeg ikke, ikke alle typer alprazolam som funker heller, så har nok noe med bindemidlene og gjøre om de vil løse seg helt opp eller ikke (a2c funker ikke, bikkjebeina til Pfizer funker såvidt og de blåe Ksalolene funker som bare rakkern��) ikke fått noe ut av å blande i rivotril, valium eller noen av de andre benzoene.

Til slutt vil jeg si: ikke bland benzodiazepiner med opiater med mindre du har skyhøy toleranse, det er slik folk slutter og puste.
Vis hele sitatet...


Takk for svar.

Har xanor, eller de blå ksaslol. Skal jeg ta de en runde før jeg skyter? Har toleranse. Hvor mye skal jeg ta? Og skal jeg gjøre noe annet enn å blande i vann og filtrere gjennom hjulfilter?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar.

Har xanor, eller de blå ksaslol. Skal jeg ta de en runde før jeg skyter? Har toleranse. Hvor mye skal jeg ta? Og skal jeg gjøre noe annet enn å blande i vann og filtrere gjennom hjulfilter?
Vis hele sitatet...
Jeg ville kokt dem, var det jeg brukte å gjøre som sagt.
Er heller ingen vits i å skyte bare xanax, det er som sagt waste, skal du absolutt gjøre det prøv med 1-2mg så kjenner du at det ikke er noen vits. fare for abcess også. skyting er ingen lek
Rivotril kan du bare glemme, xanor derimot er vel den eneste benzoen du faktisk kan koke og skyte.
bruk bomull til å suge det gjennom etter du har kokt dem og la blandingen kjøle seg ned før du bruker wheel filter. Det er virkelig totalt waste jeg har prøvd 3-4 ganger maks og aldri følt det har vært verdt det. skyt heller noe speed og spar pillene, eller innse at sprøyter ikke er veien og gå
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er effekten da? Vil aldri skute speed, hadde nok blitt forelska. Jeg skyter sub og temmere.
Er sugen på å skyte i dag, dere som skyter skjønner nok hvorfor.
Hvor lenge skal koke?
Deretter avkjøles før jeg filtrerer i wheel filter ig skyter?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er effekten da? Vil aldri skute speed, hadde nok blitt forelska. Jeg skyter sub og temmere.
Er sugen på å skyte i dag, dere som skyter skjønner nok hvorfor.
Hvor lenge skal koke?
Deretter avkjøles før jeg filtrerer i wheel filter ig skyter?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noen effekt, utover den effekten man får oralt. Det er jo derfor absolutt alle som har prøvd det før sier at det ikke er noen poeng i å gjøre det.
Bikjebein/Pfizer mm. fungerer flott å skyte. Nydelig sammen med dop eller en svarthvitt. Rivotril er bare idioti. Clonazepam har vel veldig dårlig løselighet i vann i utg