Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 9489
Har noe pulver som visstnok skal være amfetamin, men jeg er litt usikker. Det har den kjente kjemiske smaken som amfetamin har, og det svir som vanlig når det snortes. Men effekten lar vente på seg, og om dette skulle være PMMA, har jeg ikke lyst til å gjøre flere forsøk. Har jo lest hva som skjer da.

Er det noe spesielt som kjennetegner PMMA, som kan gjøre det lettere å bedømme hva som er hva? Blir nok å bestille et kit fra ez-test, men er nysgjerrig på om andre har noen lignende erfaringer.
Så vidt jeg vet, er problemet med PMMA ikke stoffet i seg selv men at det er lett å overdosere på. Det tar lengere tid før man får effekt, og det er en sterkere effekt enn vanlig amf. Problemet, særlig når man injiserer er at man ikke kjenner noe effekt, og fyller utålmodig på hele tiden. Vips så kicker dette inn, og da har man problemer. Har prata med flere som har brent seg på dette. Trodd at de har kjøpt bøff og banka på med nåla, nullett etter nullett. Når de har vært oppe i nærmere grammet har effekten kommet! De har da alle som en hatt en ganske jævelig tur...

Så beste tipset for å kjenne igjen PMMA eller ikke er hvor lang tid det tar før du merker effekten. Om effekten er med psykedelisk/exstasylingnende. Det er vel ikke mulig å se det på stoffet i seg selv ettersom utseende og utblanding på amf kan variere mye.

Kult om du deler erfaringene med ez-test når du har prøvd dette! Nysgjerrig selv. God tur
PMMA smaker ikke amfetamin, det har mer MDMA aktig smak (salmiakaktig).
Sansynligheten for at du har fått dårlig speed eller bare bløff usannsynlig mye høyere enn at du sitter med PMA/PMMA.
Nå er smakemetoden heller ikke en god indikator på hva man fått. Det er utrolig mye som smaker bittert, og mennesketungen er ikke et så følsomt organ.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Lite sannsynelig at det er PMMA. Jeg tviler på at dealeren din vil ta livet av kundene sine. Men du merker forskjell på PMMA og amfetamin uansett. Bare les effektene på disse to stoffene på Erowid.org
Sitat av Keyser_Söze Vis innlegg
Så vidt jeg vet, er problemet med PMMA ikke stoffet i seg selv men at det er lett å overdosere på. Det tar lengere tid før man får effekt, og det er en sterkere effekt enn vanlig amf. Problemet, særlig når man injiserer er at man ikke kjenner noe effekt, og fyller utålmodig på hele tiden. Vips så kicker dette inn, og da har man problemer. Har prata med flere som har brent seg på dette. Trodd at de har kjøpt bøff og banka på med nåla, nullett etter nullett. Når de har vært oppe i nærmere grammet har effekten kommet! De har da alle som en hatt en ganske jævelig tur...

Så beste tipset for å kjenne igjen PMMA eller ikke er hvor lang tid det tar før du merker effekten. Om effekten er med psykedelisk/exstasylingnende. Det er vel ikke mulig å se det på stoffet i seg selv ettersom utseende og utblanding på amf kan variere mye.

Kult om du deler erfaringene med ez-test når du har prøvd dette! Nysgjerrig selv. God tur
Vis hele sitatet...
Jævlig tur etter å ha skyti 1 grammer PMA? Dødsfall er vel noe som høres mer sannsynelig ut, med tanke på at det er rapportert dødsfall nedi 50 mg, så det høres ut som bullshit.

Just google it, jeg har ikke tid å gjøre det for deg

Sitat av Keyser_Söze Vis innlegg
Så vidt jeg vet, er problemet med PMMA ikke stoffet i seg selv men at det er lett å overdosere på. Det tar lengere tid før man får effekt, og det er en sterkere effekt enn vanlig amf. Problemet, særlig når man injiserer er at man ikke kjenner noe effekt, og fyller utålmodig på hele tiden. Vips så kicker dette inn, og da har man problemer. Har prata med flere som har brent seg på dette. Trodd at de har kjøpt bøff og banka på med nåla, nullett etter nullett. Når de har vært oppe i nærmere grammet har effekten kommet! De har da alle som en hatt en ganske jævelig tur...

Så beste tipset for å kjenne igjen PMMA eller ikke er hvor lang tid det tar før du merker effekten. Om effekten er med psykedelisk/exstasylingnende. Det er vel ikke mulig å se det på stoffet i seg selv ettersom utseende og utblanding på amf kan variere mye.

Kult om du deler erfaringene med ez-test når du har prøvd dette! Nysgjerrig selv. God tur
Vis hele sitatet...
Jævlig tur etter å ha skyti nesten 1 grammer PMA? Dødsfall er vel noe som høres mer sannsynelig ut, med tanke på at det er rapportert dødsfall nedi 50 mg, så det høres ut som bullshit.

Just google it, jeg har ikke tid å gjøre det for deg
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Jævlig tur etter å ha skyti nesten 1 grammer PMA? Dødsfall er vel noe som høres mer sannsynelig ut, med tanke på at det er rapportert dødsfall nedi 50 mg, så det høres ut som bullshit.

Just google it, jeg har ikke tid å gjøre det for deg
Vis hele sitatet...
Sikkert sant at det er rapportert dødlige doser nede i 50mg med PMMA. Hovedpoenget er ikke hvilken dose det er dødlig i. Det er at det tar tid før effekten setter inn. Folk setter nytt skudd i tro om at de har kjøpt noe bøff, og at de må bruke hele baggen for å få effekt. Så før man kjenner effekten av PMMA, så har man tatt mer enn det man pleier.

Stoffet det var snakk om her var kjøpt på gata. Ergo er det veldig sannsynlig at det var veldig blanda ut. Da blir det lite virkestoff per gram. Problemet er når utblandingen inneholder PMMA istedetfor druesukker, paracet eller gud veit hva...

Mitt inntrykk er at det dessverre er vanlig å tilsette sterkere amfetaminer som PMMA, PMA eller metamf for å skjule hvor utblanda "vanlig" amfetamin er. Du kan jo eventuelt høre med Google om akkurat det, når du får tid KjellFresh...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Muradi Vis innlegg
Lite sannsynelig at det er PMMA. Jeg tviler på at dealeren din vil ta livet av kundene sine.
Vis hele sitatet...

Om du tviler på at dealern er kynisk, lurer jeg på hvilken drømmeverden du lever i. Kisen som pusher er bare hypp på spenna dine, og gir seg ellers en faen om en jævla friker skulle falle om å dø grunnet egen skjødesløshet.
Det er ikke slik att kisen har bare en kunde. kisen pusher makka for svarte!

Straffen på beslag av PMMA er betydelig lavere enn på beslag av Amfetamin. Dette gjør PMMA ett mer lukrativt stoff å importere. Siden det rusen ligner såppas vil de fleste avskrive det som crappy speed. PMMAet som florerte og tok flere liv her i Trondheim sist var gul. først marsipan aktig, men etter non min på speilet, sandtørt pulver. svidde no jævlig i nesa. føkka meg ei hel uke i ettertid. tok litt over 2 g på to kvelder. uka etter var ett skikkelig traumatisk hellvette
Hvordan lukter PMMA?
Husker ikke, over ett år siden. kan ikke huske noe markant lukt egentlig
Lukter da sannsynligvis ikke som ordinær "blomster" pepper. EZ test er vel uansett en lur ting for å være mest mulig sikker på hva man dytter i seg.
Sist endret av Zolly; 12. juni 2012 kl. 15:49.
Hadde det lukta blomstermakka hadde jeg huska det
Da er jeg vel "safe" :-)
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg fikk helveteskapet fra en buffer en gang..Trodde det var dårlig speed, så jeg tok mer og mer for å få det til å funke..Følte meg stein og ikke speeda i det hele tatt. Rusen varte ufattelig lenge og det var helt forjævlig, trodde jeg skulle daue for sure.

Når jeg snakka så føltes stemmen min helt rar..Derfor ville jeg prate minst mulig. Var helt alene når dette skjedde, men dro til byen for å møte dama litt senere på kvelden og fikk roa meg ned etterhvert. Vurderte å ringe legevakt/giftsentralen men fikk meg ikke til å gjøre det. Tenkte at det går sikkert bra osv...Jeg hadde flaks!

Kjøpte meg test kit (EZ Test) og fikk bekrefta mine mistanker. Mitt råd til deg, om du er usikker må du aldri i livet finne på å snorte noe av det!!

Test det å finn ut hva det er, ikke kult å leke med livet for noen timers rus.
Kom på noe nå; Fikk noe satans til halliser. vrengte kjærringer forfulgte meg gjennom trondheims gater, og demoner hylte til meg i natten. noe av det verste jeg har vert bortig når jeg tenker tilbake.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av GettingHigh Vis innlegg
Om du tviler på at dealern er kynisk, lurer jeg på hvilken drømmeverden du lever i. Kisen som pusher er bare hypp på spenna dine, og gir seg ellers en faen om en jævla friker skulle falle om å dø grunnet egen skjødesløshet.
Vis hele sitatet...
Tror du må finne nye kontakter hvis du opplever det slik.
its all about the profit
Ikke mye profitt når du skremmer bort kundene.
Sist endret av Stratops; 13. juni 2012 kl. 01:52.
Ser ut som speed,lukter speed..du blir griseknipset..PMMA
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ser ut som speed,lukter speed..du blir griseknipset..PMMA
Vis hele sitatet...
Der tar du grundig feil..Man blir ikke griseknipset.. Rusen kan ikke sammenlignes.
Sitat av GettingHigh Vis innlegg
its all about the profit
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok et parti amf skifter hender såpass mange ganger at det sikkert er innom dealere som på ett eller annet vis føler en viss stolthet i å levere amf av bra kvalitet. Dessverre er nok GettingHigh nærmest sannheten tror jeg, ettersom innblanding av PMMA, PMA, meth o.l. antageligvis gjøres av produksjonsleddet, eller andre med tilgang og kunnskap på spesifikt disse stoffene. Det er synd. Både for sikkerheten og helsa til brukeren. Men også at ønsket om profitt får ta så stor plass når en tenker på hvor billig det er å fremstille amfetamin, sammenlignet med risikoen man utsetter kunden for når man f.eks tilsetter PMMA.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Keyser_Söze Vis innlegg
Jeg tror nok et parti amf skifter hender såpass mange ganger at det sikkert er innom dealere som på ett eller annet vis føler en viss stolthet i å levere amf av bra kvalitet. Dessverre er nok GettingHigh nærmest sannheten tror jeg, ettersom innblanding av PMMA, PMA, meth o.l. antageligvis gjøres av produksjonsleddet, eller andre med tilgang og kunnskap på spesifikt disse stoffene. Det er synd. Både for sikkerheten og helsa til brukeren. Men også at ønsket om profitt får ta så stor plass når en tenker på hvor billig det er å fremstille amfetamin, sammenlignet med risikoen man utsetter kunden for når man f.eks tilsetter PMMA.
Vis hele sitatet...
Folk er kyniske..Egoistiske av natur, eller av rus. En fellesnevner er at disse som blander ut med farlige ting, ikke kan se konsekvensene av sine egne handlinger.


Når jeg fikk PMMA i stedet for amf hos en som solgte på gata, så sendte han meg drapstrusler når jeg konfronterte han med det.

En gang jeg var i byen, så sykla denne karen tilfeldigvis forbi meg, jeg sparka han i trynet så han føyk av sykkelen. Gikk bort og ga han et par karameller før jeg stakk.

Jeg var så jævlig redd for å daue når jeg fikk det i meg, at jeg klikka totalt når jeg møtte på karen igjen. Tror enda at fyren ikke forstår hva som var så farlig med det stoffet,men håper virkelig at han ikke turte å selge mer etter det.
Kan ha vært MDA.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Kan ha vært MDA.
Vis hele sitatet...
Til meg eller trådstarter? Jeg fikk PMMA,testa det og har testen enda..Den ble brun for PMMA..
Døgnåpen
KultNick's Avatar
Trådstarter
Glemte å nevne at EZ test ga grønt utslag, for meth/amfetamin. Var heller ikke noe dårlige greier, den dårlige effekten hadde nok sammenheng med dagsform og kanskje en litt liten dose.
Hvor stor var dosen og hvordan inntok du varene ?
Døgnåpen
KultNick's Avatar
Trådstarter
Sitat av GettingHigh Vis innlegg
Hvor stor var dosen og hvordan inntok du varene ?
Vis hele sitatet...
Var en dropp, vet ikke mengden men jeg pleier å starte med litt små doser før jeg vet styrken på varene. Var nok en feilberegnet litt for liten dose og diverse ting som gikk ut over effekten.
Anbefaler deg å finne en fast dose å starte med. Selv dropper jeg alltid en kvarting til å starte med, da vet jeg sånn sirka styrken i forhold til hvor rusa jeg ble av samme dose dagene og ukene i forveien. 0.25g passer godt, siden amfen må være rimelig bra for å føkke deg opp i så små mengder.
Jeg har vært borti greier der selv 0,1g var for mye flere ganger. En kvarting er nok ganske mye å starte med. Jeg ville snorta bittelitt først (sånn 20-30mg) og hvis du ikke kjenner noe da kan du hoppe opp på kvartingen.
hvis man vet at dt er pmma man tar. tar små doser, da blir det vel som en mdma form. ikke så farlig og sinnsykt. noen som har en mening om det?

hvis man vet at dt er pmma man tar. tar små doser, da blir det vel som en mdma form. ikke så farlig og sinnsykt. noen som har en mening om det?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av supermoderne Vis innlegg
hvis man vet at dt er pmma man tar. tar små doser, da blir det vel som en mdma form. ikke så farlig og sinnsykt. noen som har en mening om det?

hvis man vet at dt er pmma man tar. tar små doser, da blir det vel som en mdma form. ikke så farlig og sinnsykt. noen som har en mening om det?
Vis hele sitatet...
Det er livsfarlig selv i små doser.. Og nei, du får ikke MDMA form eller noe som ligner på det. Du blir rusa om du drikker bensin også..Men jeg ville faen ikke gjort det, siden jeg vet man dauer av det.
Ingen er tjent med at pmma selges som amfetamin (eller selges i det hele tatt). Hverken brukere eller folk på "høyere" nivå i dop bransjen er tjent med dette. Det er bad for business og når stoffet i tillegg er potensielt dødelig så sier det seg selv at dette må stoppes. Forhåpentligvis har den eller de som tok inn pmma skjønt at dette var en meget dårlig og kortsiktig forretningsidé. Hvis de fortsetter med dette er Norge tross alt ett lite land og legger man nok ressurser i det så finner man de skyldige.

Hele saken får meg til å tenke på døds spriten som tok livet av endel personer for noen år tilbake. Bransjen ble ødelagt og det tok flere år før den tok seg noe opp igjen. Folk sluttet å kjøpe smuglersprit og gikk på polet istedet. Verre var det ikke. Nå kan man jo ikke akkurat kjøpe (gate)amfetamin over disk så i mangel av alternativer vil salget fortsette som før.

Har ikke de som innførte og solgte dette allerede har skjønt alvoret og fortsetter, så kan jeg nesten garantere at både politiet og folk som eventuelt ser på dette som en trussel for egen business vil finne dem. For deres egen skyld håper jeg politiet finner dem først.

Men etter flere dødsfall og påfølgende mediaomtale er jeg ganske sikker på at pmma snart er history. Men nye farlige stoffer vil helt sikkert dukke opp før eller siden.
Sist endret av Zolly; 24. juni 2012 kl. 10:41.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Meg og en kamerat fikk i oss PMA/PMMA en gang vi tok amph.
Hadde allerede tatt amph når jeg fikk i meg helveteskapen. Var ikke en gøy togtur kan man si og ikke natten og dagen etter heller.

Bullshit det dere skriver her om hvor mye du/vennene dine tok.
Sniffa ca. en liten linje som dette "(-------------)". Hallisene var der, blodtrykket var sprengt og pulsen/hjerterytmen var helt ute og kjørte.
Kompisen min havna på sykehus og jeg på legevakta dagen etter.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Døgnåpen
KultNick's Avatar
Trådstarter
Denne gangen tror jeg at det er PMA/PMMA jeg har. Eller er det noe annet som gir brunt utslag på ez-test mandelin? Pulveret er svakt rosafarget og jeg kjenner ikke igjen lukten.

http://www.anonmgur.com/up/a5c91b73e...ed4dbd026d.jpg

Ja, jeg sensurerte tommelen min
Sist endret av KultNick; 5. mai 2013 kl. 21:00.
Man trenger ikke dø av en stor dose PMMA selv om det er stor risiko for det. Bestevenninnen min og eksen min fikk i seg litt over tre gram. Det endte med to uker i selve helvete med satan og demoner. De fikk knapt sove. Da de først prøvde kom det et skikkelig støt gjennom hele kroppen som gjorde at de bråvåknet. Å drikke var vanskelig (særlig noe med kullsyre) men det å spise var helt umulig. Noe som gjorde at de var både utsultet og dehydrerte. Venninnen min endte opp med en bmi på 12 (som så klart er livsfalig). De brukte frossent kjøtt til å kjøle seg ned grunnet hypertermi. Når de lå i sengen for å sove så de hender som strakte seg ut av veggen for å ta dem. Samt mange andre freaky hallusinasjoner. Det siste som skjedde i denne horrorhistorien var at min venninne falt, og slo hodet i doen. Noe som førte til hjernerystelse. Da hun gikk inn på stuen falt hun om, og etter dette våknet hun på sykehuset med intravenøst. Det går an å overleve selv om sjansene minker etterhvert som dosen øker. Anbefales? Neppe. Jeg er så utrolig takknemlig for at hun lever den dag i dag.

Symptomer kan være:
Kvalme, oppkast, muskelkramper, økt blodtrykk og temperatur. Overdose kan være blant annet er hypertermi, hertebank, koma, at indre organer slutter å fungere and so on.
http://www.dagbladet.no/2013/05/07/n...tika/27037477/

Råder alle dere som bruker pepper til å gå til innkjøp av test kit, dette her er rett å slett ikke verdt risken.
▼ ... noen uker senere ... ▼
3 dager siden jeg dro 2 feite linjer nå. Blir ikke skikkelig våken etter mye søvn enda. Har også hetetokter og det prikker i kroppen. Kan dette ha vært pmma? Har ikke vært borti denne ettervirkningen på amf før...

Har ikke hatt halliser eller høriser....

Advarer alle fra Tønsberg distriktet. Det florerer av PMMA i Tønsberg nå!!!

Sitat av Bloodyhand Vis innlegg
Meg og en kamerat fikk i oss PMA/PMMA en gang vi tok amph.
Hadde allerede tatt amph når jeg fikk i meg helveteskapen. Var ikke en gøy togtur kan man si og ikke natten og dagen etter heller.

Bullshit det dere skriver her om hvor mye du/vennene dine tok.
Sniffa ca. en liten linje som dette "(-------------)". Hallisene var der, blodtrykket var sprengt og pulsen/hjerterytmen var helt ute og kjørte.
Kompisen min havna på sykehus og jeg på legevakta dagen etter.
Vis hele sitatet...
Virker som kansje du er den rette å spørre. Hvet du hvor lenge faren for å falle om varrer hvis en har fått i seg PMMA? Fikk ikke halliser.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Handla makka som var hard gul bøffa med ett hvit finmalt pulver. Det var PMMA i dette. Regner med det var det hvite pulveret?
Vennen min ble hentet med sykebil å kjørt rett til observasjon. Det var veldig alvorlig. Men er PMMA ett hvit pulver?

Takk på forhånd.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
I disse tider tror jeg det hadde vært trygt å søke helsehjelp for akkurat dette. Men hva slags helsehjelp skal gis som kan unngå dette problemet i fremtiden? Det er jo egentlig helt galskap hvordan mange putter i seg helt ukjente mikser fra kilder de vet er svært tvilsomme.
Mange har gjort det, men noen lever slik. Det betyr at veien tilbake, om den fins, vil også preges av alle de helsetilstandene man pådrar seg gjennom et sånt liv. Det er som en trapp oppover, tung å gå, som man legger til flere skritt på, uten å ha startet reisen.
Vet du noe om hvor dette kommer fra stinn bison, om det kan være mulighet for at det er mye pma speed rundt forbi? har ikke fått det selv men fortsatt synd om det sprer seg, ikke hørt om noen som har fått det på noen år.
Hvis det er PMA/PMMA oppi er beste måten å vite på å sjekke om kølla blir slapp de neste dagene
Sitat av discorebel Vis innlegg
Hvis det er PMA/PMMA oppi er beste måten å vite på å sjekke om kølla blir slapp de neste dagene
Vis hele sitatet...
For det blir den ikke av samtelige stimulanter?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
For det blir den ikke av samtelige stimulanter?
Vis hele sitatet...
Hehehe sant men PMA da er den slapp i 3-4 dager man kan få erektil dysfunksjon av dritten