Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1302
Hei
Har tatt en god del xanax, tramadol og noe cola å bestemte meg for å kutte bruken på alt av rusmiddler.
La merke til at like før jeg skulle slutte så fikk jeg en indre uro når jeg var edru. Ekkelt å sitte hjemme å ikke gjøre noe når jeg ikke hadde tatt noe.
Så tok tramadol og xanax noen dager til før jeg kutta det ut.
Å nå sliter jeg med søvn å tror jeg er deprimert.. jeg vet faktisk ikke, så håper dere kan hjelpe meg å gi meg noe hint på hva det er som skjer.. for jeg føler meg helt jævelig pg av null søvn å det er helt umulig å få en god natts søvn.. har en jobb jeg vil beholde å det er litt vanskelig når jeg sovner av pg av at jeg ikke sovner før 05:00 om natta å skal opp kl 06:00.
Føler ikke noe sug etter xanax eller noe så vetikke hva som skjer..
Snakket med legen min å jeg skal få noe mot søvnproblemer så håper det blir bedre..
Høres ut som abstinenser. Bare gi det litt tid
Tramadol har en snri effekt, dvs de utløser serotonin og man føler seg bra. Kan bli deprimert noen dager etterpå da, det går over. Lykke til!