Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 718
Heisann,

Som tittelen sier er jeg på utkikk etter en musematte som dekker et mål på 80x60cm (BxH), men sliter litt med å finne de på denne eksakte størrelsen. Er det en eller annen Freak som vet om en forhandler som selger noe slikt, ev. en leverandør som kan lage? Om det er med eller uten motiv er ikke så viktig. Takk på forhånd for hjelp!
Det er endel som lager musematter på mål. Søk på custom mousepad etc.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Beklager for sent svar, glemte litt av tråden. Etter å ha sett litt innpå siden #tennbrikket kom med så fant jeg disse to; SARGAS XXL og DESKPAD XXXXL. Er litt usikker på hvilken en jeg burde gå for men tror jeg ender opp med førstnevnte da denne har garanti samt litt snillere pris. Så litt i rundt på custom mouepad men vil helst ha noe som er ferdig slik at jeg slipper å styre med så mye dill-dall, dog jeg setter pris på tipset! Om noen har innspill på hvilken musematte jeg burde gå for er de hjertelig velkommen, men det ser ut til at Sargas XXL er lagd i et litt raskere (Responsivt) stoff.