Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1656
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått stock xbox one s. Har lyst å adde dlc fra diverse kilder. Er det noen måter å gjøre det på utenom å kjøpe dlc? Har tilgang på rundt 200 dlc men vet ikke hvordan jeg skal få de til å bli lest av xbox? Det er mange sanger som ikke er mulig å kjøpe. Tror disse filene egentlig er laget for pc versjon av rocksmith med ble fortalt at de også kan brukes på xbox. Kan jeg logge inn på xbox via nettverket som om den var en datamaskin og dumpe disse filene i en bestemt mappe? Er det noe som må konfigureres eller stilles på for at det skal virke?
Jeg mener å huske å ha lest at det ikke går an, men sjekk rundt på http://customsforge.com/ om noen har funnet en vei rundt det.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
xbox henger seg ofte, klarer ikke loade dlc, eller blir stående fast etter å øvd på riff eller låter. Oppdatert firmware og spill men fortsatt ustabilt. Før var det mange som moddet xbox 360 slik at den kunne kjøre alle spill er det noen som driver å modder xbox one som har bra rykte? Den er jo ustabil stock så kanskje like godt å forsøke å modde den slik at jeg kan spille gratis og kanskje er det da mulig å kjøre cdlc?