Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1506
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei alle sammen!

Jeg har tenkt å ta MDMA for første gang til helgen! Jeg gleder meg veldig.. Jeg har lest en god del om det, og jeg føler at jeg er klar. Men hvis noen har noen tips til meg så hadde det vært flott

180cm høy, veier 75 ish og 17 år
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare ikke ta for mye første gangen (eller noen gang for den saks skyld) siden det kan være en ganske intens opplevelse for mange (og man vet egentli aldri hva aent som er blanda oppi)
Better safe than sorry

Husk å være et sted du føler deg komfortabel og med folk du stoler på.
Drikk vann men ikke for mye(1 glass i timen ca)
Og hvis du røyker hasj, er d kanskje verdt det å vente til nedturen før du røyker, egt. bare for å faktisk oppleve MDMAen alene uten noe annet i systemet.

Ellers kos deg å rull trygt :P
Først vil jeg bare si DON'T do it! YET! vent litt, du er 17 år, du har så vidt fått hår på pungen og under arma. Alle psykoaktive stoffer som alkohol, hasj, mdma alt. Det vil bremse opp din utvikling. HVIS du alikevel vil gjøre det, så er det greit å være hva slags kjønn du er bla, en jente tåler litt mindre enn gutter.

Drikk vann, ha med frukt, vann og godt humør. ALDRI ta mer enn 2 doser, helst hold deg til 1. Og ring 113 hvis noen skulle få en allergisk reaksjon...

Det er tilfeller av dødsfall ved bruk av bare MDMA innenfor riktige doseringer 1-2 mg/kg

Rollsafe(.org)
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du virker som en grei fyr, jeg tok MDMA da jeg var 16, og jeg tok alvorlig skade av det. Så det er lurt å vente. Om du skal ta det uansett kan du jo velge å ikke redosere, og holde deg under 200mg. For å faktisk svare på spørsmålene dine: ta med tyggegummi. Kjeven får som sagt kjørt seg! Ta med deg to halvlitersflasker. Drikk kun av disse når du turer. Da har du nok vann for hele kvelden, og du slipper å drikke for mye å dø av det. Ellers kan jeg jo dele egne erfaringer. Jeg tok en kapsel med mdma, og når det traff føltes det som en veldig intens kokainrus i hele kroppen. Rusen ble trippelt så sterk for hvert sekund som gikk. Jeg skalv som faen og røyka en sigarett, nervøs, men av typen fnisetenervøs. Men denne fasen går over etter 40 min, og du føler en indre ro.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
... jeg tok MDMA da jeg var 16, og jeg tok alvorlig skade av det.
Vis hele sitatet...
hvordan alvorlig skade fikk du av det? og hvordan fikk du skaden?
Tok dette stoffet for første gang som 17 åring selv, men anbefaler selvsagt å vente, da det tar mye på både sinn og helse, på sitt vis. Det var dog en helt fantastisk opplevelse, og jeg tok ingen skader av det den første gangen. Men det førte videre til at min kjære og jeg brukte det hver tredje til fjerde uke. Noe som er alt for ofte, og ikke helt umulig førte til noen litt slitsomme måneder, der alt som hadde noe å si var dette stoffet. Ikke bli for glad i det, og hvis du blir det. Hold det til en sjelden gang, en mister magien ettet en stund hvis du holder på slik som vi gjorde. Du blir fryktleig fort psykisk avhengig av det hvis du er rett person.
Sist endret av TheBean; 8. mars 2018 kl. 21:09.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
hvordan alvorlig skade fikk du av det? og hvordan fikk du skaden?
Vis hele sitatet...
Dagene som fulgte husker jeg kun små glimt av, jeg fikk store sorte hull og visste ikke tidvis hvor jeg var. Etterpå fikk jeg en nedtur, ikke ulikt den av kokain, liknet også litt på et nikotinsug. Dette var voldsomt sterkt og slet i kroppen. Det gikk gradvis over etter flere år. Ble jo mistenkt skade på hjernen på en eller annen måte. Men det kan jo også ha vært noe psykisk som ble utløst. Uansett var dette noe som satte et markant preg på livet mitt i årene som fulgte. Ingen av de andre fikk skader.
Hei! Som nevnt ovenfor, vil jeg anbefale deg å først ta en drop på 0.15 mg(?) og så en ny etter 1,5 time eller noe sånt.
Kos deg og trip safe. Spis masse vitaminer dagen før og dagen etter.
Og plis, la det bli med denne gangen... Det er så sinnsyk opplevelse at alle vil ta det flere ganger... men gjør deg selv en tjeneste og ta det èn gang, nyt det og lev på minnene KOS DEG!!!!
Anonym bruker
"Fortrolig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Normal dosering er 1-1.5mg per kilo. Siden du veien 75-ish burde du ta 110mg. Dette er pekepinnen du burde følge hvis du/dere har fått skikkelig MDMA, muligens effekten ikke blir på topp hvis det er veldig utblandet.

Ikke overdoser er et godt tips, hehe. Ta heller for lite enn for mye. Redoser etter 90-120 minutter hvis du føler for det. Har hendt at jeg har redosert og så har highen blitt alt for intens og ubehagelig. Du har det så jævlig at du gleder deg til rusen forsvinner... Skjelving i hele kroppen/øyne som går bakover er tegn på OD.

Drikk vann (ikke for mye - 2dl i timen max) - selvølfelig drikker du mer hvis du skal danse og hoppe 24/7.

Ikke bland MDMA med alkohol, kokain eller andre harde rusmidler. Det er lett å røyke veldig mye under MDMA, hvis du har en pakke med sigg så kan det lett ryke på noen timer, lett å spy av for mye nikotin. Kan heller rulle en piff på nedturen.

Kjenner du deg merkelig eller noe er som det ikke skal så si i fra til de du henger med. Ring heller 113 enn å muligens få fatale konsekvenser (dette er i worst scenarios).
Ha weed tilgjengelig til nedturen hvis du røyker er mitt beste tips! Får alltid kraftig nedtur etter Emma, men røyker jeg under nedturen er det som å få en liten peak igjen og nedturen blir 10x mildere!
Greit med noen bøttetrekk for å få sovne fortere også! Når du er ferdig for kvelden altså.