Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1528
Hei! Jeg skal i retten om ikke så alt for lenge, jeg er da siktet for grov kroppskade. Jeg lurer på om det er noen andre jenter her som har vært igjennom en slik siktelse og rettssak? Uansett om utfallet ble fengsel eller frifinnelse ønsker jeg å komme i kontakt med en av dere, hvis det er ønskelig så klart...

Jeg har aldri vært dømt for noe som helst før og jeg hadde virkelig satt pris på å få snakket med noen som vet hva jeg skal gå igjennom!

Setter pris på alle svar!

Hilsen en ganske redd og lutende jente på 22...
Hehe, skal besøke en frøken i fengsel en av dagene, hun kjeder seg nok som faen. Skal jeg hooke dere opp?

Kan forøvrig svare på mye rart relatert til dette; hadde den særegne gleden av å bli kjent med henne tiden før hun skulle i fengsel. Makan til eskalering og gi-faen har jeg ikke sett siden sistemann dauet.


Unngå det.

Jævlig gøy, da.
Sist endret av Tøffetom; 13. desember 2018 kl. 14:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har erfaringer fra mannfolk fengsel. Er vell mye det samme, og tar gjerne en prat om du ønsker det
Se på "Helene sjekker inn". Det er en episode der hun besøker kvinne fengsel, å du kan se det gratis på NRK nett tv