Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 4783
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei forum! Jeg og kjæresten min tenkte å ta mdma sammen. Vi har begge tatt det 10 ganger cirka i vårt liv. Så tenker jeg at vi drar noe opp i nesa og resten i dropp.

Men hva anbefaler dere å ta i nesa og hva i dropp?

Kjøpte 1g på oss to, men lurer på kjøpe 0,2/0,3 til for å guffe opp litt.

Dra feks 0,2 i nesa og resten i rizzlapapir?

Takk for hjelp n keep rollin bitches
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg veier forresten 85 kg og dama veier 65 kg, om det har noe spesielt å si..
0,5 er mye.
Din vekt i kg + 50mg er normalt sett en grei dose.

Selv foretrekker jeg å kun ta drop.
Sist endret av SkammeligNykter; 14. november 2018 kl. 23:19.
Anonym bruker
"Flygende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0,5 er en latterlig høy dose som i verste fall kan føre til død som ytterste konsekvens. Ta 120 MG selv og gi 100 til dama. Dere kan eventuelt ta 50-60 MG til etter en time
MDMA er ikke et rusmiddel man bør overdosere. Den euforiske effekten som oppnås makser ut på rundt 2x kroppsvekt i kg. Redose på halvparten av initiell dose ca 1.5-2t etter inntak. De fleste sikkerhetsmanualer anbefaler maksdose på rundt 125mg uavhengig av kroppsvekt, men 2x kroppsvekt + 1x redose har vist seg lite helseskadelig i labsettinger. Dette er riktignok testet med ren MDMA av høy kvalitet.

Alt over 2x kroppsvekt vil ikke gi noe særlig økt eufori, men kan gi kraftige psykedeliske virkninger. Det vil også øke nevrotoksisiteten ganske dramatisk. Ikke redoser mer enn 1 gang.
Sist endret av Nether; 14. november 2018 kl. 23:31.
Hva faen er det med folk for tiden?
Det kommer jo opp tråd etter tråd med nisser som tror det er lurt å pakke i seg enorme doser mdma.

120mg på dama di og 165mg på deg i første dropp.
Så supplerer dere med 0,7-8ish 1-3 timer etter effekten har begynt, vil dere følge boka så tar man det så lavt som 0,6.

Funker ikke google, eller?
Sist endret av Kjelldriver; 14. november 2018 kl. 23:33.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Så supplerer dere med 0,7-8ish 1-3 timer etter effekten har begynt, vil dere følge boka så tar man det så lavt som 0,6.
Vis hele sitatet...
Regner med at du mente 0,07-0,08 og 0,06?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og dama tok ca 200mg hver i drop og 100mg nasalt når det begynte å små dabbe av litt. Funka fint det, jeg veier 65 mens dama veier 52. Vi tura hardt for å si det sånn, og det gikk helt fint i etterkant. Har gjort dette 7-8 ganger. Sier du ikke trenger å gjøre det, men det er hvertfall noe jeg og henne har gjort :-)
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Regner med at du mente 0,07-0,08 og 0,06?
Vis hele sitatet...
Du har helt korrekt.
Var rett før senge tid
150-220 mg på første dropp er fint. Ca 45-60 min inn i rollen, når du har begynt å peake og kjenner litt på det, ta en andre dropp på halvparten av første hvis du føler for litt mer. Ha det veid opp og klart før du begynner å stuke. Husk å ha litt(mye) røykings til nedturen hvis dere liker det. Kos dere!
Å sniffe mdma gir en mye kortere rus enn å droppe det. Vil derfor anbefale å droppe så slipper dere den sviende følelsen i nesa også. Har du 0.01 vekt ville jeg anbefalt deg å tatt 170mg og dama de tar 130mg. Dama de veier såpass mye mindre enn deg at hun trenger ikke like stor dose som deg for at dere skal være på likt nivå. Jeg ville tatt like stor dose når dere merker at rusen har flata seg ut. (1-2timer)
Sist endret av Drugsarebadmkey; 15. november 2018 kl. 11:42.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drit i å sniffe MDMA. MDMA skal taes oralt eller rektalt. Enig med Kjelldriver her over. Jævla idioter overalt på doseringer. Det som er det store problemet når dette er ulovlig er at man får lærdom fra andre idioter over hva som går ann og ikke. Selv om et eller annet utehode tok 2g MDMA og overlevde betyr ikke det at dette setter en ny standard for hva som går ann og ikke. Jeg mener å huske at den laveste dosen ingen har dødd av enda er under 120mg. MDMA fungerer best i lavere doser. Høye doser og flere enn 1 redosing fucker med hodet og kroppen din. Du snakker om å 4-5 doble denne dosen. Du ber om en anbefaling? Jeg anbefaler deg (og alle andre her på freak) til å slutte å være en kunnskapsløs asshole. Du burde ha respekt for kjæresten din og andre sine liv.

Noen grunner til Hvorfor du IKKE skal sniffe MDMA:

- Du kan skade insiden av nesen
- Det kan føre til neseblod og rennende nese
- Raskere stigning i blodnivå setter deg i høyere risiko for hjertebank, angst og svette
- Siden effekten er kortere er det lett for å redosere mer
- Høyere risiko for å utvikle toleranse
- Er dosen for høy kan du ende opp med å ukontrollert spy så raskt at du ikke rekker å komme deg til dassen

Hilsen en som har hatt ett dødsfall og ett nesten dødsfall ganske nært innpå på grunn av idioti.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dødsfall på litt for mye mdma alene er vel ikke vanlig? Men bad trip kan jeg godt forstå. Jeg har aldri tatt mdma siden jeg går på ssri.
Veldig mange som er veldig sikkre på kilden sin og ikke tester greiene og. Er noen ting man absolutt ikke skal få i seg alt for mye av. Håper TS har test kit når han planlegger å gønne på med doser Hunter S. Thompson ikke ville rørt en gang.
Føler det er på høytid at noen lager "Den store MDMA tråden" når folk tenker at det er null stress å fyre opp et halvt g med MDMA.
Mener å ha lest en studie en eller annen gang som konkluderte med at de positive effektene ble maksimert, samtidig som de negative effektene ble minimert når folk tar mellom 81-100mg MDMA. Selv har jeg følgt denne regelen, og hatt perfekte opplevelser hver gang.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0,5g? Det er jo faen helt uforsvarlig. 0.25 er jo en stooor drop for en på 70-80 kg. Og drit i å putt det i nesa. Det er bare vondt i snyteren og waste av drugs.
Jeg tok 03 i dropp og rundt 025 i nesa og opplevelsen var som så. Masse krampe samt jeg svimte av også våkna drit forvirra også svimte jeg av igjen på repeat
0.5 er for mye mann, og det er ikke noe jeg sier for å være moralsk rett eller kjip eller fordi jeg ikke tør å ruse meg "hardt" nok. Har selv tatt dropp på nesten 0.6, og jeg overlevde uten problem. Skal sies at jeg lå i sofaen mens ben og armer ristet ukontrollert samtidig som øya faktisk nesten "rulla tilbake i skallen" og lyden av tennene mine som hakket var som en hakkespett på et tre. Tror ikke det har gitt meg noe varig skade men jeg føler heller ikke at man går glipp av noe om ikke man tester slike doser. Jeg tviler ikke på at hverken du eller dama for den sak skyld har noe problem med å "takle rusen" av 0.5. Men noe mer enn 0.2-0.25 i første drop gir ikke mer positiv effekt eller eufori bare mere bivirkninger, og hvis du har planer om å ta MDMA senere er det veldig dumt å ta et halvt om gangen, da det tar lenger tid før hjernen er på plass og "MAGIEN" alle snakker om kan forsvinne såpass at MDMA ikke er noe gøy mer.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Neimen faen nå var det mye sutring her a...
jeg tok 0,2 en gang dom det står over alt på nettet og kjente ikke en dritt, så tok jeg 0,4 neste gang og fikk såvidt en liten vibe, så tenkte 0,6 ville gi en bra rus...

Vil det være bedre isåfall så idiot jeg er å ta 0,25 også 0,25 noen timer senere? Eller er det verste jeg gjør å droppe 0,5 på en gang?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Neimen faen nå var det mye sutring her a...
jeg tok 0,2 en gang dom det står over alt på nettet og kjente ikke en dritt, så tok jeg 0,4 neste gang og fikk såvidt en liten vibe, så tenkte 0,6 ville gi en bra rus...

Vil det være bedre isåfall så idiot jeg er å ta 0,25 også 0,25 noen timer senere? Eller er det verste jeg gjør å droppe 0,5 på en gang?
Vis hele sitatet...
ja det er bedre ville ikke gjort det hver gang men går fint tror jeg hvertfall så bør du prøve å få tak i en annen mdma fordi gode krystaller trenger man bare en god null-en av for å merke det godt
Sist endret av Bluesky_; 15. november 2018 kl. 20:20.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikker på det er mdma du i det hele tatt tar ?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikker på det er mdma du i det hele tatt tar ?
Vis hele sitatet...
Vel forrige emmaen scoret på den oransje test kit’e på 90-95% mdma så var den jeg kjøpte nå forrige gang enda bedre så regner med det er emma ja, han selger stort og jeg vet det er kvalitet. Kanskje jeg bare er sykt tolerant for mdma?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
ja det er bedre ville ikke gjort det hver gang men går fint tror jeg hvertfall så bør du prøve å få tak i en annen mdma fordi gode krystaller trenger man bare en god null-en av for å merke det godt
Vis hele sitatet...

Noteres takker og bukker
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel forrige emmaen scoret på den oransje test kit’e på 90-95% mdma så var den jeg kjøpte nå forrige gang enda bedre så regner med det er emma ja, han selger stort og jeg vet det er kvalitet. Kanskje jeg bare er sykt tolerant for mdma?
Vis hele sitatet...


Du tar faen ikke et halv gram prima molly.

200mg er min sweet spot.

Har ei vennine som blir godt berust av bare 100mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel forrige emmaen scoret på den oransje test kit’e på 90-95% mdma så var den jeg kjøpte nå forrige gang enda bedre så regner med det er emma ja, han selger stort og jeg vet det er kvalitet. Kanskje jeg bare er sykt tolerant for mdma?
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at MDMA sin renhet makser seg ut på ~80% i krystallform. Om du skulle hatt 100% ren MDMA, eller oppimot 95-96%, hadde det vært flytende.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt mdma rundt 25 ganger og aldri trengt mer enn maks 0,3 på en hel kveld. Pleier selv å ta første dose på 0,15 deretter vente en time etter jeg begynner å kjenne effekten og tar 0,1 til. Om du har tatt så høye doser kan det umulig inneholdt særlig mye mdma. Tar du så høye doser med såpass lav erfaring kommer du mest sannsynlig bare til å få en skikkelig kjip nedtur/ dagen derpå og heller ikke huske spesielt mye av kvelden.
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Ganske sikker på at MDMA sin renhet makser seg ut på ~80% i krystallform. Om du skulle hatt 100% ren MDMA, eller oppimot 95-96%, hadde det vært flytende.
Vis hele sitatet...

MDMA krystaller er ren mdma men det som gir det krystall formen Hydrochloride (HCL) fjerner noe av det.

Høyeste du får er 84% ren krystaller.

100% ren mdma er hvit pulver uten lukt.

Kilde
https://www.erowid.org/columns/crew/...ma-as-84-pure/
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg formulerte meg feil. Når jeg tok EZ purity testen så er det 5 forskjellige farger, trodde disse hadde en prosent under men den ble helt brun. Hvor gul er ekstremt lite mdma innhold og mørk brun er høyeste score. Den fikk høyeste score (brun)

Men er vel bare det at jeg liker å overdrive. Som da jeg skulle ruse meg for siste gang før urinrpøver og tok 49 blåvalium, gikk noen timer og ba han som fiksa valiumene til meg gi tilbake til meg den han fikk for å ordne. Og j, jeg er klar over at det er særdeles ekstremt stupid...

Får prøve å ta en 0,2 drop å se hvordan formen blir da
Mdma krystaller er alltid 100%

Søk rundt så ser dere at de siste 10-15% er selve saltet til mdma i hydroclorid form! Resten er ikke amfetamin/meta som mange mener
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg formulerte meg feil. Når jeg tok EZ purity testen så er det 5 forskjellige farger, trodde disse hadde en prosent under men den ble helt brun. Hvor gul er ekstremt lite mdma innhold og mørk brun er høyeste score. Den fikk høyeste score (brun)

Men er vel bare det at jeg liker å overdrive. Som da jeg skulle ruse meg for siste gang før urinrpøver og tok 49 blåvalium, gikk noen timer og ba han som fiksa valiumene til meg gi tilbake til meg den han fikk for å ordne. Og j, jeg er klar over at det er særdeles ekstremt stupid...

Får prøve å ta en 0,2 drop å se hvordan formen blir da
Vis hele sitatet...


245mg med Diazepam???????????
Så jeg er ikke en som akk dømmer etter en god del turer Emma med høyeste på 0.8G så ville jeg ihvertfall sterkt anbefale å ikke gå lenger enn 3 dropp. Før når jeg var klikk på det der så droppa jeg ca 150mg først og når det smalt så sniffet jeg ca 50-70mg ved comeupet. Greia er da at du blir ikke veldig bra funksjonal den siste tiden og kan evt risikere en psykose . Men ta og dropp 130-150 mg og mål opp en liner som ca runder opp til 200mg når du kjenner emmaen kicker. Ellers stay safe og ta et etterdrop på 120mg for uansett nesten hvor mye du tar så får du aldri den gode comeup følelsen igjen.... Blir bare fucket i hode. Jeg vil regne med at 0.4 G på en kveld skal funke hvis du er ute etter en ganske hard emmatur.

Skal ikke legge bort ifra at den kvelden jeg tok 0.8G med Emma så snorter jeg også 0.8 ish med cola .... Hadde ikke spist hele dagen og sov bare 3 timer.våknet og besvimte 8 ganger med veldig sterke halliser ,men var så sterkt beruset enda så ga faen og holdt nesten på å synge på siste værs.
Sist endret av SuperLano; 17. november 2018 kl. 11:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av SuperLano Vis innlegg
Så jeg er ikke en som akk dømmer etter en god del turer Emma med høyeste på 0.8G så ville jeg ihvertfall sterkt anbefale å ikke gå lenger enn 3 dropp. Før når jeg var klikk på det der så droppa jeg ca 150mg først og når det smalt så sniffet jeg ca 50-70mg ved comeupet. Greia er da at du blir ikke veldig bra funksjonal den siste tiden og kan evt risikere en psykose . Men ta og dropp 130-150 mg og mål opp en liner som ca runder opp til 200mg når du kjenner emmaen kicker. Ellers stay safe og ta et etterdrop på 120mg for uansett nesten hvor mye du tar så får du aldri den gode comeup følelsen igjen.... Blir bare fucket i hode. Jeg vil regne med at 0.4 G på en kveld skal funke hvis du er ute etter en ganske hard emmatur.

Skal ikke legge bort ifra at den kvelden jeg tok 0.8G med Emma så snorter jeg også 0.8 ish med cola .... Hadde ikke spist hele dagen og sov bare 3 timer.våknet og besvimte 8 ganger med veldig sterke halliser ,men var så sterkt beruset enda så ga faen og holdt nesten på å synge på siste værs.
Vis hele sitatet...



Veldig bra eksempel på hva man ikke skal gjøre.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Veldig bra eksempel på hva man ikke skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Ikkesant eller så trur jeg at en 150mg dropp en 50mg liner og en 100mg drop til på slutten skal funke. Spesielt hvis den er rein #oneuponaknark
Sitat av SuperLano Vis innlegg
Ikkesant eller så trur jeg at en 150mg dropp en 50mg liner og en 100mg drop til på slutten skal funke. Spesielt hvis den er rein #oneuponaknark
Vis hele sitatet...
Enda et bra eksempel på hva man ikke skal gjøre.


å ta 300mg med good mdma er stor waste.

Start med 100-150mg i en fallskjerm så kan man heller redosere 50-75mg vis du føler at det skal vare lenge.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Enda et bra eksempel på hva man ikke skal gjøre.


å ta 300mg med good mdma er stor waste.

Start med 100-150mg i en fallskjerm så kan man heller redosere 50-75mg vis du føler at det skal vare lenge.
Vis hele sitatet...
Tja kommer veldig annpå hvor hard du liker å bli pult av emmaen. Men kan ikke være mer enig eget. Dumt å teste grenser

Sitat av Cloor Vis innlegg
Enda et bra eksempel på hva man ikke skal gjøre.


å ta 300mg med good mdma er stor waste.

Start med 100-150mg i en fallskjerm så kan man heller redosere 50-75mg vis du føler at det skal vare lenge.
Vis hele sitatet...
Kanskje du kan hjelpe meg med det nye tråden jeg har lagt ut?
Sist endret av SuperLano; 17. november 2018 kl. 12:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Cloor Vis innlegg
Enda et bra eksempel på hva man ikke skal gjøre.


å ta 300mg med good mdma er stor waste.

Start med 100-150mg i en fallskjerm så kan man heller redosere 50-75mg vis du føler at det skal vare lenge.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er 300mg stor waste mener du? Jeg er alltid på en 250 når jeg er i gang.

Høyeste jeg har tatt var 2g, det var waste. De siste 700mg hadde ingen effekt, det er waste.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Hvorfor er 300mg stor waste mener du? Jeg er alltid på en 250 når jeg er i gang.

Høyeste jeg har tatt var 2g, det var waste. De siste 700mg hadde ingen effekt, det er waste.
Vis hele sitatet...
Høyeste du har tatt er 2gram med mdma, sist gang du tok va 700mg men det ga ingen effekt.

Får nesten tårer i øyene av latter.


Jeg sa ikke 300mg er stor waste så ikke gidd å bytt om på ordene.

Jeg sa 300mg med GOD mdma er waste, men han jeg refererte til tok også 150mg i fallskjerm, snifftet 50mg og tok 100mg på slutten.

Syns du burde slutte å vær så uansvarlig eller slutte med stoff.

Gjør stoff men gjør det trygt...
Sist endret av Cloor; 17. november 2018 kl. 14:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rollsafe.org
Mollymeasure.com

De første gangene jeg tok molly med noen venner jeg trodde hadde peiling, endte det bare med at vi ble helt grøt i hode.

Skjønte at dette umulig kunne være mye bra, og senere fulgte jeg heller mollymeasure med mye bedre resultat.
Kompisen min har fortsatt ikke lært, og han kjører på 3-4 droppere. Han blir like fucka hver gang.

Rull forsvarlig!
Høres ut som en uforsvarlig og idiotisk idé som oser av ungdommelig overmot med potensielt farlige konsekvenser.

Kanskje du skal ta til deg det folk sier her inne, og faktisk tenke deg om en ekstra gang før du drar med dama di på noe wack shit.
Sist endret av Våtfisk; 17. november 2018 kl. 20:13.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Cloor Vis innlegg
Høyeste du har tatt er 2gram med mdma, sist gang du tok va 700mg men det ga ingen effekt.

Får nesten tårer i øyene av latter.


Jeg sa ikke 300mg er stor waste så ikke gidd å bytt om på ordene.

Jeg sa 300mg med GOD mdma er waste, men han jeg refererte til tok også 150mg i fallskjerm, snifftet 50mg og tok 100mg på slutten.

Syns du burde slutte å vær så uansvarlig eller slutte med stoff.

Gjør stoff men gjør det trygt...
Vis hele sitatet...
Har du problemer med å lese? Eller klarer du bare ikke svare for deg? Hva har det å si om mdmaen er bra eller dårlig, og hvorfor er 300mg waste?