Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4897
Noen som vet om en bank i oslo med myntmaskin hvor jeg kan levere sparepengene mine utenom bankens åpningstider.
Nordea hadde en slik før, i VG-passasjen i Akersgata.
Sitat av Patty Vis innlegg
Noen som vet om en bank i oslo med myntmaskin hvor jeg kan levere sparepengene mine utenom bankens åpningstider.
Vis hele sitatet...
Hahh, jeg bare vil si ettersom at du sier "Utenom bankens åpningstider" vi hadde noen som drev og tømte parkometer her i Bergen og dermed gikk og tømte "sparepengene". Det smarteste er om sparepengene kanskje kommer fra et annet sted enn sparegrisen og vente. Og dersom dette faktisk kommer fra sparegrisen, så kan man gå innom de fleste sparebanken steder utenom åpningstider og bruke automatene.
Trådstarter
21 1
okay, greia er at jeg er på jobb når banken er åpen :P
Sitat av Patty Vis innlegg
okay, greia er at jeg er på jobb når banken er åpen :P
Vis hele sitatet...
Ahh, finn sparebanken som sagt. De fleste av bankene dems har åpne lokaler selv etter "kassen" er stengt hvor du kan ta uttak, veksle osv.
DNB på Solli plass har en slik maskin ved siden av minibankene i foajeen. Det lille rommet er døgnåpent, såvidt jeg vet.
Ganske sikker på at DNB på Stovner har det, lenge siden jeg har vært innom der.
Fra Nordea sin facebookside:
"Vi har 4 innskuddsautomater i Oslo som er selvbetjente:

En i Akersgata 55 (VG-passasjen) som har åpent mandag-fredag 08:00-19:00, lør 09:00-18:00 og stengt søndag
En i Kirkeveien 64. Denne har åpent mandag-fredag 07:00-20:00, lørdag og søndag 08:00-18:00
En i Vækerøveien 205 som har åpent mandag-fredag 10:00-15:00 og stengt lørdag og søndag
En i Kongsveien 104 som har åpent mandag-søndag 06:00-23:00
/Cathrine"
Sitat av arco3 Vis innlegg
Fra Nordea sin facebookside:
"Vi har 4 innskuddsautomater i Oslo som er selvbetjente:

En i Akersgata 55 (VG-passasjen) som har åpent mandag-fredag 08:00-19:00, lør 09:00-18:00 og stengt søndag
En i Kirkeveien 64. Denne har åpent mandag-fredag 07:00-20:00, lørdag og søndag 08:00-18:00
En i Vækerøveien 205 som har åpent mandag-fredag 10:00-15:00 og stengt lørdag og søndag
En i Kongsveien 104 som har åpent mandag-søndag 06:00-23:00
/Cathrine"
Vis hele sitatet...
Kan man bruke innskuddsautomatene selv om man ikke har konto i Nordea? Eller blir det kjipe gebyrer?
Vet ikke om du kan bruke dem men det blir iallefall skyhøye gebyr. Fraråder deg på det sterkeste
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Eneste jeg vet om er at det er en innskuddsbank på DNB sine lokaler i rosenkrantz gate, men den har stengetid 1800