Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 962
original reprint
xaff's Avatar
Få bittelitt(eller masse) feedback

http://home.no.net/xaffx/_index.php

Skal skife ut bakgrunnsfargen i hvertfall.

Vil bare vite om det ser bra ut i første omgang.
Sist endret av xaff; 12. januar 2002 kl. 22:57.
Warning: Failed opening 'includes/desktop.jpg' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/x/xa/xaffx/public_html/_index.php on line 24


Funka ikke helt!
Fikk samme respons som stiffie.

Men ellers ser siden ok ut. Får følelsen av at du er Tolkien fan Vet du hva som står der (på "kantene")?
stilig design dette kan du!!

men er det beregnet til 1280 x 1024 oppløsning? jeg bruker 1024 x 768 og må scrolle både horisontalt og vertikalt...
jeg bruker 1280 x 1024 men hos meg er designet alt for lite, det blir hvite flekker rundt. Han er nok ingen tolken fan av de store, ihvertfall så er det bare vanlige runer på de båndene og ikke alvisk eller.no. Og figuren er fra Fallout 2 (advanced powerarmour. Jeg gleder meg til å se en versjon som funker og det den vil inneholde.
Den var kul, bortsett fra det bildet som ikke kan includes (er forresten dumt å bruke include til et bilde, om det går i det hele tatt) mulig jeg bare surrer.
Better than thou.
Div vettu zeth..

Nice, men sett bakgrunnsfargen til grå, fiks en table på midten, sett det rune greiene som bakgrunn, legg text og slikt. Si ifra hvis du ikke skjønner eller får det til. Men fint var det hvertfall.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Elpida knows his shit... Um joda jeg skal fikse sånn at alt ser bedre ut og den forblir nok i det formatet den er i nå. (Bruke alvisk neste gang). Og jeg skal fikse bakgrunnen og sånt. Og sånt.
Designet var enkelt, minimalistisk og pent, men jeg ville gjort fonten mindre i innholdsvinduet - og rettet "Anger has cauogt up on me" til "Anger has caught up on me"
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
designet var ålreit, men jeg fant noen feil som vanlig

det er noen store unødvendige bilder der. og det hodet var veldig bra, nå går jeg ut i fra at du har laget det. hvis du ikke har laget det selv bør du kvitte deg med det med en gang eller skaffe deg tillatelse av eieren.

og den skriften på de oransje kantene var litt blurete.

sjekk bildet, det forklarer bildene og at siden ikke strekker seg helt ut.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Sjekk pånytt... Fiksa et par småting.
Better than thou.
Jeg kjører 1152x864 og får scrollbar.. Kan prøve å få fikset det slik jeg mener i posten over hvis du er hypp.
Sida ser bra ut, men du brude fikse det så man slipper å scrolle (kjører 1024x768) når det ikke er noe innhold der.
likte designet, men du MÅ fikse oppløsningen.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Ja de fleste av dere får nok en scrollbar fordi den er laget i 1280x1024, men skal nok få fikset det etterhvert. I kveld. Ellernoe.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Gusto
... og det hodet var veldig bra, nå går jeg ut i fra at du har laget det. hvis du ikke har laget det selv bør du kvitte deg med det med en gang eller skaffe deg tillatelse av eieren.
Vis hele sitatet...
Ooops... Har ikke laget hode/har ikke tillatese fra eieren(Interplay ellerno) Bytte ut hodet med Tux?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Xaff


Ooops... Har ikke laget hode/har ikke tillatese fra eieren(Interplay ellerno) Bytte ut hodet med Tux?
Vis hele sitatet...
vel, de kommer jo aldri til å merke noe uansett, jeg måtte bare si det fordi jeg liker ikke at folk tar andre folk sitt arbeid. greit hvis man får inspirasjon, men å bare ta bildet og paste det inn og ta all credit blir for drøyt. det er i alle fall min mening.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
EGENTLIG skulle dete bare bli en privat wallpaper, men en ting ledet til en annen og du kan resten, men nå har jeg byttet 'det' ut med Tux. Midlertidig. Tror jeg. Får se.